14.

3.6K 64 3
                                    

Mikor hazaértem egy fekete külsejű csomag várt az ajtóm előtt.

- Na ezt már nem! Elég mára a meglepetésekből! - szóltam el magam, a kelleténél talán egy kicsit hangosabban.

Mire bepakoltam a házba az autóból, győzött a kíváncsiságom.
Kibontottam.

Egy kibaszott vásárlási utalvány a fehérnemű boltba, ahol nemrég vásároltam.

Pff.. elcsépelt!

Azzal a lendülettel fogtam és kidobtam.
Engem nem fog megvenni a pénzével, az biztos!

Ezzel lezártnak is tekintettem a dolgot, úgyhogy a további része a napnak ment a normál kerékvágásban.

...

Este elővettem egy üveg édes vörösbort és bekapcsoltam egy sorozatot, ami szimpatikusnak tűnt.
Előkerült közben a popcorn, egy kis chips, fagyi és csoki. Csak a szokásos szerelmi bánat kaja kombó.

Valami vámpíros történetet sikerült benyomnom, úgyhogy eléggé belemerültem.

Este 6 körül aztán rezgett a telefonom.

SMS.

Benne egy cím és egy időpont.

Tőle.

Megnéztem a GoogleMaps-en. Ez egy étterem.
Vajon vacsorázni akar vinni? Miért tenné? Szerintem világosan fogalmaztam, hogy hagyjon békén.

Na innentől már nem tudtam a sorozatra koncentrálni. Furdalt a kíváncsiság, mint mindig.
Kíváncsi voltam, mit mondana vagy tenne, ha odamennék. Hiszen beszélgetni eddig sem nagyon akart, csak szexelni.
De egy étteremben kénytelen lenne szóba állni velem.

A cetlin 19:00 állt.

Be kell vallanom, érdekelt, hogy vajon mivel tudna még meglepni.
És hát úgysem volt dolgom másnapra sem.

Úgy döntöttem, belemegyek a játékába és odamegyek.
Felálltam és elindultam készülődni.

Megmostam a hajamat, leborotváltam ahol le kellett és lezuhanyoztam. Körülbelül egy liter testpermetet fújtam magamra, illetve a hajamra hajparfümöt (igen, van ilyen is).

Nem tudtam milyen ruhába menjek, de mindenképp szerettem volna olyan hatást elérni, hogy ha rám néz meg akarjon dugni. Sőt, a szemeivel dugjon is meg!
Végül egy egyszerű testre feszülő, világosabb kék vékonypántos ruha mellett döntöttem, ami a térdemig leér. A melleimet nem tudom kidobni, mert nincs, de ez a ruha kellemes látványt nyújt ennek ellenére is. Nem akartam túlzásba esni, de elegánsan dugnivalónak szerettem volna tűnni. Egy fehér, pántos magassarkúval bombának ígérkezett. Nem tudom miért van ennyi magassarkúm, mert igazából nem szoktam őket hordani. Kényelmetlen és alig tudok bennük járni, de mostanában az átlagnál mégis többet hordom őket. Talán jobban tetszik ez a nőies vonal, mint gondoltam.

A hajamat kivasaltam.
Az cuccaim számára nem sok táska választékom van, ezért egy fehér kisebb méretűre esett a választásom.

6-kor kiindultam a házból, hogy időben odaérjek, hiszen kitudja milyen lesz a forgalom. Már előre félek.

Nagy meglepetésemre viszont a ház előtt állt a Mercedese.
Hűha! Nem halt ki az udvariasság!?

Kiszállt belőle a délelőtti másik férfi.

- Szép estét!

- Neked is! Azt hittem ő jött értem... - kicsit elszomorodtam, hogy valószínűleg ennyit nem érek azért neki.

- Én viszlek oda, de nyugi, épségben odaérsz velem is.

- Nem azért mondtam, bocsánat!

- Na gyere, menjünk! - nyitotta ki nekem a hátsó ajtót és beszálltam.

Ismeretlen ExtrákkalWhere stories live. Discover now