Skyler
Dneska je jeden z posledních dnů ve škole.
Všechno jsme odevzdali, snad i v pořádku, takže bych měla cítit úlevu. Částečně i ano, ale představa že budu zase dva měsíce pryč od tohohle života mě děsí.
Mám ráda, když můžu být s Billem, Wendy a Tomem.
Jdeme akorát na intr, Tom s Wee se od nás ale oddělili a šli spolu na louku."Hele, nechceš udělat ještě jednu malou zastávku?" zeptá se Bill.
Stejně nemáme co jiného na práci, a tak souhlasím.
Vezme mě za ruku a proplete si se mnou prsty."Kam jdeme?" zeptám se, když už jdeme asi pět minut v tichosti.
"Na jedno speciální místo." odpoví a já se na něj podívám se zdviženým obočím.
"Není to daleko." dodá s úsměvem.
Zahneme za roh a vydáme se po pěšince.
Nejspíš mám tušení kam jdeme.***
Posadíme na schody od hrobky na hřbitově.
"Tehdy jsem byla pěkně naštvaná." podotknu, když se dívám okolo nás. Od toho dne jsem tady nebyla.
"A já byl šťastný." zamumlá Bill s lehkým úsměvem na tváři.
"První pusa." zasměje se.
Okamžitě se mi to vybaví. Tráva a líbání."Na hřbitově." pronesu taky se smíchem. Zní to fakt bizardně.
Bill se ke mně nahne a dá mi pusu, jenomže ho nenechám se odtáhnout a tak se začneme líbat.
Není to ale stejné jako tehdy, ale má to úplně nové kouzlo.
Ve vzduchu se vznáší nostalgie.
Rukou mu zajedu do vlasů a prsty je jemně pročísnu.
"Miluju tě." zašeptám.
Na chvilku se zastavíme. Dívá se mi do očí.
Pořád jsou stejné.
Jeho horký dech mě šimrá na tváři, naše nosy se o sebe lehce otírají a sem tam cítím jeho dolní ret na svém horním."Miluju tě." vydechne nakonec, než opět spojí naše ústa.
Wendy
Rozhodli jsme se s Tomem jít na louku.
Je s námi nějakým způsobem spojená.
Tady jsme se pohádali, tady jsme pili, tady mě držel za ruku, a taky jsme tady dělali jiné věci...
Rozvalíme se do trávy, Tom nám ubalí brko, a tak si spolu dáme. Není toho ale moc.
Lehneme si.
Díváme na mraky.
Držím ho u toho za ruku a on mi po kloubech přejíždí palcem.
Něco mi to silně připomíná."Co myslíš, že se s námi stane za nějakých, já nevím, třeba deset let?" zeptám se a Tom se hlavou otočí ke mně, aby se mi mohl dívat do očí.
Ty jeho jsou trošku zarudlé a vypadá, jako by se právě probudil.
Je to roztomilé."Budeme u nás doma koukat na televizi." odpoví a já se rozchechtám.
Políbím ho na rty, ale netrvá to dlouho.
Přitulím se k němu a hlavu položím na jeho hruď.
Tráva byla spíš tak na chuť, ale stejně je mi dobře."Na co se budeme koukat?" zeptám se a na malý moment se nechám unášet tou představou, že by nám to opravdu vydrželo tak dlouho.
"Na nějakou reality show, která bude zrovna běžet.
A ty budeš všechny ty holky pomlouvat, protože budeš žárlit. Budeš si myslet, že by se mi mohly líbit." pronese a já ho trochu praštím."Já nežárlím." řeknu a on se začne smát.
"Kdyby si mě nechala domluvit, tak bych pokračoval." vydechne pomalu a jeho rty se otírají o moje vlasy, kde nechá jeden malý polibek.
"A?" popoženu ho, když pořád mlčí.
"A neměla by si důvod žárlit, protože miluju tebe. A budu." dokončí nakonec myšlenku a já se na něj posadím obkročmo.
Pořád leží, ale jeho ruce si najdou cestu na moje stehna.
Nakloním se k němu a jeho pohled na pár vteřin spočine v mém výstřihu.
V téhle oblasti nejspíš nikdy nedospěje.
Nakonec se mi ale přece jenom podívá do očí."Miluju tě, Tommy." usmívám se na něj.
Dlaň mi položí ze zadu na krk a přitáhne si mě do polibku.
Téměř okamžitě si naše jazyky najdou cestu k sobě.
Možná že nám to opravdu vydrží, možná že to Skyler s Billem taky zvládnou.
Ale co se stane si můžeme jenom představovat, nebo o tom snít.
Život je jedna velká náhoda a já jsem vděčná, že mi do cesty připletla tohohle blázna s copánky a kytarou.
Ten den, na který čekáme možná nikdy nepřijde, ale já ho nenechám zmizet.
Budu čekat, dokud ten den nepřijde. A když budu mít štěstí, tak bude moje parta čekat po mém boku.
Všichni společně.
ČTEŠ
That day
FanfictionNaše známá parta nastupuje do dalšího ročníku umělecké školy! Přes celé prázdniny se dvojčata s holkama neviděli, a ony je v novém roce ani nečekají, když jsou to teď velké hvězdy. Přes prázdniny měli Tokio Hotel první turné a Wendy se Skyler se jej...