• SESSİZ ÂŞIKLAR •
Mahi Nehar
BÖLÜM 31: KAÇIŞİki kırık düş...
İki yıkık ruh...
İki kırık kalp...
Sonsuz maviliği, elleriyle bile isteye siyaha boyuyordu insanoğlu. Mordan pembeye çalan matem, hüznün güzergâhı olarak belirlenmişti. Ömer, usulca genç kızın yanına doğru belirsiz bir şekilde ilerlemeye devam etmişti. Kahve deryası gözleri, şu an Asi'den başkasına bakmıyordu. İçinde nükseden tarifsiz duygularla adımlarını genç kıza doğru usul usul atmıştı. Yüreği, atımını öyle sert bir şekilde gerçekleştiriyordu ki, sanki ciğerlerini kaplayan kaburgaları kırılacak gibiydi. Aldığı her nefes yarım, ciğerleriyse oksijensiz kalmıştı bu isyan karşısında. Asinin neler hissettiğini anlamak için kısa bir an kendini onun yerine koymuş ve onun gibi düşünmeye başlamıştı derin düşüncelerinin hezeyanı arasından. Ağabeyinin yaptıkları yenilir yutulur cinsten şeyler değildi elbet. Ellerini öfkeyle yumru şekline getirip, sinirle sıktığında kasılmış, kasıldıkça da öfkesi daha da artmıştı; ama şu an onun için Asi'den başkası önemli değildi şüphesiz. Her şeyi bir kenara atarak ona doğru gelmişti işte. Asi, genç adamın geldiğini gördüğünde tek bir mimik hareketiyle bile dahi olsa, ona karşılık vermemişti. Boş gözlerle daldığı yere, öylece bakmaya devam etmişti. Ömer'in ardından gelen Kayahan, oluşan sessizlikte kimin ne söyleyeceğini aşırı derecede merak ediyordu. Ömer, kurumuş dudaklarını aralayarak sıkıntıyla nefes alıp vermişti.
"Asi..." diye fısıldadığında dilinden dökülen isim, ortamda bulunan herkesin gözlerinin ona doğru çevrilmesine sebep olmuştu. Asi, genç adamın yüzüne bile bakmadan susmaya devam etmişti körpece.
Bu tepkisizliği gören Ömer, "Benimle konuşmayacak mısın?" diye sorduğunda, Melis öfkeyle karşılık vermişti çaresiz bakan genç adama.
"Konuşacak ne bıraktınız ki kızda? Git buradan derhal! Hem sen hangi yüzle gelebiliyorsun hâlâ buraya?" dedi kaşlarını hiddetle çatarak Ömer'e doğru nefretle baktığında.
Hümeyra sakince Melis'in kolundan tutmuş, Asiyi işaret ederek öfkesini kontrol etmesini istemişti dostundan. Melis, öfkesini dizginleyemeden kızarak arkadaşına doğru sitemle baktı.
"Bırak ya! Ağabeyi de kardeşi de bir türlü düşmedi şu kızın yakasından. Ne yaptı size bu kız ha, ne yaptı?" diyerek bağırmıştı, ses tonunun çıtasını iyice aştığını zerre takmadan.
"Kızlar..." dediğinde gerginliğin hat safhada olduğunu fark ederek, usulca bakan Asinin ağzından dökülmüştü kelimeler.
"Bu adamla konuşmak zorunda değilsin Asi. O, zaten geldiği gibi de gidiyor buradan öyle değil mi?" demişti Melis, delice Ömer'in yüzüne doğru baktığında. Hümeyra olanı biteni anlattığı Kayahan'ın yanına sinirle gitmiş, ona doğru öfkeyle bakıp kızmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]
Spiritual#Romans🥇 #Gençromantik🥇 Bu şehir; bizim sessiz haykırışımıza şahit. Sevdalılar Kervan'ının en talihsiz sevdalılarıyız. Sevip kavuşamayan sessiz âşıklarıyız. Kimi severken yaşlanır, kimi özlerken... Biz hem sevip hem de özlerken yaşlandık. Söz yüre...