• SESSİZ ÂŞIKLAR •
Mahi Nehar
BÖLÜM 28: YANILMA HİSSİ
Bir bilinmezlik peyda olur, sinsi gecelere ansızın kahpece. Tavanla arandaki mesafe yarıya iner inmez, kasvet çökermiş insanın sinesine. Sen konuş, ben sessiz çığlığımla çehremi sarsarım dersin. En acısı da bu ya, telaffuz edilemez olduğunu söyler her defasında örtüsüz gece. Üşüyen bedenler mevcuttur bugün hislerde, üşüyen ruhtur esasen bencilce. Genç adamın yüreğini sarsan onun hareleriydi şüphesiz. Kayahan, vurgun yediği sevdasına bir türlü açılamadığı için kendine kızıyordu. İlk günden sonra hislerini rayına alamadan şarampole yuvarlamış, imkânsız gözüyle bakmıştı Hümeyra'ya. Aksi, sinirli, huysuz ve asabi olduğu için çekiniyordu genç kızdan. Zaten onu da etkileyen gözü kara ve hazır cevap oluşu değil miydi? Er ya da geç, kendine zaman verip hayatını onunla devam kararı almak için adım atacaktı kuşkusuz. Kafasına sokmuştu, Hümeyra ile bir yuva kuracaktı. Sahiden, bu çiftten nasıl bir aile olurdu? Kendisi de düşünmeden edemiyordu. Yer yer gülüp geçse de bu adımı atmaktan vazgeçmeyecekti. En büyük dayanağı kardeşi gibi gördüğü Ömer'di. Genç adam arkadaşına elinden gelen yardımı yapacaktı nasılsa.
Ömer elindeki çağ bardağını masaya bırakırken, "Bu kadar düşünme, elbet bir gün olur." dedi keder dolu bir sesle.
Kayahan arkadaşına sönük bakan gözleriyle yarım bir şekilde gülümsedi. "Elbet bir gün..." Nasılda iç çekmişti bu kelimeden sonra. "Sence olur mu kardeşim?" demişti daha sonra umutla baktığı dostuna.
"Olacağı varsa olur. Olmuyorsa da oldururuz." dedi karşısında moral motivasyon yoksunu arkadaşını neşelendirmeyi denerken. Başarmış mıydı? Tabi ki hayır! Kayahan iç çekmeye devam etmişti. Ömer iyice sıkıldığını belli ederek, "Oflamaya devam edeceksen kalkayım ben. Benim de içim şişti artık kardeşim." dedi uyarır bir tonda söylenirken.
"Sen hiç âşık oldun mu?" dediğinde Kayahan'ın bu sorusu üzerine olduğu yere çivi gibi çakılmıştı Ömer. Sahiden âşık olmuş muydu? Hande aklına aniden gelince aldığı nefes ciğerlerine battı. Onu seviyor muydu? Tabii ki de hayır! İlişkilerinin başlarında yürümeyeceğini biliyordu zaten genç adam. Ve bunu anlayınca Hande'ye defalarca kez izah etmeye çalışmıştı. Genç kız anlamak istemese de yüreğine söz geçirememiş, Ömer'i deliler gibi sevmeye devam etmişti.
Bu durumdan hoşnut olmayan Ömer burun kıvırarak, "Aşk nedir, bilmem ben. Daha önce hiç yaşamadım." dedi sıkıntıyla.
Kayahan pürdikkat baktığı kardeşine tek seferde, "Hiç mi?" diye sordu şüpheyle.
"Hiç..." dedi çayından bir yudum almak üzere, elini bardağına uzatan Ömer.
"Senin içinde böyle tuhaf bir his oluşmadı mı birine karşı? Veya ne bileyim, hiç mi bir kadına karşı bir şey hissetmedin?" dedi Kayahan dostuna şaşkınlıkla bakmaya devam ettiğinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]
Spiritual#Romans🥇 #Gençromantik🥇 Bu şehir; bizim sessiz haykırışımıza şahit. Sevdalılar Kervan'ının en talihsiz sevdalılarıyız. Sevip kavuşamayan sessiz âşıklarıyız. Kimi severken yaşlanır, kimi özlerken... Biz hem sevip hem de özlerken yaşlandık. Söz yüre...