21. Kapitola

334 23 4
                                    

Skyler

Je velká pauza a všichni čtyři se sejdeme na dvorku.
Tom má nějakou dobrou náladu, protože nám všem nabídne cígo.

"Co ti je?" zeptá se ho Bill a Wendy se začne smát.
Je pravda, že je to neobvyklé.

"Nic, jenom jsem vám jednou nabídl cígo. Nedělejte z toho vědu." zamumlá a chytí si Wendy okolo pasu.
Ostatní se na ně dívají a tím pádem i na nás.
Stoupnu si blíž k Billovi a chytím ho za ruku.
Překvapeně ke mně sjede pohledem a následně i na naše propletené ruce.

"Ostatní čumí na ty dva, a jestli chceš aby byla Miley nasraná, tak to musí vypadat věrohodně." pronesu a on přikývne.
Nevím jestli zklamaně nebo potěšeně.
Tom se pochechtává, ale ignoruju to.

"Tak rozešli se s nimi, nebo ne?" zaslechnu někoho opodál.
Jestli jsme si tenkrát mysleli, že na nás ostatní vyvíjejí tlak, tak to nebylo nic oproti tomu, co se děje teď.
A to to jenom hraju!
Alespoň že už nás nemají za čarodějnice.

"Určitě měli na turné spoustu holek. Obě jsou to naivky." zaslechnu Jennu a všimnu si, jak Wee znechuceně protočí očima.
Tom jí dá pusu na tvář a ona se na něj slabě usměje.

"Hyeny." utrousí Bill, trochu mu stisknu ruku.
Usměje se.
Všimnu si, že u Jenny stojí i Miley. Pokynu Wendy hlavou, aby se podívala.
Zašklebí se a začne se smát.

"Ty dvě se hledali až se našli." podotkne a nám nezbývá nic jiného, než souhlasit.
"Každopádně, jak se vám včera povedlo interview?" zeptá se potom a přeskočí pohledem z Toma na Billa.

"Vlastně to bylo docela fajn, snad jsme řekli všechno správně a ne nějakou hloupost." vydechne Bill.
Vždycky se mi líbilo, jak jsou pro to oba zapálení.

"A kdy se na to budeme moct podívat?" nadhodím a Bill trošku ztuhne.

"Do vysílání by to mělo jít dneska večer." odpoví Tom a Bill ho skoro zavraždí pohledem.
To interview musím vidět za každou cenu, když okolo toho dělá takové drama.
Wee si toho taky všimne, ale nic neřekne a místo toho si potáhne z cigarety.
Zaslechneme zvonění a tak se vydáme zpátky dovnitř.
Jdou všichni a kousek za námi se drží i Miley.
Bill se sehne a dá mi pusu na tvář.
Mám chuť se zamračit, ale místo toho se usměju.

"Zatím." řekne Bill a odejde.
Tom se dívá za Wendy, která je už na cestě do třídy a nemá šanci ho vidět.
Má ho doslova obmotaného okolo prstu, ale podle mě si to ani neuvědomuje.
Až je mi ho skoro líto.
Rychle svou spolubydlící doženu a společně vejdeme do třídy.

***

"Takže, co si takhle pustit to jejich slavné interview, okolo kterého se Bill choval tak záhadně?" nadhodí Wendy, když jsme na pokoji.

"Taky sis toho všimla." zasměju se.
Z Toma výmámila, že se má vysílat od šesti večer, a tak snad poprvé za celou dobu co tu bydlíme použijeme společenskou místnost, ve které je i malá televize.
Chvíli hraje nějaký jiný program, ale nakonec se opravdu ukáží nám tak známé čtyři tváře.
Máme štěstí, že jsme tu samy.

"Dobrý večer, dnes tu máme poměrně novou, ale přesto známou kapelu Tokio Hotel."
Pronese hlasatelka a obrátí se ke klukům.
Chvíli si povídají o tom, jaké to je být známý a být s touhle nálepkou zpátky ve škole.
Kluci si vedou dobře, hází úsměvy na všechny strany a odpovídají jak nejlépe svedou.
S Wendy na sebe koukáme a pořád přemýšlíme, proč by to mělo být tak špatné, když nás vytrhne hlas moderátorky.

"Taky tady máme jeden osobní dotaz na každého z vás, který zajímá především naše fanynky.
A to je, jak jsou na tom čelnové kapely s děvčaty."
Opět si věnujeme pohled.
Tady už to začíná být zajímavé a Wee dokonce trochu zesílí zvuk. Tomu se musím zasmát.
Georg s Gustavem se vyjádří poměrně rychle, zatímco dvojčatům to chvíli trvá.

"A Tom? Si známý jako milovník žen."
Moderátorka se nedá tak lehce odbít.

"Abych pravdu řekl, tak mám přítelkyni."

"To budou fanynky zklamané. Jak se jmenuje ta vyvolená?"

"Wendy. Víte, ze začátku mě nesnášela, ale potom na ní zafungoval můj přirozený šarm a jednoduše už beze mě nedokáže žít."
Wendy si odfrkne a zakroutí očima.
"A já bez ní taky ne."
Teď se snaží potlačit úsměv.

"A co Bill? Také už si našel svou lásku?"

"Je to trochu komplikované, abych se přiznal."

"Jak komplikované?"

"Nemám očividně takový šarm, jako můj bratr, ale zase mám jiné kvality."
Všichni se zasmějí.

"A co její jméno?"
Zeptá se ta ženská, jako kdyby ho netrápila dost.

"Je to jedna holka ze školy, začali jsme spolu cvičit a potom chodit, ale nedopadlo to moc dobře."
Přizná Bill.
Já ani Wendy se neodvažujeme dýchat, aby nám neuteklo jediné slovo.
Přímo mu visím na rtech a čekám, jestli z něj vypadne něco dalšího.

"A myslíš, že k tobě pořád něco cítí? Ty pro ní máš ještě city?"
Dotírá moderátorka a on není zrovna v pozici, aby se mohl cukat.

"Mám, ale jak říkám, je to komplikované."
První otázku naprosto ignoruje.
Ale já bych na ní odpovědět dokázala.

"Myslíš, že se po shlédnutí našeho rozhovoru nějak vysloví?"

"Doufám, že to neuvidí."
Bill se začne smát, čímž tuhle konverzaci utne.
Zbytek interview už dokoukáme, ale to hlavní jsme slyšeli.
Jestli tohle uvidí někdo ze školy, tak jim bude jasné, jak to všechno je a Miley přijde na to, že to hrajeme.
Ale co mohl říct?
Hrát to ve škole je jedna věc, ale lhát několika tisícům lidem?
Chápu že musel být upřímný.
A trochu mě znepokojuje, že upřímný byl.

That dayKde žijí příběhy. Začni objevovat