Rozdział 17

143 6 0
                                    

Przytulaliśmy się i spadł na nas różowy kolor zawartości z tego balona. Patryk Gdy zobaczyk podskoczył z radości i momentalnie był przy moim boku. Pocałował mnie bardzo namiętnie nie zwracając uwagi że są tu nasi znajomi.
Gdy skończyliśmy wszyscy bili brawo I podchodzili do nas z gratulacjami.

H: Gratulacje kochani cieszę się waszym szczęściem. I nie mogę się doczekać jak będziecie rodzicami.
Ś: Tak gratulacje
P: Dzięki
W: Dziękujemy
F: Aaa nie sądziłam że zostane ciocią W tak szybkim czasie. I niespodziewalam sid że to mój brat  będzie ojcem dziecka mojej najlepszej przyjaciółki. Cieszę się że jesteś w naszej rodzinie oraz że będziemy mieli dodatkową osobę w naszej rodzinie. Nie mogę się doczekać potrzymam tą kruszynkę.
W: Nie rozklejaj się kochana
P: Spokojne  siostra za 7 I pół miesiąca zobaczysz bratanicę.
F: noo
B: No siostra. Gratuluje ci przede wszystkim. Cieszę się że też zostanę wujkiem. Spodziewał bym się po tobie wszystkiego tylko nie tego ale fajnie ze z Patrykiem. Cieszę się że  będziemy rodziną i że będziecie mieli córeczkę.
W: Dzięki Braciszku
P: Dzięki.

H: My będziemy się zbierać nacieszcie się tym że będziecie mieć małą księżniczkę.
Ś: Noo.
B: Mhm
B: Pa
Ś: Papa
H: Cześć

W: Paaa
P: Bay
F: NARKA

Wyszli

F: Patryk posprzątałam nie trudźcie się. Idźcie się nacieszyc dzieckiem i odpocznijcie.  Ja chętnie posprzątam i idę spać.
P: No dobrze Dzięki Fauti
W: Dzięki Faustynka
F: Nie ma sprawy a teraz lećcie się położyć I cieszyć.
P: Okej  dzięki to Papa
W: Dobranoc
F: Papa dobranoc

Poszli do ich do pokoju I położyli się na łóżku przytulając się.

P: Tak się cieszę że będziemy mieli dzidziusia
W: Nooo ja tez
P: Marzenia się spełniają.
W: Jakie miałeś marzenia.
P: Żeby z tobą być i żeby mieć z tobą dziecko
W: Ooo słodziak ja miałam takie żebyś był mój chłopakiem i żebyśmy mieli maluszka.
P: Kocham Cię
W: Ja ciebie też.
P: Kocham Ciebie i naszego maluszka
W: Ja też Kocham ciebie i naszą malutką

Patryk ją objął I przytulił.

Po chwili przyjemności. Wika usnęła a Patryk przez chwilę nad nią czuwał ale później same mu się oczy zamknęły i usnął padnięty po  tym całym dniu wrażeń .

Szkoła Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz