47. Bölüm/ FİNAL

275 7 0
                                    

            • SESSİZ ÂŞIKLAR •
Mahi Nehar

            • SESSİZ ÂŞIKLAR •                        Mahi Nehar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



BÖLÜM 47: GERÇEKLİĞE HOŞ GELDİN ACISI/FİNAL [3]


•ASİ•

Saniyeler bir bir geçiyor ömrümden ne yaptığımı ve ne yapacağımı bilmeden. Sadece bir kitapta sevdamı bekliyorum, belki bir gün gelir okur diye sevdiğim. Yaptığım tek şey beklemek, sevdası uğruna beklemek... Bir şairin sevdamızdan bahsettiği o temiz sayfada bekliyorum seni sevgili. Ben, seni Allah için bekliyorum... Kavuşamıyoruz, evet ama bir gün gelecek buluşacak bu yürekler. Mısralarımızla sevdanın en güzelini yaşayacağız, yaşatacağız. Şairlerin körpe kaleminde haykırsın sevdamız. Mesele kitaplara şiir olmak değildi ki. Sevdamızın kaleme alındığı o kalemin ucundan akan sözlerin, sözde sevdiklerini sanan sevdalılara, aslında neyi hitap ettiğiydi. Allah'ım, bana, beni senin için seven Ömer'imi gönderdin. Ben de seni Allah için seviyorum Ömer'im... Seni sen olduğun için değil, biz olduğumuz için seviyorum. Gecem, hüzün kokan penceremde gözyaşlarımı bekliyor. Sen de hazırsın eğer hüzne, ikimizin hali, tıpkı birbirine kavuşamayan yıldızlara benziyor. Ömer'im, vuslatımız uzak aydınlığımıza. Bakıyorum ben de öylece kaleme, kâğıda. Sadece kâğıtlara yazıyorum seni. Toprağa ekilmiş söğüt ağacı gibiyiz seninle. Sadece tek bir şansımız vardı. Ekildiğimiz toprağa ya sızlayarak ya da kanayarak alışacaktık. Köklerimiz sızlaya sızlaya, dallarımız acıya acıya geçireceğiz böylece günlerimizi. Tek bir şansımız vardı, bizim için başka fırsatlar doğmadı. Bir gün gelecek, ekildiğimiz toprakta; bize ait olan söğüt ağacının altında senin ve benim gibi sevenler buluşup sarılsın ÖMERİM...

•*•*•*•*•

•ÖMER•

Saniyeler bir bir geçiyor ömrümden ve sen, aradığım sevdam neredesin? Hangi kitabın içindesin ki, okudukça bulamıyorum seni. Ben de şimdi bir kitaptayım, tıpkı senin gibi arıyorum sendeki beni. Saklı olduğumuz kitaplarda birlikte büyütemediğimiz sevgimizi arıyorum. Yok mu sevdamıza şahit olacak, iki kelime edebileceğimiz bir kitap? Buluruz elbet sevdamızdan, yaşadığımız zorluklardan söz eden güzel bir kitap. Belki bir gün, bir şair kaleme alır bizim sevdamızı, hasretimizi, özlemimizi... Şairlerin kitaplarında bizim gibi sevenlere, elbet vardır boş sayfaları, oraya yazarlar bizi. İnsanlardan uzak, kusursuz başlayan sevdamızın, kusursuz devam etmesi duasıyla, bir ömür yazılsın artık hayatın müsaade ettiği, son satır sayfasına kadar. Allah'ım, bana, beni senin için seven Asimi gönderdin. Ben de seni, Allah için seviyorum Asim... Seni bulma çabalarım, ruhunu bulmama yetmiyor. Bazı şartlar engel kavuşmamıza; ama seni aramaktan asla vazgeçmeyeceğim! Ta ki seni bulana kadar, saklandığın o kitapta buluşacak bu yüreklerimiz sevdiğim. İşte o gün geldi, sonunda aradığım o kitabın içinde seni gördüm. Saklı kalalım sevdamızla, dünyam dursun eksilmez gözümden; çünkü bu yürek öyle istiyor, gözlerim gözlerinde buğulansın, saklı kalalım sevdamızla bize ait olan o, kitapta. Adını da Sessiz Âşıklar koyalım... Bilmediğimiz bir yerde, bilmediğimiz bir kütüphanenin kitaplığında saklı kalalım. Ta ki senin ve benim gibi seven bir kişiye rast gelene dek kitabımız. Açıp okusun sevdamızı... Okusun ki, sevip kavuşamayan, ama kitapta bir olan sevdamız anlatılsın dilden dile. Sahip çıkılsın bizim gibi sevenlere. 'Dünya döndükçe kirlendi, böyle temiz sevmeler eskidendi.' denmesin diye biz yaşadık sevgimizi. İnşallah başkaları da yaşar, yaşatır bizim sevdamızı. Seni çok beklettim, biliyorum... Bekledikçe acı çektin hem sen hem de ben! İkimizde öldük, ama dediğin gibi bir söğüt ağacı altında yeniden can bulalım seninle hayata. Ne köklerimiz sızlasın ne de dallarımız acısın. Ben seninle, sen benimle olduktan sonra o, söğüt ağacında can bulsun sevdamız. Bizim gibi sevenlerde buluşup geldiği vakit, sarılsınlar ağacımıza. Vuslat bize nihayet uğradı... Seninle rabbimizin merhametine talip olduk, Rabbim bizi vuslatsız bırakır mıydı; benim, temiz yürekli ASİM...

SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin