Dziś wstaliśmy sobie na chilku z rana było posprzątane na błys i Fausti zrobiła nam śniadanko i przyniosła właśnie w momencie gdy się obudziliśmy. Leżeliśmy dalej wtuleni w siebie. Ja leżałem natomiast Wika oparła się o moją klatę.
P: Cześć siostra
F: Cześć
W: Hej Fausti
F: Zrobiłam wam śniadanko
P: Ooo dziękujemy
W: Dzięki
F: Widzę że już macie zmianę w pokoju. Dwie dodatkowe szafy. Łóżeczko i przewijak.
Jakie to jest śliczne
P: Nooo
W:Potwierdzam
P: Jeszcze jak będzie taka malutka i słodką po mamie to już będzie po prostu marzenie
W: Ooo słodziak a ja jednak myślę że będzie do ciebie podobna.
F: Okaże się za 7 miesięcy.
P: Nooo już się nie mogę doczekać naszego maluszka.
W: Ja też
F: Ja tezzzz bardzo. Dobra jedzcie sobie nie przeszkadzam wam.
P: Okej dziękuję
W: PaaaWzięli tace z szafki i zaczęli jeść śniadanie które zrobiła Faustyna.
Gdy zjedliśmy to zacząłem rozmowę.
P: Kochanie?
W: Takk?
P: Może pojedziemy później na randkę bo dawno nie byliśmy tak naprawdę.
W: No dobrze
P: To co misia o 17 w naszej ulubionej restauracji
W: OkejWstali I oglądali netflix
Potem Gdy nadeszła pora na wyjście..Ubrałam body czarne I do tego spódniczkę czarną. Było mi widać trochę brzuszek ale trudno.
Właśnie wyszłam z domu I kierowałam się w kierunku tej restauracji. Szlam cichymi uliczkami Krakowa aż jakas dwójka chłopaków zaczela za mną iść. Przyspieszyłam kroku. Ale nadarmo bo mnie dorwali i mnie popchnęli na trawę straciłam przytomność. Byłam jakieś 300 metrów od tej restauracji miałam nadzieję że ktoś mnie zauważy.
Pov Patryk
Szedłem właśnie uliczką miałem około.300 metrów od restauracji w której miałem się spotkać na randce z Wiką. Szedłem aż zobaczyłem że ktoś leży na trawie. Widać było brzuch ciążowy podbiegłem do tej osoby i zauważyłem że to moja Wiczka kochana.
Była przytomna. Na szczęście.Wziąłem ją za ręce I położyłem jej głowę na moich kolanach.
P: Kochanie wszystko w porządku?
W: Tak
P: Co się stało?
W: Jakieś dwoje chłopaków mnie zaczepli. Potem Gdy przyspieszyłam oni też dogonili mnie i w pewnym momencie jeden z nich mnie przewrócił i chyba poszli Potem.
P: Co za bezczelność atakować kobietę w ciąży jeszcze moją kobietę.
W: MhmWika trzęsła się trochę z zimna ale nie powiedziala o tym Patrykowi ale ona sam zauważył. Zdjął bluzę I założył na nią. Potem wziął na ręce I zaniósł do domu. Potem położyli się pod koludrą I kocami i zaczęli oglądać netflixa.
CZYTASZ
Szkoła
RomanceW klasie, w której jest prawie całe genzie dochodzi nowa uczennica. Patryk,który do nowych uczniów jest nastawiony bardziej złośliwie. Jest on złośliwy dla tej nowej dziewczyny lecz po krótkim czasie zdarzy się sytuacja nie do uwierzenia. Jak się...