• SESSİZ ÂŞIKLAR •
Mahi Nehar
BÖLÜM 40: GÖNÜL GÖZÜ
Ağır aksak adımlarıyla ilerliyordu Asi. Gözleri tekinsiz bir boşlukta idam ediyordu sanki giryelerini. Zihni alabora olmuş sevgi sözcükleriyle tekrarlanırken, canı yandığı anda ardında bıraktığı genç adamı düşünmüştü. Yüreği buhranla kasılırken, elleriyle temposunu aşındıran ritmini dizginlemeyi denedi. Hayatında ilk defa evlilik teklifi almıştı genç kız. O da canından çok sevdiği adamdan gelmişti elbet. Ne demişti mutluluğuna papatya döşeyen genç adam?
'Geceme ay, gündüzüme güneş olur musun güzel kadın?'
Asi, gözlerini semaya dikip acıyla harelerini yummuştu. Tek kelime etmeden sessizce çekip gitmişti Ömer'in yanından. Bu gidiş, anbean iki yüreğin tek nabızda atmasıyla sarsıntılı bir zelzeleye tabiydi. Kimine göre sessizlik, çoğu zaman en büyük ve en etkili söz silahıydı. Asi, bu gidişle ne demek istemişti Ömer'ine? Bu koca ve belirsiz sessizliğin dili, hangi anlama yorulmuştu körpece? Yürüdükçe sıktı dişlerini, adım attıkça yığılıp kalacağını hissetmişti yüreği. Bedeni isyancı duyguların kasırgasında ayakta durmaya çalışıyordu. Hıçkırığı dudakları arasından firar edince, dizleri yerle bütünleşti.
"Böyle olsun istemezdim." derken elleri yumru hâlinde göğsünün üzerindeydi. Islanan kirpikleri hafiften esen rüzgârın etkisiyle nemli ve kuruma arasındaydı. "Yaktın," dediğinde sanki Ömer'in silueti karşısında belirmişti. "Önce beni, daha sonra da sevdamızı yaktın!"
Bazı anlar vardır, zorlukların arasından güçlükle çıkabildiğimiz anlar... Deyim yerindeyse, zorunda kaldığımız zamanlar. Hiçbir yıkım, hüzün, gözyaşı o an gelen başka sorunların acısına gölge olamazdı nitekim. Çalan telefonda bu acının merhemini sunmayacaktı genç kıza. Asi, deminden beri çantasında çalmaya devam eden telefonunu yeni fark etmişti. Görüş alanını bulanıklaştıran gözyaşlarını elinin tersiyle silmişti. Gelen aramanın arkadaşı Melis'e ait olduğunu gördüğü zaman beklemeden çağrıya yanıt vermişti.
"Alo?"
"Asi?"
"Melis?"
"Neredesin sen, iyi misin?"
"Gelince konuşalım mı?"
"Asi, sana bir şey söyleyeceğim; ama sakin ol önce tamam mı?"
"Ne oldu?"
"Fazla vaktim yok canım. Bak sakın telaş yapma tamam mı? Biz Hümeyra'yla birlikte karakoldayız."
"Ne! Bu nasıl olur Melis?"
"Gelince anlatırım güzelim. Benim şimdi kapatmam lazım."
"Tamam, ben hemen geliyorum." diyerek yerinden fırlayan Asi, arkadaşlarının yanına gitmek için hızla koşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]
Spiritual#Romans🥇 #Gençromantik🥇 Bu şehir; bizim sessiz haykırışımıza şahit. Sevdalılar Kervan'ının en talihsiz sevdalılarıyız. Sevip kavuşamayan sessiz âşıklarıyız. Kimi severken yaşlanır, kimi özlerken... Biz hem sevip hem de özlerken yaşlandık. Söz yüre...