Rozdzial 2

369 8 1
                                    

Aż nagle...
Z rozmyśleń nad jego nowym obiektem westchnień wyrwał go Bartek Kubicki.

B: Ej stary jak zrobić to trzecie zadanie?

Patryk nic nie odpowiedział bo byk dalej wpatrzony w Wiktorię.
B: Patryk!
Oderwał się od patrzenia
P: Coś mówiłeś?
B: No
P: Co się stało?
B: Pytałem się jak zrobić to trzecie zadanie ale ty mi nie odpowiedziałeś bo byłeś wpatrzony w tą nową dziewczynę.
P: No może chwilę się w nią wpatrzylem ale chyba tylko chwilkę.
B: Chwilkę?!
P: No chwilkę.
B: Chłopie dla ciebie piętnaście minut to jest chwilkę.
P: No może dłużej ale okej.

N= Nauczycielka

N: Chłopaki ja wam przeszkadzam?
B/P: Nie przepraszamy
N: Skoro jesteście tak rozgadani to któryś z was oprowadzi Wiktorię po szkole i opowie o klasie?
P/B: No dobrze
N: No to niech Patryk ją oprowadzi
Po tej lekcji!
P: Dobrze

Popatrzył się w stronę Wiki a ona się na niego patrzyla i odwróciła nagle wzrok Gdy on  się na nią popatrzył.
Patryk się tylko uśmiechnął w jej stronę i dalej trwala lekcja.

*Po lekcji

Patryk podszedł do Wiki, żeby ją oprowadzić.

P: Yy cześć
W: Hej
P: Jestem Patryk lub Mortalcio niektórzy na mnie tak mówią ale wolę Patryk
W: Okej Patryk jestem Wiktoria możesz też na mnie mówić Kartoni. Ale niektórzy też mówią na mnie Wiczka ale najlepiej to wolę jak ktoś do mnie mówi Wiczka lub Wika.
P: Okej Wika
To co masz ochotę na oprowadzenia po szkole i opowiadanie o klasie.
W:  Jasne

Wstali I poszli
Gdy Patryk oprowadził Wikę po szkole to usiedli na ławce i Patryk  zaczął opowiadać o klasie.

P: A więc zacznijmy od dziewczyn.
Ta blondynka w dłuższych włosach i różowych pasemkach to Fausti. Fausti to moja siostra. Jest kochana, wyrozumiała. Jakbyś miała jakiś problem to do niej możesz się zwierzyć ona będzie próbowała ci pomóc.
Dalej jest blondynka w krótkich włosach jest to Hania dziewczyna Bartka Laskowskiego. A Bartek Laskowski jest łysy wiec nie będzie problemu z odróżniem Bartka Kubickiego, który ma dłuższe brązowe włosy. On kręci coś z moją siostrą ale też ich razem shipujemy. Bo czujemy że są razem ale to ukrywają. Dalej z którą siedziałaś to Julita ona jest z Patrykiem Qrym ze starszej klasy. I zostałam nam Oliwier jest on z Mają z młodszej klasy.
W: Okej bardzo ci dziękuję za tą historię będę się starała, żeby się z nimi zaprzyjaźnić.
P: Wiesz myślę że cie polubią, bo ja cie znam zaledwie dwie godziny a cie bardzo lubię bo czuje ze ty ale jedyna będziesz normalna w tej klasie poza moją siostrą.
W: Ooo dziękuję jesteś kochany
Przytuliła go, oddał przytulasa.
W: Ja ciebie też bardzo ale to bardzo lubię. Mimo że prawie skręciłam rękę przez ciebie ale jesteś Mega słodki i spoko gość.

W myślach Wiki:
O nie po co ja powiedziałam na głos że  jest słodki teraz dowie się ze go kocham.

P: Dziękuję bardzo nigdy dziewczyna m nie mówiła że jestem słodki jesteś pierwsza.

Wika się uśmiechnęła  promiennie i  poszła do dziewczyn.

W: Hej dziewczyny.
J: Cześć
H: Hejka
F: Hejka
H: Wika Tak?
W: Tak jestem Wika ale możecie mi też mówić Wiczka.
H: Jestem Hania
J: Julita
F: A ja Fausti
W: Ciebie już znam to ty jesteś siostrą Patryka tak?
F: Tak
W: Dziękuję że mu pomogłaś.
F: Spoko wiem jaki mój brat jest dla nowych osób.
W: Dla mnie jest spoko mówił mi komplementy i mnie przeprosił za to.
F: Niemożliwe ale on się zmienia
H: Noo
J: Ej laski a co jeśli Wika mu się podoba.
F: Ej możliwe patrzcie jak się patrzy na Wike.

Popatrzyły się wszystkie w jego stronę i o momentalnie odwrócił wzrok w inną stronę niż Wika.

W: Chyba faktycznie się mu podobam.
F: Ale jesteś szczęściara.
W: No...
H: Wika?
W: Tak?
H: Wszystko okej ?
W: Wiesz bo chyba mi też on się trochę podoba
J: Trochę?
W: No może bardzo ale to bardzo.
Wiem że go znam kilka godzin ale się w nim tak zakochalam że to koniec. Czuje jakbym go znała od zawsze.
F:  Aaaaa nie wieże mój brat i moja przyjaciółka.
W: oooo ❤❤
F : Jak wrócimy do domu to się go podpytam czy coś do ciebie czuje.
W: Naprawdę zrobisz to dla mnie?
F: Oczywiście bardzo do siebie pasujecie. Tak szczerze chce żebyś była członkiem naszej rodziny
W: Ooo kochana
Dziekuje Fausti.
Przytuliła ją. Fausti Odwzajemniła ucisk.

Tymczasem u Patryka...

Szkoła Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz