Herkese merhaba. (:
Bu sefer, sözlerime yine nereden başlayacağımı bilemiyorum demeyeceğim. Zira Asi ve Ömer benim için oldukça değerli ve özeldi. Onlardan öylesine bir kurguymuş gibi bahsedip geçmek istemiyorum. Sanırım biraz onların üzerinde konuşmamız gerekiyor. On dokuzun başlarında yirminin sonlarına doğru olan bana en güzel hediyeydi şüphesiz Sessiz Aşıklar...
Bu kitabı, yaşım daha küçükken yazma kararı almıştım. Defalarca kez düzenleme, önden okuma, taslağa kaldırma ve okulum yüzünden aksamalara uğrayıp durmasına rağmen bitti. Her ne olursa olsun, en nihayetinde onları yazma işini sonunda bitirebildiğim için kendimi de ayrıca tebrik etmek isterim.
Aşkı Serzeniş aslında bana ait olan bir şiir kitabı. Asi ve Ömer'i zamanında üç kısa bölümle orada yazıp yayınlamıştım. Şimdi birileri profilime uğrayıp şiir kitabına bakmak isteyecektir. Siz bakmadan hemen önce ben söyleyeyim, kitap yerinde yok. Çünkü onu tamamiyle yayımdan kaldırdım...
O zamanlar Asi ve Ömer'i paylaştığımda bir kitap olabileceğini hiç düşünmemiştim. İnsanlar benden onları yazmamı, hayatlarına misafir olmak istediklerini, en önemlisi onlarla tanışmak istediklerini söyledikleri için bunu yapma kararı almıştım. İyi ki de yazmışım! Onlar benim en özel, en güzel çocuklarım oldular. Yeri geldi onlarla ağladım, onlarla üzüldüm, onlarla mutlu oldum. Ben her şeyi onlarla yapmayı gerçekten çok sevdim. Onlar benim en güzel iyi kilerim oldular...
Asi ve Ömer aslında gerçekte yaşanmış bir kurgu değil arkadaşlar. Bu konu üzerine de çok soru aldığım için son söz kısmında açıklık getirmek istedim. Fakat hikayenin içinde geçen bazı karakterler aslında günlük hayatımda sürekli karşı karşıya kaldığım insanlardan esinlenildi. Mesela kitapçı İhsan amca... Okul yolumun tam üzerinde, dolmuşların beklediği alanda kendine küçük bir tezgah açıp kitap satan yaşlı birisiydi. İsmi her ne kadar İhsan olmasa da kendisine saygım sonsuz... Onunla ayaküstü yaptığım sohbetler, benim için her zaman güzel ve özeldi...
Asi, Melis, Hümeyra, Ömer, Kayahan kimdi diye sormayın bana. Onlar da biraz gizli kalsın... (: Finali nasıl buldunuz bilmiyorum ama ben sizlere iki final verdiğim için aslında çok rahatım. Siz okurlar Asi ve Ömer'in çok mutlu olmasını istediğiniz için ben tabii ki sizleri kırmadan bu isteğinizi yerine getirdim. Biliyor musunuz bu kitap yazılmadan önce bile gerçek sonları zaten belliydi. Her masalın sonu; ne yazık ki mutlu bitemeyebiliyor. Bizimki de öyle oldu... Benim için en önemli olan şey, böyle bir sonu hiçbirinizin aklından çıkmayacak olması. Asi ve Ömer'i asla unutamayacak olmanız... Ters köşe olduğunuzun, şokta kaldığınızın ve şu an buraya kadar okuyanların yaşadığı tarifsiz duyguların ben gayet farkındayım. Bunun için cidden üzgünüm. Sizleri ağlatıp, üzmeyi hiç istemedim. Dediğim gibi bu son belliydi, bu yüzden iki finalli bir kitap olduğu için rahatım diyorum ya ben de zaten. Gönül rahatlığı, sen ne kadar güzel bir şeysin öyle... (:
Şimdi başka konuya geçelim. Canımı sıkan ve beni bir hayli üzen bir konudan bahsedelim. Hangi kitabı okursanız okuyun, lütfen destek olmadan asla geçmeyin. Bölüm sonlarında duran yıldızı parlatmak bu kadar zor olmamalı öyle değil mi? Hangi yazarın kitabını giderseniz gidin, hangi kitabı okursanız, okuyun lütfen bir oy ve bir yorum atmaktan geri durmayın olur mu? Emek verilen şeylere saygı göstermek ve gerektiğinde hakkını vermek bu kadar zor olmasa gerek diye düşünüyorum... (:
Kitabın sonuna geldiğiniz ve teşekkür kısmını da okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Hepiniz benim için çok kıymetli ve değerlisiniz. Zamanını ayıran, yorum yapan, onları hiçbir zaman unutmayacaklarını dile getiren herkese sonsuz teşekkürler...
Güzel kurgular eşliğinde, bambaşka maceralara yelken açarken, yine ve yeniden benimle birlikte olun olur mu? O güzel desteklerinizi, candan yorumlarınızı ve samimi tavırlarınız eşliğindeki arkadaşlığınızı esirgemeyin. Çok, ama çok seviliyorsunuz...
Hoşça kalın, sevgiyle kalın, en önemlisi de kitaplarla kalın...
Allahaısmarladık...
Mahi... ❤️
Instagram hesabım: _mahinehar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]
Spiritual#Romans🥇 #Gençromantik🥇 Bu şehir; bizim sessiz haykırışımıza şahit. Sevdalılar Kervan'ının en talihsiz sevdalılarıyız. Sevip kavuşamayan sessiz âşıklarıyız. Kimi severken yaşlanır, kimi özlerken... Biz hem sevip hem de özlerken yaşlandık. Söz yüre...