Dzień później
Dziś idziemy wraz z Patrykiem do ginekologa Faustyna też idzie, żeby dowiedzieć się jaką płeć będzie miało nasze dziecko. My się nie dowiemy do końca ale Fausti tak, bo poprosiliśmy ją, żeby zorganizowała gender reviel party ( nie wiem jakoś tak to się pisze ale wiadomo o co chodzi chyba, impreza na poznanie płci dziecka) .
Mega się jaram mimo że idziemy pierwszy raz to mega się cieszę.
W: To jak gotowi jesteście?
P: Takkk
F: Oczywiście że tak.
W: Dziś prawdopodobnie się dowiemy płeć.
P: Tak dowiemy się kogo nosisz.
F: Czy małego Patrysia czy małą Wikusie.
P: NooPrzytulił Wikę I położył rękę delikatnie na jej nie takim płaskim brzuchu.
Potem poszli. Gdy mieli wejść do gabinetu to Wika zaczęła się trochę trząść ze stresu. Patryk chyba to zauważył I złapał ją za rękę I przytulił ją. Odwzajemniła uscisk. I akurat wyszedł lekarz.
L: Wiktoria Bochak
Zapraszam do gabinetu.Wstaliśmy wszyscy we trójkę i weszliśmy. Kazal mi się położyć podwinąć bluzkę i leżeć. Patryk usiadł koło mnie i mnie złapał za rękę.
A Fausti usiadala koło biurka i patrzyla na nich.I rozpoczęło się badanie.
L: Chcecie znac płeć?
P: Tak ale właśnie moja siostra organizuje imprezę o poznanie płci i nie możemy narazie się dowiedzieć. Może Pan napisać na karteczce I wsadzić do koperty żebyśmy nie wiedzieli.
L: Dobrze.Dala Wice ręcznik, żeby sobie Wytarła tą maź i zapisała na karteczce płeć naszego dziecka I dala je Faustynie. Potem wyszliśmy i poszliśmy do domu.
Napisaliśmy odrazu do naszych znajomych np. Bartka Laskowskiego, Hanię I Bubisia, żeby się spotkać bo mamy im coś do powiedzenia.
Spotkanie.
P: Hejka
W: Hej
Ś: Cześć
H: Hejcia
B: Hey
F: Heja
P: Chcialibysmy wam coś powiedzieć
R: Słuchamy
W: A więc ja i Patryk
P: Spodziewamy się dziecka
H: Co WowHania odrazu podbiegła i przytulały się z Wiką do tego uścisku dołączyła również Fausti. Q obok chłopaki też podeszli pogratulować przyszłemu tacie. Później na odwrót chłopaki pogratulowali przyszłej mamie a dziewczyny Patrykowi.
P: Odrazu chcieliśmy powiedzieć że za tydzień jest gender riviel Party wszyscy zaproszeni..
R: Oczywiście że przyjdziemy.Chwilę potem
W: Patryś
P: Co się stało Kochanie
W: Pójdziemy już do domu
P: Jasne coś cie boli.
W: Nie tylko jestem juz zmęczona i śpiąca.
P: Jasne chodźmy. Fausti my jedziemy
F: OkWika I Patryk poszli do domu i zaraz jak się położyli to Wika usnęła widać było że była wymęczona. Chwile później usnął Patryk.
CZYTASZ
Szkoła
RomanceW klasie, w której jest prawie całe genzie dochodzi nowa uczennica. Patryk,który do nowych uczniów jest nastawiony bardziej złośliwie. Jest on złośliwy dla tej nowej dziewczyny lecz po krótkim czasie zdarzy się sytuacja nie do uwierzenia. Jak się...