37.

1.7K 47 0
                                    

- Na mi a helyzet, minden rendben van? - vette fel a telefont Rebeka, miután már legalább 5-ször hívtam.

- Ne haragudj, de annyira izgulok, azért zaklatlak.

- Na, mesélj! Mizujs csajszi?

- Csak egy gyors kérdés és már nem is zavarlak, mert hallom dolgozol.

- Mondd csak!

- Szerinted felléphetnék holnap is majd?

- Hűhaa csajszi! Ennyire tetszett? - nevetett fel.

- Árész úgy tűnik kikerült a képből... Én pedig élveztem, úgyhogy gondoltam, miért is ne?

- Nem is keresett azóta? - lepődött meg.

- Hát nem... Úgy döntött felszívódik.

- Paraszt!

- A lényeg, hogy gondoltam hátha te meg tudod oldani. Természetesen a pultban leszek továbbra is, csak arra gondoltam, hogy lehetnék extra munkaerő a ti köreitekben is. Persze csak egy-két szám erejéig.

- Egyet se félj, megoldom! Hát persze! Hiszen imádtak ezelőtt is, nem fog nemet mondani a főnök!

- Szuper, akkor úgy készülök! Köszönöm!

- Szívesen! Már alig várom!

Kinyomtam a hívást, majd nagy levegőt vettem, kifújtam és konstatáltam, hogy holnapután bizonyítanom kell ismét.
Csak ezúttal saját akaratomból.

A plusz pénz is jól jön, hiszen nyilván nem annyit kapok sima pultosként, mint ha táncolnék is.
Ráadásul egy forradalmi ötletem volt a kettő kombinálására, de erről még Márkot is meg kellett kérdeznem.

ÁRÉSZ:

- Elnézést, hogy ki? - nyeltem félre a kávémat.

- Aki ezelőtt is ott vonaglott. Az egyik lányt helyettesítette - válaszolt az egyik férfi.

- De még hogy! Megkúrtam volna azt a formás popsit! - vihorászott egy másik.

- Bár ha nálad is elájult, nem tudom hogyan reagálna, ha feldugnám a faszomat neki - röhögött valami dagadt állat, miközben rám nézett.

Mindenki felnevetett.

Ám hamar alább hagyott a hangzavar, mikor megérkezett a főmufti.
Gyűlölöm őt! Egy gazember! Kihasználja az embereket, kerül amibe kerül, akár életekbe is...
Piszkos ügyek szerepelnek az én éltemben is, de próbálok a lehető legkorrektebb lenni és a legtisztábban eljárni. Persze a mi "szakmánkban" ez eléggé ritka.
Igyekszek a legjobb ember lenni, ebben a mocskos világban is.
De ő... Őt csak a pénz érdekli és a kurvák. Undorító.
Viszont fontos szerepe van abban, hogy elérjem a célomat és felsőbb szintekre is eljussak.
Nem vagyok álszent, én sem vagyok egy kezes bárány. Amit akarok, azt elérem. Ha kell én is tudok akaratos lenni és meggyőző. Nagyon meggyőző!

Végig simítottam a magamra erősített fegyvert, amit az öltönyöm gondosan takart. Sosem lehet tudni mikor kell és nem akarok az az egy lenni, aki csupán célpont.

- Üdv, uraim! - kezdett bele széttárt karokkal. - Mint azt tudják, a hétvégi "összejövetel" különleges lesz. Számítok a jelenlétükre és az odafigyelésükre. A világ több tájáról is érkeznek vendégeink, úgyhogy fontos, hogy jól érezzék magukat. Az Önök üzleti érdekeiben remélem, minden rendben fog menni és többen nyélbe ütnek remek lehetőségeket. És természetesen Önök is érezzék jól magukat! - fejezte be ezt a hatalmas lelkesítő beszédet.
Szánalmas.

Ezért hivatott ide minket? Öt mondat erejéig?

Bizonyára azt hiszi a csicskásai vagyunk, mert tőle függ az anyagi jólétünk. Bár nem tudhatom mások mennyi üzletet kötöttek ezeken a rendezvényeken, ugyanis általában kerülöm ezt a helyet.

És akinek van esze, nyilván több lábon áll.

Hiszen idióta aki megbízik egy maffiózóban. 

Idióta, aki megbízik bennünk.

Ismeretlen ExtrákkalWhere stories live. Discover now