Elaludtam.
Nem tudom hány óra lehetett mikor oda ért. Nem 8 óra volt az biztos.De nem is tudom hogy miért nem keltem fel rá, amikor minden kis zajra felkapom a fejem. Csak arra ébredtem, hogy valaki hanyatt fordít és felhúzza a ruhámat,
majd egy meleg, selymes nyalással végig szántja a puncimat. Egy hatalmas kéjes nyögés szakadt fel belőlem és ekkor realizáltam, hogy felébredtem és ez a valóság.
Felhúztam a lábaimat, megfogtam a fejét és odanyomtam a puncimat a szájára. Még többet akartam! Finom nyelvcsapásokat mért rám. A csiklómat körkörös mozdulatokkal izgatta, közben az egyik keze a mellemre tévedt, ami már ágaskodott az élvezettől. Halk nyögések hagyták el az ő száját is és ez nagyon beindított.- Hol voltál? - kérdeztem nyögdécselve.
Fogalmam sincs, hogy miért érdekelt. De ez volt a második gondolatom, rögtön az után, hogy "Aztakurvadejóó!". Bár semmi közöm hozzá, mégis kíváncsi voltam, hogy hol lehetett ennyi ideig. Azt mondta 8-ra itt lesz, de már sokkal később van, az biztos.
Nem válaszolt.
Lelassította a tempót.
Egy hosszú, mélyre hatoló nyalással annyira felingerelt, hogy azt hittem megőrülök!
- Úúhristen! - harmadik gondolat.. vagyis kiáltás inkább.
Az ujjával megmozgatta az análdugót, amit erre az időre már szinte el is felejtettem. De amikor hozzáért eszméletlenül feltüzelt!
Óvatosan bedugta az egyik ujját a puncimba, ami annyira nedves volt, hogy tökéletes síkosítóként funkcionált. Ki-be csúsztatta az ujját, belül finoman mozgatta. Ezt meg tudnám szokni minden éjjel!
Nem bírtam tovább.
Azt akartam, hogy szanaszét dugjon!- Dugj meg! Most! - parancsoltam rá.
Kihúzta az ujját a puncimból és hasra fordított.
Ráütött a popsimra, amitől csak még jobban felizgultam!
A hátamra dőlt és halkan a fülembe súgta:- Hová sietsz úgy? Tán nem látsz szívesen? - duruzsolt halkan a fülembe. Végig futott rajtam a hideg.
- Akarlak! Nagyon! - csak dugd belém a farkad, könyörgöm!
- Remélem is, mert terveim vannak veled! - jött a válasz.
Miféle tervei? Átfutott az agyamon a kérdés, de ebben a pillanatban rohadtul nem érdekelt semmi, csak hogy magamban érezzem.
Hallottam, hogy lehúzza a nadrágját, majd megéreztem a lábait a combjaim mellett. Megfogta az análdugót és finom mozdulatokkal mozgatni kezdte.
- Óvatosan! - szisszentem fel.
Az ujjait bedugta a puncimba és ujjazni kezdett. Először finoman, óvatosan, majd egyre gyorsabban. Amikor már majdnem a csúcson voltam, egyszerűen kihúzta a dugót a fenekemből.
- Ááuuuh! - először a fájdalomtól szisszentem fel, majd a megkönnyebbüléstől nyögtem egyet.
- Ssshh.. semmi baj! - a hangja megnyugtatott.
Simogatta a fenekemet, megmarkolászta. Rám dőlt és a fülcimpámat kezdte nyaldosni.
- Élvezed ha játszok veled? - kérdezte azon a szexi, mély hangján.
- Imádom! - sóhajtottam kéjesen.
- Helyes!
Azzal visszanyomta a fenekembe a játékszert.
Megfordított és szembe néztem vele, valamint a duzzadó farkával. Mellém térdelt az ágyon és csoda ujjait belém dugta.
Végre megláthattam felém ágaskodó testrészét!
Értem kiáltott!
Engem akart!
Hogy a számba vegyem!Megfogtam és végig nyaltam a heréitől egészen a makkjáig. Ő is felnyögött. Kicsit ingerelni akartam. Úgyhogy bevettem a számba a heréit. Szopogattam, nyalogattam, szívtam.
Amikor elkezdte mozgatni a puncimban az ujjait, alig tudtam uralkodni magamon. Bekaptam a farkát és amíg csak lement, addig keményen le is toltam. Ott tartottam és nyeltem egyet. Hallottam hogy ez nagyon is bejön neki!
Kihúzta a számból és a lábaim közé térdelt. Farka hegyével a csiklómat simogatta fel-alá.
- Tedd be! Könyörgöm! - már majdnem elsírtam magam, annyira el akartam menni. Bárhogyan, csak okozzon orgazmust!
Odaillesztette a kemény farkát a bejáratomhoz és kisebb mozdulatokkal hatolt be!VÉGRE!!!
Rám hajolt én pedig a lábaimmal kereszteztem a derekát, kezeimmel pedig szorítottam őt.
- Csókolj meg! - utasított.
Nem kellett kétszer mondania. Úgy tapadtam rá a szájára, mint egy pióca. Szabályosan faltuk egymást.
Levittem kezeimet meztelen fenekére és nyomtam magamhoz.- Dugj keményen! Ez az!
Gyorsított a tempón. Annyira isteni volt! Azt akartam, hogy egész éjjel csak dugjon!
De mielőtt elmentünk volna, kihúztam magamból és lenyomtam az ágyra.
- Én jövök! - mosolyogtam rá.
- Csak rajta.
Beleültem a farkába és elkezdtem mozogni rajta. Tudtam, másodpercek kérdése és elmegyek. Közben a csiklómat kezdte izgatni. Végem volt!
Olyan nagy erővel ért el az élvezet, hogy szerintem a következő szomszéd is hallotta.
Úgy éreztem, már ezer éve nem volt orgazmusom és most végre kitört!Kimerített.
Csak feküdtem a mellkasán kielégülve és lihegve.
Félretolt és kutyapózba húzott fel. A popsimra ütött és betette a farkát a meleg puncimba. Mozogni kezdett és éreztem, hogy újra felizgulok. Akartam egy újabb orgazmust!
Felemeltem a fenekemet amennyire csak az adottságaim engedték, a kezeim a paplant gyűrték, ő pedig csak dugott. Keményen!
Az egész ház visszhangzott tőlünk! De lehet, hogy az egész utca.Felemelte a felsőtestemet magához és a puncimhoz érintette egyik kezét, másikkal a melleimben kapaszkodott.
Közben a nyakamat csókolgatta.
Végül lassú tempóra váltott.- Szereted ha keményen megbaszlak? - kérdezte vad hangsúllyal.
- Szeretem! Igen!
- És szereted ha mocskos dolgokat beszélek neked közben?
- Mmm.. az felizgat nagyon!
- Akkor hadd dugjak ki belőled még egy orgazmust!
- Dugj! Akarom!
Felállított, az egyik lábamat feltettem az ágyra, ő magához húzott és betette a kemény farkát.
Nem kellett sok, hogy újra elélvezzek. Ezúttal még intenzívebb volt!Tudtam, hogy ő is elmegy mindjárt, mert egyre erőteljesebb nyögések hagyták el a száját.
Egy utolsó keményet lökött rajtam és minden cseppjét a puncimba lőtte.Teljesen kimerültem és csak aludni szerettem volna, annyira kivette belőlem az energiát. Tudtam, hogy ő úgysem alszik itt és nyilván nem is szeretne beszélgetni.
Neki csak egy játék vagyok.
Ha kellek akkor átjön, elveszi amit akar és elmegy.Úgyhogy visszamásztam az ágyba.
Némán végig néztem, ahogy felöltözik. A beszűrődő fény világította csak meg, de Atyaég, micsoda teste van!A szemembe nézett és rám küldte azt a megsemmisítő mosolyát.
Elvörösödtem és elfordultam, mert biztos voltam benne, hogy még a félhomályban is látta, mennyire zavarba jöttem.Éreztem hogy a lábaim között folyik a sperma, de lusta voltam még csak megtörölni is. Nem aggódtam, mert gyógyszert szedek.
Éreztem, hogy megpuszilja a homlokomat.
Amikor nyílt az ajtó még gyorsan odaszóltam.- Köszönöm! - ez volt az utolsó mondat, amit távozása előtt mondtam neki.
- Én köszönöm! - válaszolt végül.
Kiment, majd pár másodperc múlva hallottam a bejárati ajtót is becsukódni.
Ezután úgy, ahogy voltam, gyorsan mély álomba merültem.
YOU ARE READING
Ismeretlen Extrákkal
RomanceBele gondoltál abba, mi lenne a válaszod arra, ha egy Idegen egyezséget ajánlana számodra? És ha az az egyezség kötetlen szexet ígér? Egy érzelmekkel teli, erotikával fűszerezett történet, egy lány szemszögéből, aki belement egy ilyen megállapodásb...