Skyler
Film už končí a s ním pomalu odeznívají i naše veselé stavy.
Pořád jsem přitulená k Billovi, hlavu mám na jeho rameni, jeho ruku okolo sebe.
V sále se rozsvítí, a tak vypadaneme ale stejně ho držím za ruku.
Ani nevím proč, možná mi to prostě jenom chybělo.
Pustím ho, ale on mě chytí znovu. Sama pro sebe se usměju a nechám to být, jenomže potom si všimnu, že naproti nám jde Miley.
Chytil mě znovu jenom kvůli ní, nebo protože chtěl?"Ahoj, já myslela, že je to mezi vámi komplikované." utrousí a já zakroutím očima.
Věděla jsem, že to interview si utéct rozhodně nenechá."Bylo, už není. Tak to chodí." prohodí směrem k ní Bill.
Chceme jí obejít, ale nenechá nás.
Wendy s Tomem to jenom znuděně pozorují.
Taky na ní nejsou zrovna dvakrát zvědavý."Myslíte si, že vám to někdo bude dál žrát, když ses prakticky přiznal, že spolu nejste?" zeptá se a překříží si ruce na prsou.
"Mohla by si laskavě přestat žárlit a dát nám všem už konečně pokoj? Pochop to Miley, nikoho nezajímáš." vyštěknu na ní a doslova za sebou táhnu Billa, když prostě přejdu silnici, abych od té krávy byla co nejdál.
Tom s Wee nás rychle doženou, ani jeden z nás se na ní neotočí."Tohle jsem nečekal." podotkne Tom a Wendy se tomu zasměje.
Nechci kazit atmosféru, ale potřebuju si s Billem něco vyjasnit."Mohli bychom si promluvit?" zeptám se směrem k Billovi.
"Osamotě." dodám a podívám se na ty dva."My se nějak zabavíme." řekne rychle Wendy a už Toma táhne pryč. Tváří se sice trochu zmateně, ale ochotně se nechá.
Jako vždycky, když jde o ní.
My si s Billem najdeme jedno klidné místečko u vody, kde sem tam někdo projde, ale jinak máme naprosté soukromí."Takže, ještě jsem se tě ani nestihla zeptat, jestli si ty řeči v rozhovoru myslel vážně." pronesu, ale jako otázka to nezní.
On se trochu nervózně usměje a rukou si promne krk."Víš, vážně jsem to myslel, ale nějak jsem doufal, že to neuvidíš." odpoví a dívá se na svoje nohy.
"Proč?"
"Proč asi? Kdykoli jsem se snažil být milý, aby to mezi námi fungovalo aspoň přátelsky, tak si byla akorát naštvaná.
A tady nejde o to, aby jsme byli kamarádi.
Jde mi o něco úplně jiného, co se vztahu týče." řekne s pohledem stále upřeným kdekoli mimo mě."Za tu ruku si mě chytil jenom kvůli Miley?" zeptám se.
"Ne." odpoví rovnou.
Vůbec se mi nelíbí, co se ve mě právě teď odehrává.
Chtěla bych ho obejmout, chtěla bych ho políbit!
Jako kdyby to vycítil, tak se podívá na moje rty a potom i do očí."Já tě mám pořád ráda, Bille.
Ale bolelo to tak moc, že pro mě bylo snazší tě prostě odhánět." přiznám se a samu sebe překvapím, že jsem to vůbec vyslovila nahlas."Skyler, my dva bychom se měli naučit lépe komunikovat." zasměje se a já se tomu taky neubráním.
Má pravdu.
"Všechno co jsem v tom interview řekl byla pravda." dodá nakonec."Takže, mě máš ještě taky rád?" škádlím ho, ale jenom trošku. Tohle mě doopravdy zajímá.
"No, slíbil jsem, že tvojí role falešné přítelkyně nebudu zneužívat." pronese a já se začnu smát.
"A co ta pusa na tvář?" zeptám se.
"Ta byla čistě přátelská, samozřejmě!" trochu vykřikne.
"Já nechci, aby byla jenom přátelská." řeknu a jemu chvíli trvá, než si to v hlavě srovná.
Možná že jenom opakuju tu samou chybu, ale Wendy Toma taky vzala na milost, a to druhé šance nikdy nedává.
Možná bych se od ní mohla lehce inspirovat."Skyler, neříkej to, jestli to nemyslíš vážně." pronese potichu a zase trochu svěsí hlavu.
Už teď jsme u sebe blízko, ale stejně se k němu ještě přišoupnu.
Zvedne hlavu."Myslím to vážně." řeknu stejně potichu jako předtím on a dřív než nad tím začnu až moc přemýšlet mu dám prostě pusu.
I ten nepatrný dotek je jako blesk. Vzpamatuje se a rukou mi zajede do vlasů, aby mě mohl políbit znovu.
Chvíli se líbáme a ani nedokážu říct, jaký je to pocit.
Jediné co vím na sto procent je, že tohle není chyba.
Nikdy dřív to chyba nebyla a není ani teď.
Život by se měl žít, a jestli se to nepovede, tak to nevadí, protože jsme měli hezké chvíle, na které můžeme vzpomínat."Takže jsme zase spolu?" zasměje se, když se od něj odtáhnu.
Přikývnu a on mě pevně obejme. Chyběla mi jeho vůně.
Chyběl mi celý.
ČTEŠ
That day
FanfictionNaše známá parta nastupuje do dalšího ročníku umělecké školy! Přes celé prázdniny se dvojčata s holkama neviděli, a ony je v novém roce ani nečekají, když jsou to teď velké hvězdy. Přes prázdniny měli Tokio Hotel první turné a Wendy se Skyler se jej...