20. Kapitola

308 23 6
                                    

Wendy

Dneska je středa, takže kluci nejdou do školy, ale místo toho dávat rozhovor.
Nedokážu uvěřit, že se to opravdu děje.
Jsem ovšem ráda, že se jim plní sen.
Sedíme se Skyler venku a čekáme, než začne hodina, když si to k nám přirázuje Miley.
Budu upřímná, nemohla jsem se přestat smát, když mi Sky vyprávěla, jak jí dala do držky.
Zaslouží si to.

"Jenom abys věděla, tak jsme ještě neskončili.
Klidně můžu jít za ředitelkou a říct jí, že si mě napadla." pronese povýšeně a my si mezi sebou vyměníme pohled.

"Jestli si dobře pamatuju, tak to byla sebeobrana, protože si mi dala facku." odpoví klidně Sky a já opět musím zadržovat smích.
Ta holka je prostě komická a jsem ráda, že jí to někdo takhle pěkně ručně vysvětlil.

"Bill s tebou stejně dlouho nebude. Teď ho chce spousta holek, takže si nedávej velké naděje.
Seš jenom hloupá fotografka na téhle ubohé škole." odsekne Miley a já si usrknu ze svého kafe.

"Nerada se vám do toho pletu, dámy, ale ty si na té ubohé škole taky.
A co tak vím, tak na té, podle tebe, ubohé škole jsou i dva členové poměrně rozjeté kapely.
Asi to nebude školou, drahoušku." řeknu a všimnu si, jak se Sky na tvář dere potěšený úsměv.

"Jenomže já se na rozdíl od vás někam dostanu.
Co umíte, mačkat spoušť?" zeptá se Miley a na tváři má škodolibí úšklebek.

"Nepřipomíná ti to trochu Toma?" zasměje se Skyler a já se málem zadusím kafem.

"Pane bože, máš pravdu! Asi bych mu radši měla dát kopačky, než se z něj stane tohle." začnu se smát taky. Začátek minulého roku byl očividně nezapomenutelný.

"Jo a jen tak mimochodem, s tím tvým Tomem, který si taky za chvíli najde jinou to se neboj, jsem spala. Jen pro tvou informaci." zasadí Miley další ránu.
Ta holka je snad sto let za opicemi.

"Jo tohle! Víš, Miley, jen pro tvou informaci, jsme se o tom spolu včera bavili a nedokázal ani slovy popsat, jak moc toho lituje.
Prý se stydí, že něco takového vůbec dopustil a proto mi to nechtěl říct.
Hanba ho doslova fackovala, stejně jako Skyler tebe.
A potom, aby si spravil chuť, mě opravdu krásně udělal rukou." odpovím a to už nedokáže Sky potlačit vůbec nic a vyprskne smíchy tak, jak už jsem jí dlouho neslyšela.

"Hele, co kdyby si nám prostě dala pokoj?
I kdyby si dvojčata našli někoho jiného, tak ty to nebudeš, to se neboj." dostane ze sebe Skyler přes svůj malý záchvat.
Miley nás jenom sjede pohledem a bez dalších slov odejde.
"Nějak jí došla slova." podotkne Skyler a dívá se za ní.

"To teda, ale teď se musím zeptat." pronesu a ona se na mě podívá.
"Ještě stojíš o Billa?" zeptám se a ona se na chvilku zarazí.
Říkáme si všechno, ale i já jsem o Tomovi chvíli mlčela, takže bych se nemohla zlobit, kdyby udělala to samé.

"Stojím." řekne po chvilce a já se postavím a začnu skákat.
"Ale nedělej okolo toho haló, jenom mu teď pomáhám se zbavit té krávy, to jsem ti přece říkala, ne?" dodá ještě a tak se zase posadím.

"Nebudu okolo toho dělat haló, ale věř mi, Bill tě pořád chce a čím dřív si to mezi sebou urovnáte, tím líp." pronesu nakonec a ona přikývne.
Že by se naše parta zase vrátila?

"Nevím, jestli mu to mám říkat.
Miley je sice hrozná píča, ale má pravdu.
Vždyť je chce tolik holek. Když za mnou jde, tak ho pronásleduje houf minimálně pěti lidí ženského pohlaví." řekne a já zavrtím hlavou.

"V žádném případě. Tom si taky ze všech těch holek nechal mě.
A jsem si jistá, že Bill je v tomhle ohledu lépe zařízený, než jeho bratr.
Toma miluju, víme taky ovšem jaký je. A Bill je přesný opak.
Všichni vidí, jak se na tebe dívá." popíchnu jí a ona mě trošku praští do ramene.

"Přestaň, nebo se začnu červenat." pronese a chvíli je ticho.
"Opravdu si řekla, že Toma miluješ?" Podívá se na mě s úšklebkem na tváři.
A sakra.
To mi nějak ujelo.

"Ne, seš stará a blbě slyšíš." odpovím a zvednu se, protože zvoní.

"Z toho se nevykecáš." prohlásí za mnou ještě na chodbě, ale já si jí nevšímám.

That dayKde žijí příběhy. Začni objevovat