• SESSİZ ÂŞIKLAR •
Mahi Nehar
BÖLÜM 35: ÖZGÜR BIRAK
Kayahan ve Ömer, bu güzel tablo karşısında gülümsediler. Melis, her ikisini fark ettiğinde geldiklerini belli etmek adına boğazını temizledi. Dikkatleri kapı yönüne çevrilen iki genç kız, sakince yerlerine oturmuştu. Hümeyra, sevdiği adamı görünce sanki yeniden dünyaya gelmiş gibi kıpır kıpırdı yüreği ve bedeni. Kayahan ona doğru yaklaşarak yavaşça önünde eğilmişti. Arkasına döndüğünde onu şaşkınlıkla izleyen gençlerden bir ricada bulunmuştu.
"Diyorum ki, acaba bizi biraz yalnız mı bıraksanız?" dediğinde Melis, Asi ve Ömer telaşla akıllarına gelmeyen şeyle aniden odadan çıkmak için hamle yapmışlardı. Bu hallerine gülen Hümeyra daha da kıkırdadı.
Sevdiğinin gözlerine merhametle bakan Kayahan, "İyisin değil mi?" diye sordu şefkatle bakmaya devam ettiğinde.
Hümeyra sevdiği adamı bekletmeden cevap vermişti. "Evet, iyiyim."
Kayahan, "Seni o hâlde görünce dünyam başıma yıkıldı Hümeyra. Sana bir şey olsaydı ben ne yapardım? Nasıl yaşardım?" dedi bakışlarını bir an olsun kaçırmadan.
"Şşşt, bana bir şey olduğu yok. Yaşayacağım çok şey var daha. Hem, sen beni niye bu kadar düşünüyorsun ki?" dediğinde Kayahan tuhaf bir şekilde yüzüne doğru bakmıştı genç kızın.
"Düşünemez miyim? Sen benim sevdiğim kadınsın Hümeyra." dediğinde genç kızın nutku tutulmuştu sanki.
"Hı?" diye mırıldanmıştı şaşkınlıkla afallarken. Bu kelimeden sonra yutkunmakta oldukça zorlanmıştı.
"Şaşırma. Bunu sen de iyi biliyordun."
"Ne? Benim bildiğim hiçbir şey yok." dediğinde Kayahan aceleci bir yapıya sahip olduğu için direkt konuya girmeyi seçmişti.
"Bak, ben hayatımda daha önce hiç böyle hissetmedim." dedi Hümeyra'ya doğru sevgiyle baktığında.
"Nasıl?" diye sormuştu onu kıvrandırmak istediği her hâlinden belli olan genç kız da.
"Aşka esir olmuş bir şekilde böyle bir duygu yoğunluğu yaşamadım yani. Her neyse, ben afili sözler etmeyi bilmem küçük hanım. Bir kızla nasıl konuşulur, onu da bilmem. Ama şu yüreğimin senin için attığına dair yemin edebilirim." dediğinde genç kızın gözlerinin içine bakmaya devam etmişti Kayahan. "Senin de bana karşı duyguların var, bunu hissediyorum. Daha fazla beklemenin bir anlamı yok o yüzden Hümeyra." dediğinde genç kız Kayahan'ın gözlerine bakmıştı.
"Neyi beklemenin anlamı yok?" diye sordu, şaşkınca bakmaya devam ettiğinde. Kayahan hiç beklemeden aniden sığınağından firar ettirmişti sözlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]
Spiritual#Romans🥇 #Gençromantik🥇 Bu şehir; bizim sessiz haykırışımıza şahit. Sevdalılar Kervan'ının en talihsiz sevdalılarıyız. Sevip kavuşamayan sessiz âşıklarıyız. Kimi severken yaşlanır, kimi özlerken... Biz hem sevip hem de özlerken yaşlandık. Söz yüre...