Két héttel később még mindig forrt bennem a harag. Árész nem keresett, de én sem őt. Miért is keresném? Kihasznált, megbántott, majd eldobott.
De alig vártam, hogy újra megjelenjen szombaton. Vágytam a bosszúra. Volt egy tervem, amit szerettem volna véghez vinni, hogy belőle is legalább annyi dühöt provokáljak ki, mint amennyi bennem volt.
- Minden készen áll! - mosolygott rám Rebeka. - Szuper leszel! Mutasd meg, hogy veled ezt nem lehet csinálni! - drukkolt.
Miután véget ért az a szörnyű este, első dolgom volt lecseszni, hogy miért nem volt ott. Elmeséltem neki mindent és támogatott a tervemben is.
Márk szintén, bár kevésbé volt lelkes, ugyanis éppen készen álltam összepiszkolni a pultját. Szörnyű...Oda néztem a DJ-re és mosolyogva bólintottam, hogy indulhat a móka.
Lejjebb vette a fényerőt a helyiségben, mire páran körbe néztek.
Nem volt tervben most fellépés, úgyhogy aki nem volt beavatva, érdeklődőn figyelt.Felléptem a széken keresztül a bárpultra, majd az újonnan beszerelt rúdba kapaszkodtam.
Csupán vörös ledek világították be a helyet, úgyhogy a füstnek és a gyér fénynek köszönhetően sokkal nagyobb önbizalommal kezdtem bele.
Mihályfi Luca hangja töltötte be a teret.
Az Ekhoe-val közös, Villám című zenéjükre esett a választásom. Tökéletes bosszú zene. Bár nem mindenki értette ezt a nyelvet és jobbat nem is találtam...A basszus megszólalásával a szívem is hevesebben kezdett verni, de az agyamat csak a bosszú irányította: meg kell mutatnom, kivel packázik.
A sok YouTube oktató videó és az internet segítségével elég sokat gyakoroltam, hogy a lehető legjobb tudásom szerint használjam a rudat. Körbe forogtam, majd háttal végig vezettem leguggolva a farpofáim között.
Nem mindenki figyelt rám, ami nem is baj, bár a rúd eléggé újdonságnak számított itt a pulton, úgyhogy néhány lánynak is megragadtam a figyelmét.Hamar kiszúrtam a tömegben azokat az arcokat, akikkel volt már dolgom tánc közben. Ők biztosan benne lesznek most a kis játékomban.
Magassarkúban próbáltam a lehető legbiztonságosabb mozdulatokat bevetni, de muszáj voltam kockáztatni a siker érdekében.
A zene felénél lementem a pultról az egyik arab kinézetű fiatalabb férfihez. Ruhájánál fogva magammal húztam, majd leültettem az egyik bárszékre. Végig simítottam a felső testét, majd kicsit erőteljesebben megérintettem a farkánál mikor oda értem. A mosolyából ítélve élvezte, úgyhogy tovább mentem. Felültem a mellette lévő székre, lábamat szétterpesztettem, ami láttatni engedte az análdugót. Ugyanis egy szexi csipkés fűzőn és a hozzáillő tangán kívül semmi más nem volt rajtam.
Kezét magamhoz húztam és vette is a lapot, rögtön elkezdte dörzsölni a bugyin keresztül a puncimat.
Nem zavartatta magát, hamar rátért volna a lényegre, de mikor az övcsatjához nyúlt, lesöpörtem magamról a kezét és visszamásztam a pultra.
A zene végéig vonaglottam ott és mire véget ért a szám, ki is melegettem. A tánctól vagy a töménytől, kitudja.
Ráadásul rohadtul felizgatott az a férfi, basszus. Jól használta az ujjait.
Rámosolyogtam a végén, mire intett, hogy menjek vele.Túlságosan hamar ért véget a szám és még lett volna a tarsolyomban némi izgalom, de változott a terv. Több sem kellett.
Kezemet az övébe helyeztem és hagytam, hogy elvezessen.Átmentünk egy másik helyiségbe, ahol még mindig sok volt az ember, de csak keresztül vitt.
Ám mikor be akartunk volna lépni egy szobába, utunkat keresztezte az a nagy bamba melák, aki számomra túlságosan is ismerős volt.
Valamit karattyolt neki angolul, az őr viszont nem tágított. Rám nézett, összehúzta a szemöldökét, majd a fejével intett, hogy csak én menjek be.
YOU ARE READING
Ismeretlen Extrákkal
RomanceBele gondoltál abba, mi lenne a válaszod arra, ha egy Idegen egyezséget ajánlana számodra? És ha az az egyezség kötetlen szexet ígér? Egy érzelmekkel teli, erotikával fűszerezett történet, egy lány szemszögéből, aki belement egy ilyen megállapodásb...