Wendy
Probudí mě Tomovo chrápání.
Asi ho zabiju.
Začnu mlaskat, abych ho uklidnila. Máma to vždycky dělala na tátu, aby přes jeho chrápání slyšela televizi.
Hlasitě vydechne, ale přestane.
Byla to opravdu dlouhá noc a Tom nelhal. Nohy mě bolí.
A to nás čeká ještě nějaký společně strávený čas.
Ještě zavřu oči, ale usnout se mi nepovede.
Opatrně se začnu zvedat, jenomže dvě silné paže mě opět stáhnou do postele."Ještě spi." zašeptá Tom a hlavu mi zaboří do vlasů.
"Spala bych, kdyby si nechrápal, jako řidič kamionu." odpovím a zkusím se zase zvednout, ale to už otevře oči a zalehne mě.
Dívá se mi do očí a dá mi pusu."Já nechrápu, jdeme na cígo?" zeptá se.
"O to se celou dobu snažím." zasměju se a tak mě konečně nechá.
Postavím se, je to jako kdybych dvě hodiny v kuse cvičila."Že by někoho ta noc zmohla?" škádlí mě Tom a já ho zavraždím pohledem.
Zvedne ruce na obranu a každý si vezmeme krábu.
Vyjdeme ven, Tom před nás dá popelník a donese deku, protože takhle po ránu je trochu chladno. A my na sobě nemáme zrovna hodně oblečení.
Zapálím si a lehnu si na Tomovo hřejivou hruď."Copak mi dneska uvaříš?" nadhodím a on mě pod dekou hladí po stehně.
Včera tak něžný rozhodně nebyl."Cokoliv, na co budeš mít chuť." odpoví jednoduše.
"Naše domácnost." zamumlá s úsměvem."To jsem tak plácla." pronesu.
Nemyslela jsem to nějak vážně, ale přesto je ta představa lákavá."Jednou spolu budeme bydlet." řekne a v jeho hlase je jistota, kterou u něj slyším poprvé.
"Už spolu bydlíme." řeknu se smíchem.
Trochu mě poškrábe."Ty víš, jak to myslím." zasměje se.
"Kde by si chtěl bydlet?" zeptám se a podívám se mu do obličeje.
Jestli spolu jednou opravdu budeme bydlet, tak bych si rovnou měla pořídit vozíček."V domě, ale ne ve velkým. Jenom něco malého, pro dva, maximálně pro tři." odpoví.
Vypadá, jako kdyby si to v hlavě představoval."Pro dva, jestli tím druhým myslíš mě. Nechci děti." řeknu rychle.
"Já taky ne, ale názory se mění." pronese a sklepne popel z cigarety.
Má pravdu.
Děti nechci teď, ale to neznamená, že mi to zůstane.
Je tady takový klid.
Výhled máme na les, v noci jsem tu dokonce slyšela prasata, pokud to ovšem nebylo Tomovo chrápání."Tome, opravdu se bavíme o dětech?" začnu se nahlas smát. Ještě před sebou máme spoustu času.
"Dobře, pojďme se bavit o něčem jiném." souhlasí.
Začnu ho líbat na krku, nečeká to, takže trochu zavrčí, ale okamžitě mi zamotá ruku do vlasů a sevře je v pěsti.
Pak se od něj zase s potěšeným úsměvem odtáhnu.
Vezmu ze stolu paklíček karet, a tak strávíme skoro celé dopoledne hraním.***
Tom se šel osprchovat, protože včera jsme to jaksi nestihli, tak jsem se nabídla, že mu zatím v kuchyni připravím zeleninu.
Zase mi chce něco uvařit a já aspoň jednou nějak pomůžu.
Vyjde z koupelny, která je hned vedle kuchyně, ale jediné co na sobě má je ručník okolo pasu.
Nadzvednu jedno obočí a on se trošku nervózně usměje."Zapomněl jsem si oblečení nahoře." řekne jako vysvětlení a já odložím nůž.
"A vadí to?" zeptám se.
Mám hned několik nápadů, co by teď mohl udělat a co bych mohla udělat já.
Lehce si zkousnu spodní ret a na jeho tváři se objeví zářivý úsměv.
Pomalinku dojde až ke mně, odsune všechno z linky na stranu, aby tam udělal místo.
Vysadí mě nahoru a já se začnu smát.
Miluju tenhle život.
A taky miluju tohohle kluka, který vždycky ví, co se mi líbí a vždycky mě dokáže rozesmát.
Pohladím ho po tváři a potom po vlasech.
Jednou rukou mě chytí zezadu na krku a přitáhne si mě k sobě.
Ručník už přes jeho vzrušení drží jen tak tak. Proč ho tam zbytečně nechávat?
Strhnu ho.
Sama na sobě mám jenom kalhotky a jeho tričko, které jsem celé ty týdny, kdy jsme byli bez sebe opatrovala jako pyžamo.
Zároveň jsem několikrát byla v pokušení ho spálit."Wendy, máš toho na sobě moc." podotkne a okamžitě ze mě všechno sundá.
"Je to lepší, Tommy?" zeptám se hravě a on se malinko pousměje.
"Tak už si mi dlouho neřekla." podotkne a dá mi pusu.
"Taky si jediná, kdo mi tak říká." řekne ještě, ale potom už mi nedá šanci odpovědět.
Jeho jazyk mám skoro až v krku, jeho ruce snad všude a následně i jeho...
No, s tím se taky nedrží zpátky.
Všechno se to stane hrozně rychle, ale cítím každý příraz i každý dotek."Oh, Tommy." zašeptám, když mě chytí za zadek a přirazí víc k sobě. Zaryju mu nehty do zad a snažím se ho nějak přidržovat.
Svírám ho nohama, zasténá a ještě přidá.
To mě přinutí taky zavzdychat, jsem opravdu ráda, že se nemusím krotit.
Není slyšet nic, kromě našich společných výkřiků.
Prakticky mě z linky sesadí a jenom mě o ní opírá, aby ke mně měl lepší přístup.
Odtrhnu se na chvilku od jeho úst a on mě začne líbat na prsou.
Už se nedokážu ovládat, jsem jím jako posedlá, tak sténám a křičím z plných plic."Pane bože, Wendy!" vykřikne a přiráží do mě ještě tvrději.
Skoro to bolí, ale oproti slasti kterou mi dává je to nic.
Vzdychnu.
Přejede rty přes celou mou hruď, nahoru po krku, přes lícní kosti až k mým rtům, ale nespojí je.
Jenom do nich vdechne horký vzduch.
Nastane moment, kdy se mi podívá do očí a já už to nedokážu vydržet.
Pořádně ho podrápu, ale neovládám to, vykřiknu, sevřu ho u sebe ještě pevněji a on dalšími přírazy jenom prodlužuje můj orgasmus.
Celou dobu se na mě dívá, až se jeho výraz promění v jakousi křeč a on hlasitě a vrčivě zasténá.
Rychle ze mě vyklouzne, v ruce už svírá připravený kapesník.
Kdy se pro něj stihl natáhnout?
Oba dva oddechujeme a já na čele cítím malé kapičky potu.
Ještě jednou ke mně přistoupí a dlouze mě políbí."Teď si dám sprchu já." řeknu ještě trochu zadýchaně.
Opře si čelo o moje a se zavřenýma očima se usměje.
Nechá mě jít do koupelny a sám si dojde nahoru pro oblečení.
Třesou se mi nohy a já si musím ve sprše sednout, abych sebou nesekla.
Zopakovala bych to.
ČTEŠ
That day
FanfictionNaše známá parta nastupuje do dalšího ročníku umělecké školy! Přes celé prázdniny se dvojčata s holkama neviděli, a ony je v novém roce ani nečekají, když jsou to teď velké hvězdy. Přes prázdniny měli Tokio Hotel první turné a Wendy se Skyler se jej...