6.

4.8K 80 0
                                    


Késő estére a boros üveg maximum már csak egy pohárnyit tartogatott magában.
Mivel nem szoktam inni, azt kell hogy mondjam berúgtam. Úgyhogy ezt tudom csak mentségemre felhozni arra, amit ezután csináltam.

Besötétítettem, felkapcsoltam a vörös ledeket a nappaliban a megfelelő hangulat érdekében és következhettek azok a bizonyos erotikus hangulatot keltő zenék.

Most még jobban kiélesedett a fantáziám. Enyhe szédelgések közepette az a hihetetlenül szánalmas gondolatom támadt, hogy lelejtek egy sztriptízt. Ezúttal a kanapémnak.
De Őt képzeltem oda. Hogy ott ül terpeszben, keze a kanapé támlájára téve, a nadrágja feszül a meredező farka miatt és már már kényelmetlenül érzi magát annyira felizgul.

Arrébb dobtam a zoknim, a felsőm és a nadrágom. Előkerült a fiókból egy fekete csipkés combfix, ami szinte már be volt porosodva, de ez passzolt a fehérneműmhöz, illetve felvettem a hozzá illő fekete csipkés melltartómat és egy hihetetlenül bomba fekete hám került a felső testemre. Ami pedig feltette az i-re a pontot, egy csipkemintás fekete álarc. Tudod, olyan mint ami a Szürke ötven árnyalatában van. Teljes volt a szett!

Ne kérdezd honnan voltak ilyen ruháim! Néha vásárlás közben egészen furcsa dolgokat is szoktam venni...

Nem vagyok kibékülve a külsőmmel, de a tükörbe nézve (kissé homályos látással, becsiccsentve) elégedett voltam a látvánnyal. Szóval megdugtam volna magam ha tehetném, na!

Bekapcsoltam a Nightcore - Joke's on You című zenéjét és lassan andalogni kezdtem rá. Átéléssel simogattam testem minden pontját, amiről tudom hogy felizgat. Úgy mozogtam, ahogy Ő előtte is mozognék, ha itt lenne.

Mmm.. bárcsak itt ülne velem szemben, hogy megmutathassam neki mennyire kívánom!

Magamon kívüli állapotba kerültem.
Egy álomvilágban voltam. Egy szexi álomvilágban.

Egy idő után az érzékeim viszont azt súgták, nem vagyok egyedül.
Egy tekintetet éreztem a hátamon. Karomon felállt a le nem gyantázott szőr és egy enyhe pánik fogott el.
Nem mertem hátra nézni. Féltem, de a táncot nem hagytam abba, vonaglottam tovább, nehogy észre vegye, hogy tudom, mögöttem van.

Majd melegség fogott el. Szinte a hátamban éreztem őt. A teste forrósága átsugárzott rám is.

Aztán még közelebb jött és hátulról megérintette a derekamat meleg és erős kezeivel, magához húzott és belecsókolt a nyakamba. Reflexszerűen oldalra döntöttem a fejem az élvezettől. Kirázott a hideg a csókoktól. Felnyögtem.

Ezután már bele sem gondoltam, hogy jelenleg is egy idegen van a házamban, aki csak úgy bejött az engedélyem nélkül és talán most készül leszúrni és kirabolni.

De már nem féltem. Tudtam, hogy csak is Ő lehet az.
Sőt, inkább biztonságérzetet nyújtott a jelenléte; hogy ott van és vigyáz rám. Olyan érzés fogott el, hogy "most már minden rendben lesz".

Megcsapott az illata, amitől majdnem elélveztem! Fűszeres, férfias és tekintélyt parancsoló!

Elindult egy másik zene, ami fokozta az erotikát kettőnk között. Az alkohol miatt pedig jelenleg számomra ez maga volt a Mennyország.

Meg akartam érinteni. Minden porcikáját érezni akartam, de lefogta a kezeimet. A másik kezével pedig beletúrt a hajamba és finoman maga felé húzott. A nyakam a hajammal együtt nyújtózott hátra felé, így még jobban hozzá fért a szájával. Két csók között hosszan végig nyalta, ettől készen voltam!

Akarom őt! Most!

Felnyögtem és próbáltam megfordulni, de nem engedte.

- Annyira gyönyörű és izgató vagy! Ígérem, ma este befejezem, amit elkezdtem! - súgta a fülembe. Kirázott a hideg tőle, de jó értelemben!

- Csak elégíts ki! Könyörgöm!

Semmilyen más értelmes mondatot nem tudtam kiejteni a számon. Bármire képes lettem volna hogy hozzám érjen.
Nekem nyomta kemény farkát, amire még hangosabb nyögések hagyták el a számat.

Elengedte a hajamat és a kezeimet. Megfordított és végre szemtől szembe kerültem vele.
Még helyesebb volt, mint ahogy emlékeztem!

Le akartam venni az álarcot, de nem hagyta.

- Kérlek, maradjon! Annyira felizgat!

Megfogta az arcomat, és végig simított egészen a mellemig. Úgy éreztem megnéz magának.

Az alkohol viszont dolgozott a szervezetemben, ezáltal sokkal bátrabb voltam és akaratosabb. Elakartam venni, ami az enyém!
Megfogtam a kardigánja zipzárját és lehúztam.
Nem.
Volt.
Rajta.
Póló.

Nagy levegő....

Ezt már nem bírom!

Végig tapogattam minden egyes hasizmát. Nem türemkedtek ki nagyon, de mind az összes látszódott. Tökéletesen szexi volt!

Felnéztem és csak azt a perverz mosolyt láttam.
Ha józan lettem volna bizonyára elvörösödök és elfordulok. De nem voltam az.
Vissza mosolyogtam a lehető legszexibb mosolyommal és letérdeltem...
Le akartam tépni a nadrágját! Be akartam kapni a kemény farkát és kiszopni belőle az életet!

Ehelyett megfogta a hajamat, a kezére tekerte és annál fogva húzott fel magához.

- Még nem!

Parancsolóan mondta, én pedig engedelmeskedni akartam neki.
Csak álltam előtte mozdulatlanul és újra mosolyra húzta a száját, majd odahajolt és lassan megcsókolt! De még hogy! Úristen! Elképesztő volt!

Közben oda nyúlt a puncimhoz és simogatni kezdett a bugyin keresztül. Meg kellett kapaszkodom a vállaiba, különben összerogytam volna abban a pillanatban.

Ezenkívül viszont nem engedte, hogy hozzáérjek. Nem értettem. Én is akartam őt kényeztetni!

Csók közben aztán hirtelen felkapott és oda vitt a kanapéra. Leültetett, letérdelt elém, levette a kardigánját és széttárta a lábaimat.
Mélyen a szemembe nézett úgy nyalta végig hosszan a bugyimon keresztül a puncimat. Hátravetettem a fejem és élveztem a kényeztetést.
Csókolgatta a combom belső felét, finoman harapdálta. Majd félrehúzta a bugyimat és mikor így nyalta végig a csupasz testrészemet, már elég közel voltam, hogy másodperceken belül elélvezzek.

És mikor azt hittem, hogy jobb nem lehet, éreztem, hogy bedugja az ujját a puncimba! Alig pár pillanat múlva éreztem közeledni a kitörő örömömet.
Mikor pedig elkezdte bent mozgatni a középsőujját, végem volt és végre elérkezett, amire reggel óta vágytam! Elélveztem! De úgy igazán!
Remegtem és szinte már kiabálva adtam hangot a boldogságomnak. Még soha nem mentem el csak az előjátéktól. Mindig kellett a kemény farok a befejezéshez!

Lihegve próbáltam a pulzusom és a józan eszem normális állapotát visszaállítani.
Hálásan a szemébe néztem, majd hirtelen felindulásból odahúztam magamhoz és megöleltem.

- Köszönöm!

Annyira jól eső érzés volt őt ölelni. Puha a bőre, de egyszerre kemény és férfias is volt. És az az illat... Elbódított...

Fogalmam sincs mennyi ideig ölelkeztünk, mert...

...az a helyzet, hogy másra nem emlékszem, csak a szombat reggelre, amikor felébredtem.
Az történt ugyanis, hogy a karjai közt bealudtam. Persze a bornak köszönhetően...

Ismeretlen ExtrákkalWhere stories live. Discover now