• SESSİZ ÂŞIKLAR •
Mahi Nehar
•Ben Asi•
Benim adım; Asi...
Öyle adım gibi asi bir kız değilim, sessiz ve sakin bir kızdım.
Ta ki, sevdalana kadardı...
Sessiz, sakin olan Asi öldü!
Sevdası uğruna ölen, aşkı için öldürülen Asi...
Benim adım aşk, benim adım sevda...
Ben sadece Asi değilim, ben aşkın en güzel isimlerinin tecellisiydim.
Ben, en önemlisi Ömer'in Asisiydim...•Ben Ömer•
Benim adım; Ömer...
Asi'ye âşık, ama sevdasına sahip çıkamayan aciz Ömer!
Ben, sessizliğini koruyan, aşkı en güzel haliyle yaşatan, sevdiğinin ölümüne mâl olan biçare Ömer'im!
Ben, Asinin hem de kendi benliğimin katline ferman emri veren âşık Ömer! Ben, aşkın en güzel isimlerinin tecellisiydim. Ben, en önemlisi Asinin Ömer'iydim...Bu şehir; bizim sessiz haykırışımıza şahit. Sevdalılar Kervan'ının en talihsiz sevdalılarıyız. Sevip kavuşamayan sessiz âşıklarıyız. Kimi severken yaşlanır, kimi özlerken... Biz hem sevip hem de özlerken yaşlandık. Söz yürekten gelir, dilden çıkar. Eğer duymak istersen bu sevdayı? Dikkat et! Dokunursan yanar, dinlersen ağlayacaksın! Mısralarımız bir ok gibi delip geçecek taş bağlamış kalbini! Sevdanın en güzeline şahit olacaksın. Belki sen de yitip gitmiş bi' sevdanın küllerinden doğmasına vesile olacaksın. Aciz gökyüzünün büyük aşkı, siyahın beyaza esiri Anka kuşuyduk biz. Biçare sevdalı yüreğimiz toprağa kavuştuğunda bir Asi ve Ömer vardı desinler...
•*•*•*•*•
Herkese merhaba. ✋🏻
Sizlerle yeni bir yolda, farklı bir kurguda tekrardan birlikte olacağımız için çok mutluyum. Umarım hepiniz bu yeni kurgumu sever, benim kadar heyecanlanır ve kendi ailenizden birileriymiş gibi benimsersiniz çocuklarımı.
Yorumlarınızı ve görüşlerinizi bildirirseniz cidden çok sevinirim. Yeni bölümler yakında yüklenecek. O zamana kadar sevgiyle, en önemlisi kitaplarla birlikte kalın.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...Mahi...❤️
Instagram hesabım: _mahinehar
⚠️ ÖNEMLİ UYARI ⚠️
5846 Sayılı Kanun gereğince hikayelerim koruma altındadır. İznim olmadan çalındığında veya kopyalandığında, yapanlar hakkında yasal işlem başlatılacaktır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]
Spiritual#Romans🥇 #Gençromantik🥇 Bu şehir; bizim sessiz haykırışımıza şahit. Sevdalılar Kervan'ının en talihsiz sevdalılarıyız. Sevip kavuşamayan sessiz âşıklarıyız. Kimi severken yaşlanır, kimi özlerken... Biz hem sevip hem de özlerken yaşlandık. Söz yüre...