17. Kapitola

301 22 8
                                    

Bill

Je velká pauza a já s Miley jsme na cígu.
Zatáhla mě trochu dál od ostatních, protože mi prý chce něco říct.

"Tak, co máš na srdci?" zeptám se a ona se zhluboka nadechne.

"Bille, tohle se mi neříká lehce, ale jsem do tebe zamilovaná.
Už hrozně dlouho, a když jsme se přestali vídat, tak mi to zlomilo srdce." pronese smrtelně vážným tónem.
Jsem naprosto zaskočený, jenomže mi na tom něco tak úplně nesedí.

"Tobě to zlomilo srdce? Miley, přestali jsme se bavit kvůli tomu, že ses vyspala s Tomem.
Opravdu si mě tak hrozně milovala, jak tvrdíš?" řeknu já a ona se na moment zarazí.

"Ano, musíš mi věřit. Snažila jsem se tě dostat z hlavy, pochop to!" trošku zvýší hlas.
I když jsme se pár let neviděli, tak jsme si předtím byli hodně blízcí.
Takže na ní teď poznám, že hraje divadlo.

"Miley, promiň, ale já ti nevěřím." odpovím a ona se zamračí.
Dřív jsem jí na ty pohádky docela skákal, ale s tím je dávno konec.

"Takže ty mi nevěříš, po všech těch letech?" zeptá se překvapeně a naštvaně zároveň.
Nadechnu se.

"Ne."
Jedno jednoduché slovo.

"Fajn, tak se vráť za tou svojí ufňukanou Skyler!" vykřikne najednou a teď jsem to já, kdo se zamračí.
Rychlí obrat.

"Proč jí do toho taháš?" zeptám se nevěřícně, ale ona se jenom zle usměje.

"Bille, ta holka s tebou byla jenom kvůli kapele a to je taky důvod, proč jsem to teď zkusila já.
Bez kapely nejsi nic." pronese a já už to nevydržím.
Kdybych tu zůstal, tak jí praštím. Vím, že bych to udělal.
Takže se raději otočím a zmizím dovnitř.
Vím, že holky ve škole i na ulici po mě jdou jenom kvůli Tokio Hotel, ale se Sky to tak být nemohlo a to z jednoho prostého důvodu.
Kapela ještě neexistovala. Miley se může jít bodnout.
Nikdy jsem se s ní neměl začít bavit. Znovu.
Ale musím si s někým promluvit.

Skyler

"Ahoj, můžu s tebou mluvit?" zaslechnu ode dveří od kuchyňky, ve kterých stojí Bill.

"Jasně, o čem?" zeptám se a mám o něj trochu strach.
Vypadá, jako kdyby ho přejel kamion.

"Nemám úplně za kým jít, ale jde o Miley." pronese po chvíli.
Oba si sedneme k malému stolku a máme docela štěstí, že tu nikdo není.
Řekne mi úplně všechno!
Proč se tehdy přestali bavit, že mu několikrát lhala a co mu říkala teď.
Nedokážu uvěřit vlastním uším, ale vůbec mě to nepřekvapuje.

"Od začátku se mi nelíbila." řeknu nahlas, než se stačím zastavit.
Bill se na mě podívá a začne se smát. A já s ním.

"No jo, hele můžu tě o něco poprosit?" zeptá se po chvíli a dívá se mi při tom do očí.
Začínám se bát, ale přikývnu, abych ho vyzvala k pokračování.
"Já vím, že v nejbližší době o vztah se mnou nestojíš, jestli ještě vůbec někdy, ale chci tě poprosit, jestli by si to nemohla před Miley...hrát?" zeptá se a na konci se mu hlas skoro vytratí.

"Chceš, abych hrála tvojí holku?" zeptám se pro ujištění.
Přikývne.
"Není to trochu klišé?" zasměju se a on se mnou.

"Možná, ale Miley tě nemá zrovna v lásce, takže by ji to pěkně vytočilo." řekne a já nadzvednu obočí.

"Tady je někdo pěkně zákeřný." pronesu a on se usměje.

"Možná. Ale zasloužila by si aspoň malou pomstu."

"S tím nemůžu souhlasit. Ale nebudeš nic zkoušet, je to jasný?"
Přeměřím si ho pohledem. Slíbí mi, že mojí role jeho přítelkyně nezneužije a navíc mám pocit, že mu to trošku dlužím, když jsem na něj předtím byla tak hnusná.
"Tak dohodnuto, teď už musím jít. Zatím." rozloučím se s ním a potom začnu rychle shánět Wendy.
Nejdu jí u počítačů, jak upravuje nějaké nové fotky.

"Co se děje?" zeptá se mě, když mě uvidí.

"Bill se s Miley přestal bavit, protože se vyspala s Tomem." vychrlím ze sebe rychle a Wee je chvíli potichu.

"To si s ním budu muset promluvit. Dneska mu odpadly hodiny, takže už je na intru.
Vypni za mě počítač." řekne, vezme si tašku a zmizí.
Snad jsem teď nezavinila nic vážného, ale tohle by měla vědět a navíc, co bych to byla za kamarádku, kdybych ji to neřekla?

That dayKde žijí příběhy. Začni objevovat