Enyhe fejfájással és kiszáradt torokkal ébredtem reggel.
Ugyanabban a nevetséges szerelésben voltam, amibe beöltöztem, kivéve a maszkot, illetve azt, hogy be voltam takarva egy pléddel.
Kellett pár perc, mire észbe kaptam és felfogtam, hogy mi is történt tegnap.Jézusom!
Itt volt az otthonomban egy idegen férfi!Meglátott, bejött és kielégített, végül távozott.
Nem tudom, hogy most mit csináljak.
Gyorsan körbepillantok nem-e hiányzik bármi a házból, de első ránézésre minden a helyén van.
Oké, legalább nem rabolt ki.De én mégis mi a faszt csináltam, édes Istenem? Hogy lehet ennyi eszem?
Hiszen fogalmam sincs, hogy ki ő valójában!Másodszor pedig barátnője van! Hiszen láttam!
Magamra tekertem a plédet, felkeltem és reflexből bezártam a bejárati ajtót. Nem tudom mire számítsak ezek után. Kinéztem az ablakon, de semmi rendkívülit nem láttam.
Elővettem egy üveg mentes vizet és ráhúztam, remélve, hogy enyhíti a szomjamat és a stresszt.
Újra körbe nézve a tegnap esti borozásom nyomait véltem felfedezni. Odamentem, hogy elpakoljam, de megláttam a pulton egy cetlit.
"Ma este én következek!
Ne legyen rajtad fehérnemű!"Ez most komoly??
Ezt nem hiszem el!
Bejön csak úgy hívatlanul, úgy, hogy kapcsolatban van, felfedem magam neki gyenge pillanatomban, aztán csak úgy elmegy és még van pofája ezt írni!
Meg még követelőzik is.. na azt lesheti!Azt hiszem, ha azt gondoltam valaha is, kötetlen kapcsolatra vágyok, nem gondoltam bele mit is kívánok.
Nem foglalkoztam a cetlivel. Felkötöttem a hajamat és elmentem a köntösömért. Tükörbe nézve nem volt szép a látvány.
Ezt szexinek gondoltam este??Fogat mostam, hideg vízzel pedig az arcomat felfrissítettem.
Fél 10. El kellene mennem bevásárolni, mert nem sok minden van itthon.
Kicsit borús az ég, úgyhogy felöltöztem egy szaggatott farmer csőnadrágba, illetve egy sima fehér pólóba. Ehhez felvettem egy bézs magasabbtalpú sportcipőt. A hajamat copfba fogtam és indulhatok is.
A kocsikulcsom bent van a Poloban, mert egyébként sosem szoktam megtalálni.
Vittem magammal pár vászon táskát, hogy legyen mibe pakolni. Kinyitottam a kaput, amit nyitva is szoktam hagyni, de most valahogy az ajtóval együtt inkább bezártam. Így jobb érzéssel hagytam el a házat.
A bevásárló körutam során betévedtem a plázába, azon belül is egy fehérnemű üzletbe. Nem akartam venni semmit, pláne a tegnapi után, de aztán sajnos megláttam álmaim testhámját! És egyáltalán nem volt drága! Viszont sötét méregzöld volt.. amihez nincsen fehérneműm. Úgyhogy ha ez jön, akkor muszáj azt is vennem.
Fél órával később már jóval többet költöttem, mint eredetileg szerettem volna, úgyhogy be sem mentem más üzletbe, egyenesen mentem az autóhoz és irány haza.
Otthon kipakoltam, elraktam mindent a helyére, a spagettinek valót pedig elkészítettem.
Végre kajálhattam, ugyanis egész nap nem ment le semmi a gyomromba, mert nem annyira éreztem jól magam. De most már jóízűen ültem le enni.Utána elrakódtam és átültem a kanapéra kicsit lazítani. Tiktok, YouTube, Facebook stb..
Mire észbe kaptam már délután 5 óra volt.
Felhívtam anyát megkérdezni miújság, hála Istennek minden a legnagyobb rendben van náluk is.
Aztán úgy döntöttem elmegyek lezuhanyozni és korán elteszem magam másnapra.Aha.. döntöttem.. én...
Ugyanis eszembe jutott a cetli.
ESTÁS LEYENDO
Ismeretlen Extrákkal
RomanceBele gondoltál abba, mi lenne a válaszod arra, ha egy Idegen egyezséget ajánlana számodra? És ha az az egyezség kötetlen szexet ígér? Egy érzelmekkel teli, erotikával fűszerezett történet, egy lány szemszögéből, aki belement egy ilyen megállapodásb...