16.

3.3K 60 0
                                    

Reggel kicsit elaludtam, fél 10-kor ébredtem. Gyorsan kikeltem az ágyból pisilni, fogat mostam, majd rohantam a gardróbhoz. 

Az ablakon kinézve jó időnek ígérkezett.
Felvettem egy fekete pántos, rövidnadrágos overált egy szintén fekete magastalpú sportcipővel. Hátizsákot gondoltam ehhez a szetthez, úgyhogy előkotortam a szekrény hátuljából egy divatos kisebb méretű bőr táskát, amibe igazából maximum a pénztárcám, illetve egy fél literes üdítő fér bele. Ja, meg a telefonom.
A hajamat copfba fogtam, bevettem egy rágót és kiindultam pontosan 10 óra előtt 3 perccel a házból.

Az autója már várt. Nem tudtam vajon ő vagy az öccse visz el. Ez rövidesen ki is derült. Kiszállt belőle ő maga és kinyitotta nekem az ajtót.

- Jó reggelt!

- Jó reggelt ismeretlen férfiú! - próbáltam viccesre venni a figurát.

- Na szállj be, menjünk és talán elkerüljük a nagy tömeget.

- Csak nem szégyellsz? Ezt akkor kellett volna meggondolnod mielőtt ajánlatot tettél nekem - mondtam tettetett felháborodással.

- Nem szégyellek. Sőt! Ezt a ruhát máris letépném rólad, hogy mások ne is lássák ezt a dugnivalóan kerek popsit - jelentette ki olyan lazán, mintha ez a mondat nem lett volna annyira zavarbaejtő.

- Ha letéped, csak még többen bámulnának meg.

- Ha letépném nem jutnánk el a vásárlásig.

Megszeppentem a válaszától, inkább csendben bekötöttem az övemet.

Most jöttem rá, hogy mire vállalkoztam. Valóban, ha akarja akár itt is letépheti rólam a ruhámat, hiszen beleegyeztem. Az övé vagyok. Teljes mértékben ki vagyok neki szolgáltatva.

Az út csendesen telt. Csak néztem a kilátást, nem mertem rá nézni. De láttam a szemem sarkából hogy ő többször pillantott az irányomba.

Megálltunk a bevásárlóközpont parkolójában. 

- Bekísérsz? - kérdeztem félve.

- Hát persze, különben honnan tudnád, hogy mit szeretnék látni rajtad?

Megcéloztuk a fehérnemű boltot, ahová az eldobott utalványt kaptam.

- Ez kicsit mondjuk kínos. Azt hiszem fehérneműt egyedül is tudok vásárolni.

- Ki van zárva. Látni szeretném rajtad.

- Ki fogsz ábrándulni belőlem. Sötétben egész máshogy látszok, mint így nappal. Nem lehetne hogy csak éjjel láss bennük?

- Menj. Válassz magadnak amit szeretnél és én is választok neked.

Kifújtam a levegőt és elindultam az egyik irányba.

- Jó napot! - köszöntem az eladónak.

- Jó napot! Segíthetek esetleg valamiben? - kérdezte udvariasan.

- Köszönöm, körbe nézek.

- Rendben, szóljon ha segítsek.

Lezajlott ez a párbeszéd a partnerem és az eladó nő között is. Bár egy kis flörtöt véltem felfedezni a hölgy irányából, úgyhogy inkább arrébb mentem duzzogva.

Levettem egy fekete, sima egyszerű tangát. Nem nagyon akartam az ő pénzéből költekezni, de ha nem választanék semmit, akkor az lenne a baj. Úgyhogy az olcsó kategória mellett döntöttem.
Ellenben vele! 
Márkásabbnál márkásabb szetteket nézegetett. Az árukat több nap alatt keresem csak meg. Azok szóba sem jöhetnek.

Ismeretlen ExtrákkalDonde viven las historias. Descúbrelo ahora