19.

3.6K 56 1
                                    

Annyira lesokkoltam, hogy meg sem tudtam mozdulni. Le akartam venni a kendőt, de a kezeim nem engedelmeskedtek.
Csak támaszkodtam tovább a billiárd asztal szélein szótlanul, ledermedve.
Ezt szánta meglepetésnek?
Hogy itt hagy az öccsével?
De hiszen én ajánlkoztam fel neki többször is! Még csak fel sem háborodhatok.
De most mégis mit csináljak? Fogalmam sem volt mi lenne a helyes döntés. Valószínűleg az, ha befejezném velük ezt az egészet és haza mennék.

Nos... nem a jó döntéseimről vagyok híres.

A gondolataimból a fenekembe szúró égő fájdalom szakított ki. Két ujjával a puncimban, eggyel pedig a popsimban volt. Nem tudtam nem élvezni. Akaratom ellenére a testemet igenis izgatta a dolog és reagált az érintésekre.
Végül megfogta a kezemet és a farkára tette.

Most akkor verjem ki neki?
Vajon látja a báttyja, hogy mit művel velem? Egyáltalán kapott erre engedélyt?
Szóval tudja, hogy szexuálisan vonzódom az öccséhez is?

Hirtelen ötlettől vezérelve, minden mindegy alapon, oda húztam a hímvesszőjénél fogva a puncimhoz, hogy dugjon meg végre.
Ebben a felizgult állapotban nem vagyok képes józan döntéseket hozni.
Azt tudtam, hogy orgazmust akarok. Most!
A bűntudat maradjon későbbre.

Felültetett az asztalra, széttárta a lábaimat és oda tette a bugyimon keresztül a puncimra a meleg, kemény farkát. Nem tette be, csak fel-le mozgatta rajtam. Kikészített ez a helyzet.

- Dugj! Meg! Most! - lihegtem idegesen.

Nevetett és abba hagyta az egészet.

- Sajnos arra nem kaptam engedélyt. Csupán élvezem a látványt és eljátszadozom veled. A happy finish most nem opció - ugratott.

- Ugyan, öcsém! Ne légy szemtelen! - hallottam kicsit távolabbról a szigorú hangját annak, akivel most lennem kéne.

Tehát itt van! Itt van a helyiségben és képes végig nézni, hogy nem ő elégít ki? Ölbetett kézzel várja, hogy az öccse játszadozzon velem, én pedig szenvedjek a kielégületlenségtől?

Feldühödtem. Nagyon!
És olyat mondtam, amiről nem gondoltam, hogy valaha bárkinek is fogok.
Én, aki még a bikiniben is szégyelli magát.

- Nem csak hozzá beszéltem, hanem hozzád is! - szálltam bele a játékba.
A fejemet próbáltam abba az irányba fordítani, ahonnan a hangja jöhetett.

- Hogy mondod?
- Mi? - kérdezték egyszerre.

- Nem egy nyílásom van. Nem vesztek össze rajtam. Ki mit választ? - el sem hiszem, hogy ilyet mondtam. Józanul! A legmerészebb vágyaimat osztom most meg velük. Ha nem dobnak ki azonnal, akkor nekik is elment az eszük.

- Ezt szeretnéd valóban? - kaptam a kérdést.

- Ti mit szeretnétek? Vagy inkább külön-külön játszanátok velem? - vetettem oda a kérdést incselkedve.

Nem kaptam sehonnan semmi választ. Szerintem percekig csak némán álltunk. Amikor elegem lett felkeltem, levettem a szemkötőt és azt láttam, hogy csak egymásra néznek értetlenül.

Nekem kell a kezembe vennem az irányítást!

Térdre ereszkedtem és odamásztam ahhoz, akire igazán vágytam. Csak ült a kanapén és perverz mosollyal köszöntött.
Kezeimmel kigomboltam a nadrágját, majd az alsónadrággal együtt lejjebb húztam. Kipattant álló farka. Hmm... Be akartam kapni!
Ezúttal nem állított meg senki. Végig nyaltam a tövétől a hegyéig, amire egy kéjes sóhajt kaptam válaszul.
Nem akarta, hogy abba hagyjam.
Az oldalát végig nyaltam, majd a heréi következtek. Finoman szopkodtam őket, nyaldostam, beszippantottam, közben a kezemmel a farkát vertem.
Majd először csak a hegyét kaptam be ágaskodó szerszámának, aztán egyre lejjebb és lejjebb ment a számban. Mikor letoltam a torkomig, lökött egyet rajta, de az öklendezésen kívül, egészen élveztem.

Ismeretlen ExtrákkalWhere stories live. Discover now