• SESSİZ ÂŞIKLAR •
Mahi Nehar
BÖLÜM 39: KAÇAK DUYGULAR
Her şey bir çırpıda olup biterken bağrışmalara koşan Melis, olup bitenlere anlam vermeye çalışıyordu. Hümeyra'yı sevgili nişanlısı Kayahan'ın elinden kurtulmaya çalışırken bulduğunda oldukça şaşırmıştı.Kaşlarını çatarak ikisine doğru bakan genç kız, "Neler oluyor, ne bu bağırışlar?" diye sordu telaşla anlamaya çalıştığında.
Birbirinden ayrılan ikili, cevap bekleyen Melis'e doğru yorgun bir şekilde bakmıştı. Hümeyra hırsla şalını çekiştirerek," Helenistik çağda ayı bakımı yapmaya çalışıyordum kanka." dedi hırsını henüz üzerinden atamadığında.
"Ha?" diyerek arkadaşını anlamaya çalışan Melis, bir anda Kayahan'ın üzerine atlayan Hümeyra'yı görünce, eliyle ağzını kapatmıştı.
"Dur, ne yapıyorsun sen Hümeyra? Ayrılın çabuk, vurmasana lan çocuğa!" dediğinde Hümeyra'yı kendine doğru çekmekte oldukça zorlanmıştı Melis. "Kızım delirdin mi! Nişanlına vurmak da ne demek? İyice gözün döndü senin, bir sakin ol." dedi harap olan Kayahan'a da aynı zamanda bakarken.
"Bırak kanka! Kayahan'ın kemiklerini bir güzel kırıp, daha sonra da toprağın yedi kat dibine gömeceğim! Arkeolojik kazıda bile bulamasınlar bu moloz yığınını!" demişti öfkeyle kükrerken.
"Seni bu kadar sinirlendirecek ne yapmış olabilir ki?" dediğinde tehditkâr bakışlarını Kayahan'a iletmişti Melis. "Hem, Asi nerede? Neden ortalarda görünmüyor?" diye etrafına bakarak sormuştu.
Kayahan bakışlarını kaçırarak, "Ömer'le gitti..." dediğinde Hümeyra, tekrardan boğazı yırtılırcasına bağırmıştı.
"Lan sen ne diyorsun? Asi kendi isteğiyle mi gitti sence?"
"Ne demek bu? Bir dakika, şu meseleyi bana düzgün bir şekilde anlatın çabuk!" diyen Melis oldukça gerilmişti.
Kayahan, "Bak güzelim, fazla tepki veriyorsun. Biraz sakin olmayı dener misin lütfen?" dediğinde öldürücü bakışlarını nişanlısına gönderen Hümeyra, ona doğru ürkütücü bir şekilde yürümeye başlamıştı, aynı zamanda tehlike sinyalleri verdiğinde. Bu hareketi Kayahan da korkunun alasını yaşatırken, Melis'te gülme isteği uyandırmıştı.
"Sen..."
"B-ben..." diyerek kekeleyen Kayahan, duvara doğru çarpınca, adımlarının son bulduğunu, kaçacak başka yerinin olmadığını fark etmişti.
"Kankasyonumu senin ne idüğü belirsiz denyo arkadaşın kaçırmadı mı? Ve sen, fazla tepki verdiğimi söylüyorsun bana öyle mi? Ömer'i buraya getirdiğin yetmiyormuş gibi bir de kız kaçırmasına yardımda yataklık ediyorsun he? Allah, tutmayın beni! Geberteceğim ben bu adamı! Genç yaşımda sevdiğinin katili olup, parmaklıklar ardında kapak model olarak aday gösterilmeme az kaldı lan!" dediğinde bir çığlıkta Melis'ten kopup gelmişti o an.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]
Spiritual#Romans🥇 #Gençromantik🥇 Bu şehir; bizim sessiz haykırışımıza şahit. Sevdalılar Kervan'ının en talihsiz sevdalılarıyız. Sevip kavuşamayan sessiz âşıklarıyız. Kimi severken yaşlanır, kimi özlerken... Biz hem sevip hem de özlerken yaşlandık. Söz yüre...