• SESSİZ ÂŞIKLAR •
Mahi Nehar
BÖLÜM 43: ÂŞKA DÜŞÜŞKapıya çıkan kızlar aceleyle arabaya binmeye çalışan Melis'e doğru baktılar. Hümeyra şok olmuş bir şekilde dostuna korku dolu gözlerle bakmaya devam etmişti. Melis ve araba sürmek öyle mi? Genç kıza göre ondan daha kötü bir araba kullanan daha yoktu Halfeti'de.
Melis binmeleri için her ikisini ikaz ettiğinde, "Ben ölmek istemiyorum!" diye söylenen Hümeyra, kollarını bağdaş kurarak birbirine dolamıştı.
"Abartma istersen Obur. Ehliyetim var benim tamam mı? Korkulacak bir şey yok diyorum sana. Haydi atla..." dedi teselli edercesine dostuna bakan genç kız.
"Sene bilmem kaçtan kalan ehliyetinden mi söz ediyorsun sen? Kızım, sen en son ne zaman araba kullandın ha?" demişti ellerini direksiyon şeklinde oynatan Hümeyra. "Çarpışan arabalarda gelişine sürme yaşını çoktan geçtik diye sanıyordum ben oysa. Lunaparkta değiliz artık lan!" demişti dehşetle bakarak gözleri yuvalarından çıkacakken.
Melis düşüyormuş gibi yaptığında, "Bir yıl oluyor sanırım." diye söylemişti.
Hümeyra, "Bak, bak görüyor musun Asi? Bir yıl olmuş diyor bir de! Gel, vazgeçelim bu sevdadan?" diyerek bahçenin girişinde duran mavi renkli bisikleti işaret etmişti. "Aha, valla şu iki tekerli bisikletle de gidebiliriz öyle değil mi? Nereden baksan sıfır! Ayrıca mükemmel bir yaşam garantisi Allah çarpsın." dediğinde Asi kaybedecek vaktinin olmadığını anlayarak aralamıştı dudaklarını.
"En fazla ne kadar kötü olabilir ki?" dedi aracın ön kısmına hızla geçip oturduğunda.
Hümeyra ağzı açık bir şekilde bakarak, "Dene de gör o zaman." demişti hemen ardından bağırarak.
Melis aracın camını indirmiş, havalı bir şekilde gözlüğünü taktığında Hümeyra'ya doğru bakmıştı. "Şştt, fıstık. Gideceğin yere kadar götüreyim mi seni?" diyerek gülmüştü.
Hümeyra kaşları çatık bir şekilde, "Çok mu komik?" diye sordu rahatsız bir tavır takınırken.
"Buradan bakınca evet. Haydi uzatma da bin arabaya Hümeyra."
"Tabii, canım tabii. Ulan korkudan nalları orta doğunun göbeğine dikince, haşeratın sülalesi benim üzerimde halay çekecek haberiniz olsun." dedi arabaya binmekten başka çaresi kalmadığında.
Melis, kontağı çevirip aracı çalıştırırken, Hümeyra bildiğiniz hatim indiriyordu. Araç çalıştığında bir gözünü açan genç kız, etrafına korku dolu bir bakış attığında çığlık atması kaçınılmaz olmuştu. Asi ve Melis bayağı ürkmüş, panikle Hümeyra'ya doğru bakmışlardı.
"Ne diye çığlık atıyorsun sen yine?" diyen ilk isim Melis olmuştu.
Hümeyra yan koltuk ve aracın ön kısmında duran diş protezini parmağıyla işaret etmişti. "Biri ağzını burada unutmuş." dedi korkuyla bağırdığında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]
Spiritual#Romans🥇 #Gençromantik🥇 Bu şehir; bizim sessiz haykırışımıza şahit. Sevdalılar Kervan'ının en talihsiz sevdalılarıyız. Sevip kavuşamayan sessiz âşıklarıyız. Kimi severken yaşlanır, kimi özlerken... Biz hem sevip hem de özlerken yaşlandık. Söz yüre...