36. Bölüm

45 6 0
                                    

• SESSİZ ÂŞIKLAR •
                       Mahi Nehar

             • SESSİZ ÂŞIKLAR •                        Mahi Nehar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



BÖLÜM 36: MUTLULUK




İki hafta sonra...

Sayısız dileklerin kabulüne şahit olunan hayatlarda engebeli yollar bir nevi düzlüğe teslimdi. Onca yaşanmış şeyden sonra güzellikler, çok geçmeden Halfeti'de kendini göstermeye başlamıştı. Hümeyra ve Kayahan çiftinin nişan telaşı sarmıştı herkesi. Heyecanın dibini yaşayan kızlar, birazda olsa endişeden ölme deyimini tatmışlardı. Hümeyra'nın ailesi, başlarda Kayahan'la olan birlikteliğine katı bir dille karşı çıkmışlardı. Lakin iki gencin birbirlerini gerçekten çok sevdiklerini görüp şahit olduklarında, olaya sıcak bakmaktan başka çareleri kalmamıştı; ne yazık ki bu zorlu geçen iki hafta sürecinde. Tabi bu zaman diliminde Kayahan, sevdiği kızın ailesiyle konuşmuş, kızlarını ömrü boyunca koruyup kollayacağını ve her zaman sevip, sayacağını aynı zamanda yanında olacağını söylemişti. Ahmet Bey, sıcak bir gülümseme bahsettiği genç adama teşekkür etmiş ve içi rahat bir şekilde kızını vermişti. Şimdi yarınki nişan telaşı için heyecanlı bir bekleyiş başlamıştı.

"Asi?"

"Efendim, Melis?"

"Hümeyra nerede?"

"Karşında oturuyor işte."

"Allah, Allah. Nedense hiç belli olmuyor da. Ondan ötürü sana sormak istedim." dedi ters ters dostuna bakan Melis. "Görüyorsun değil mi? Nasılda aklı bir karış havada. Bizi bile dinlemiyor!"

"En iyisi kendi hâline bırakmak tatlım." demişti Asi de gülerek. "Hümo ile asla uğraşılmaz. Bunu bildiğini düşünüyorum."

"Hayır, efendim uğraşılır! Dünyadan merkez üssündeki Obura..." diye seslendiğinde arkadaşı tepki vermemiş, genç kızda birkaç kez daha tekrarlamaya çalıştığı anonslardan hemen sonra, Hümeyra sonunda duymuş, gözlerini kısarak iki dostuna doğru bakmıştı.

"Merkez üssü dinlemede." dedi daldığı kuyudan hızla çıkıp karşılık veren genç kız.

"Oo, şuradaki robot sonunda konuştu Asi. Dünyamız istila altında, sen de fark ettin mi?" dedi alayvari bir şekilde dostuna parmak sallayan Melis.

"Robot mu? Kanka o kadar unvanım var benim. Ne oldu hepsine, suyu mu çıktı?" diye söylenmişti itiraz dolu bir sesle arkadaşına doğru bakarken Hümeyra.

"Deminden beri tavana bakıyorsun kızım. Robot gibi durmuş, hiçbir şey yapmadan öylece oturuyorsun. Bizim değil, senin nişanın var yarın. Diyorum ki artık kendine mi gelsen?" diye ciddi olmadan kızmıştı Melis.

"Ben nişanlanıyorum değil mi?" diye inanamadan aptal bir sırıtışla kızlara doğru bakmıştı Hümeyra. Melis, beklemediği bu cevaptan hemen sonra olduğu yerden aniden fırlamıştı.

SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin