Takže miláčci asi jste si všimli že Ukrytá má novou obálku knihy a vděčím za ní talentované @ElleMcDee, která je opravdu skvělá a strašně moc jí tímto za to děkuju, protože tohle co dělá ona bych já rozhodně nikdy nedokázala a tak není divu že je mým velkým vzorem.
Ale jinak ani o tu starou obálku rozhodně nepřijdete a tak proto jsem se jí rozhodla umístit sem, protože i ona je rozhodně součástí této knihy...takže odteď má má kniha obálky dvě a jsem zvědavá na to, která je podle vás ta lepší, protože musím říct že já jsem si obě zamilovala a to na první pohled.
Ještě dodám že když jsem @ElleMcDee poprosila aby mi něco vytvořila, tak i pro mě to bylo překvapení, protože jsem jí nezadala nic určitého a vlastně jsem ani nevěděla co to bude...takže to že se rozhodla udělat obálku pro tento příběh pro mě byl opravdu dárek a jsem ráda že mé očekávání splnila, protože já jsem věděla že mě rozhodně nezklame.
A poradila si s tím dobře, protože to splnilo opravdu všechny moje představy, i když vím že je těžký, když někomu necháte volnou ruku a vlastně to necháte i tak všechno na něm, protože já v tomhle moc taková nejsem a raději jsem ráda, když nechávám volnou ruku, protože vím že i když jsem neřekla žádné svoje představy...takže to ty mé rozhodně splní a že to bude stát za to a to se myslím se stalo a já za to děkuju, protože jsi mi dokázala vykouzlit opravdovou radost, i když vím že ti to určitě muselo dát spoustu práce.
Ale já si toho vážím a to mi věř...Protože tebe si cením a vím že všechno co uděláš bude dobré a že to bude mít v sobě i onu krásnou podstatu a všechno to co to má splňovat a to se stalo a já ti za to děkuju ❤♥
Ps: Máš to u mě schovaný a až budeš chtít zase něco ty, tak jsem ti k službám :)
A vám ostatním doufám že jsem nezkazila úsměv a že se vám i s novou obálkou bude tento příběh dobře číst.
Vaše kresji0007♥
ČTEŠ
Ukrytá ( Probíhá korekce příběhu)
Romance,,Příběh o tom že krása se nemusí skrývat vždy jen na povrchu, protože někdy může být krása která jde vidět velkým prokletím." Holly považovala svou krásu za prokletí osudu. Zástupy nápadníků odmítala tak dlouho, až se její zoufalý otec odhodlal k n...