Felállított és elkísért egy másik helyiségbe. Oda vezetett és neki döntött valami keménynek.
Eltűntek a kezei rólam és hirtelen egyedül éreztem magam; hideg lett körülöttem a levegő. De tudtam, hogy néz. Éreztem. A hideg rázott tőle.
Talán gondolkodik mihez kezdjen velem? Nem olyannak tűnik...Hirtelen egy kéz simított végig. Próbáltam közelebb menni hozzá, de akkor mintha elhúzódott volna tőlem. Így hát egyhelyben maradtam, nem akartam, hogy abba hagyja és megfutamondjon.
Óvatosan és finoman bejárta a nyakamat kezeivel, majd lejjebb vándorolt a melleimen át a csípőmig. Végül a fenekemen állapodott meg. Kicsit belemarkolt, amire elkezdett a testem reagálni. Éreztem, hogy a mellbimbóim ágaskodnak. Legfőképp a szájáért.Nem akartam megmozdulni, nehogy elijesszem. Bár nem hiszem, hogy őt el lehet. Legszívesebben felugranék az ölébe és úgy megcsókolnám, hogy azt hinné beszippantom.
A farkához akarok dörgölőzni. Meg akarom érinteni!Végül megint abba hagyta.
Hangosan sóhajtottam egyet, vegye tudomásul hogy én gyorsabb tempóban szeretnék haladni, szóval dugjon már meg!
- Ssshh. Ne légy türelmetlen! - suttogta halkan a fülembe.
Fel sem tudtam fogni, olyan hirtelen hátra rántotta a fejemet a hajamnál fogva. Váratlan volt, de azt éreztem, hogy bármit is csinál, azt élvezem.
A nyakamba csókolt. Felnyögtem, nem fogtam vissza magam.
Végig csókolt az arcomtól le egészen a nyakamig.
Szinte mindegy is volt mit csinál, csak érjen hozzám!Lassan lejjebb került a vállamról a ruha pántja. Mintha három keze lenne, annyi helyen éreztem őt magamon.
- Várj! Szeretnék kérdezni valamit - bukott ki hirtelen belőlem.
Csak csend. Nem kaptam választ. Nem tudom, hogy az izgatottság, a bizonytalanság vagy egy kicsit a pánik beszélt-e belőlem, de miközben elkezdte az előjátékot, akaratlanul is eszembe jutott, hogy tulajdonképpen milyen helyzetben is vagyok.
- Miért pont én? Miért engem választottál a sok száz tőlem sokkal szebb és formásabb nő közül? Miért jutottál erre a döntésre, hogy ajánlatot teszel nekem? - ömlöttek a kérdések tőlem.
Vagy tíz is eszembe jutott, de nem akartam elárasztani őt egyszerre mindegyikkel, hogy aztán tényleg elbizonytalanodjon.
- Miért fontos ez neked? - kérdezte végül cirógatva az arcomat.
- Csak kíváncsi vagyok... Igazából lehet, hogy kicsit elbizonytalanodtam. Nem szeretném, hogy megbánd a számomra tett ajánlatodat.
- Mondd csak, amikor megláttál először, mi volt az első gondolatod? - kérdezte halkan.
- Nem hiszem, hogy tudni szeretnéd. Vagyis én nem szeretném, ha tudnád. Azt hiszem azzal eléggé elrettentenélek.
- Úgy gondolod?
- Nem tudom. Lehetséges.
- Tegyünk egy próbát. Szóval? Mi volt az első dolog, amit gondoltál rólam? - csókolta meg a fülcimpámat.
- Őszintén szólva elképzeltem, hogyan támadnálak le, hogy azonnal bassz meg! Rögtön utána hogyan ülnék az arcodra, hogy aztán úgy kinyalj, hogy könyörögjön a nedves puncim a farkadért. Majd hogyan szopnám le a kemény farkadat és tolnám le a torkomon, mint még soha senki, hogy aztán keményen meg tudj dugni valahol, ahol senki sem lát minket és örökre ott hagyhatjuk ezt az emléket, hogy másnap ugyanúgy elmenjünk egymás mellett, mintha előző nap nem kefélted volna szanaszét a puncimat... Egyszóval kívántalak. Nagyon. Részben a dugós zenének köszönhetően, amit általában hallgatni szoktam utazáskor.
أنت تقرأ
Ismeretlen Extrákkal
عاطفيةBele gondoltál abba, mi lenne a válaszod arra, ha egy Idegen egyezséget ajánlana számodra? És ha az az egyezség kötetlen szexet ígér? Egy érzelmekkel teli, erotikával fűszerezett történet, egy lány szemszögéből, aki belement egy ilyen megállapodásb...