20. Bölüm

66 8 0
                                    

• SESSİZ ÂŞIKLAR •
                       Mahi Nehar
                      

            • SESSİZ ÂŞIKLAR •                        Mahi Nehar                      

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






BÖLÜM 20: AŞK KALBE DÜŞÜNCE




Üç genç kız, eskiden de olduğu gibi neşeli birlikteliklerini yakalayarak kendileri için bir hayli zor geçen günü artlarında bırakmışlardı. Melis, gitmekten son anda vazgeçmiş, iki dostu için Halfeti'de kalmayı tercih etmişti. Hümeyra'nın öfkesi son bulduğunda yüreğini, dostuna attığı tokadın pişmanlığında yakmıştı. Asi ise endişe ve ruhunu sarıp sarmalayan kederi defetmişti benliğinden. Eve gidecekleri gün, Melis'in teyzesini arayarak olanı biteni anlatmışlardı. Suna Hanım her ne kadar kızmış olsa da Melis kararlı bir şekilde tepkisini ortaya koymuş, ona karşı duyulan öfkenin gerçekliğini göz ardı etmişti. Yaşanan onca şeyin yola gireceğine olan inançları tam iken, umarım her şey daha da zorlaşmazdı üç silahşorlar için.

•*•*•*•*•

Günler sonra...

Bedenleri ve ruhları adeta titreten serin rüzgâr, enerjisini mekanik titreşimlerle etrafında tempo tutturarak estiriyordu. Halfeti'de bir gün bitimi daha yerini karanlığa teslim ederken, akşamın kısık çıkan sesi, huzur sokaklarını inleterek süzülüyordu dört bir tarafa. Odamda oturmuş, dünyadan iyice koparak mahzun bir şekilde kitap okuyordum. İçimdeki tarifsiz hisler, aynanın yansımasında kendini belli ederken telefonuma gelen mesaj sesiyle girmiş olduğum dünyadan çıkmıştım çabucak. Kimden geldiğini bilmediğim mesajı kontrol etmek için telefonu elime almıştım. Mesaj sahibinin Hümeyra'ya ait olduğunu gördüğümde bekletmeden gelen mesajı açmıştım.

-Kapının önündeyim, aşağıya gel çabuk.

Bir an anlamayıp elimde tuttuğum telefona doğru kaşlarımı havalandırarak, arkadaşımı bekletmeden nazik bir şekilde yazmaya başlamıştım.

-Hangi kapı Hümo? diye yazıp gönderdiğimde beklemem saniyeler sürmemişti ki, alelacele atılan yeni bir mesaj sesini daha işitmiştim.

-Perili köşkün kapısı.

-Perili köşk mü?

-Asi, adamı hasta etme! Çığlık atacağım yoksa ben, birazdan bak. Sonra sesime bütün mahalle kalkacak. Demedi deme dostum.

-Bizim kapıda mısın?

-Evet, Asi. Sizin kapının önündeyim. Böyle yeşil renkli, çiçek desenli çelik bir kapı. Etrafında floresan ışıklar var. Tanıdık geldi mi? Babamın kapısı değil ya kızım. Anlasana, sizin kapının önündeyim. Başka kimin kapısında duracağım lan bu saatte?

-Kapıda ne işin var Hümeyra?

-Tuz almaya geldim. Ne lan bu sorgu sual? Aşağıya insene gümrük memuru!

SESSİZ ÂŞIKLAR [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin