• SESSİZ ÂŞIKLAR •
Mahi Nehar
BÖLÜM 9: KİM HAPSE GİRİYOR?Karakoldaydık. Bütün bu olanlardan sonra ifadelerimiz alınmak üzere çağrılmıştık. Adnan Behramoğlu komiserin yanındaydı ve kim bilir ayaküstü kaç yalan söylüyordu? Bu belirsizlik hâlinde beni tesiri altına alan soğuk duvarların ardına yaslanmıştım. İçime işleyen serinlik, ürpermeme neden olmuş olsa da bir an bütün dikkatimi Hümeyra'ya vermiştim. Telefonda olup bitenleri, büyük ihtimalle Melis'e anlatıyordu. Bakışları beni bulduğunda konuşmasına son vererek yanıma doğru gelmişti.
"Melis geliyor. Sanırım İshak amcada yanındaydı Asi." dedi endişeli bir halde.
Babamın adını duyunca, içimde kopup giden bir şey bana fısıldıyordu sanki. Hiçbir şekilde babamı hayal kırıklığına uğratmak istemiyordum. Bugüne kadar bir vukuatım olmamıştı çok şükür; fakat şu an sonuca bakıldığında karakolda olan benden başkası değildi. İçinde bulunduğum durum her şeyi aşikâre ifşa etmişti. Ben doğru olanı yaptığıma inanıyordum. Bu bir nebze olsun içime su serpmiş olsa da yine de olacakları kestiremiyordum. Hümeyra'ya dönerek, "Anladım." diyebilmekten başka çarem yoktu.
Hümeyra haklı bir isyanla, "Neyi anladın kızım? İshak amca geliyor diyorum sana! Adam şimdi ne düşünüyordur haberin var mı?" diye çıkışmıştı.
Sinirli olduğunu ve çıtayı yükselttiğini düşündüğüm Hümeyra'ya bakarak, "Ben yanlış bir şey yapmadım ki. Ortada katili belli olmayan bir cinayet soruşturması da yok! Ne bu yersiz korkunun sebebi Hümeyra? Onu anlamadım, söyler misin?" diye sormuştum kollarımı çiçek şeklinde birbirine dolarken.
"Lan kime kafa tuttuğunun farkında mısın sen? Adam elini kolunu sallayarak, hiçbir şey olmamış gibi buradan çıkıp gidecek. Sen de yalnızca şikâyet ettiğinle kalacaksın, bilmem anlatabildim mi? Valla yeri gelince adının hakkını fazlasıyla veriyorsun Asi Hanım. İsyankâr diye bütün Halfeti'ye namını yayacaksın bu gidişle, demedi deme."
Sinir ile gülmek arasında gidip gelen arkadaşıma bakarak tebessüm etmiştim. Hümeyra gülümsediğimi görünce, "Oh, anasını. Melis milletin kafasını yarar ve hiçbir şey olmamış gibi davranır. Asi Hanımda sanki arkasında Sabancı dayısı varmış gibi hareket eder ve karakolluk olur. Bunu da çok normalmiş gibi karşılayıp bana tepki gösterir. Hepsini de topyekûn bir şekilde seyre dalan, zavallı bir ben kalır onlardan geriye. Oldu mu, lan? Hani birlik beraberlik? Ben de mi gidip adam dövüp geleyim illa buraya? Bunu mu istiyorsunuz? Açık açık söyleyin!"
"Sabancı dayısı mı?" dedim sessizce gülmeye çalışırken. Olduğum yerde kıkırdama mı izleyen Hümeyra, sinirleri bozulmuş bir şekilde gülerek bana eşlik etmişti. Yüzündeki tebessüm, yerini ciddiyete bırakınca tekrardan bana doğru çevirmişti hayret dolu bakışlarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]
Spiritual#Romans🥇 #Gençromantik🥇 Bu şehir; bizim sessiz haykırışımıza şahit. Sevdalılar Kervan'ının en talihsiz sevdalılarıyız. Sevip kavuşamayan sessiz âşıklarıyız. Kimi severken yaşlanır, kimi özlerken... Biz hem sevip hem de özlerken yaşlandık. Söz yüre...