Dziś Była szkoła chciałem zaprosić Wiktorię do parku i jej to powiedzieć powiedzmy taka randka w ciemno dla niej. Więc postanowiłem, że powiem jej w szkole czy ma czas się dziś spotkać chyba, że będziemy razem robić projekt z polskiego to wtedy jej to powiem.
( Chodzi o to, że Pani od polskiego powiedziała im że będą robić plakat o miłości. Żeby sobie wcześniej odmysleli bo to jest " trudny temat".
P: Faustyna!
F: Co?
P: Chodź na śniadanie.
F: Już idę.Zjedli śniadanie i poszli do szkoły. Po drodze spotkali Bartka Kubickiego idącego sam a z 10 metrów dalej szła za nim Wika. Ups chyba się poklucili.
P: Chyba jakaś klutnia była między nimi
F: Chyba tak idź do Wiki a ja do Bartka ok?
P: OkFausti poszła do Bartka a Patryk poszedł do Wiki.
U Wiki i Patryka
P: Hej
W: Hej...
P: Co się stało?
W: Poklucilismy się
P: O co poszło.
W: Chodzi o to, że on jest zbyt nadopiekuńczy. Wiem że się martwi ale bez sensu bo ja sobie sama radzę. Mieszkamy z rodzicami to się nie da coś zrobić bo albo jest Bartek, który jest nadopiekuńczy albo rodzice, którzy non stop się martwią gdzie kolwiek nie pójdę.
P: Spokojnie wszystko będzie dobrzeZatrzymałem się I przytulilem dziewczynę ona też się zatrzymała i Odwzajemniła przytulasa. Po chwili usłyszałem szloch była to Wika, która się zrozplakała odsunąlem dziewczynę delikatnie, żeby zapytać co się stało.
P: Wikus nie płacz
W: Ale ale....
P : CiiiPrzyłożył mi palec do ust i uspokoił mnie. Potem mnie przytulił mocno. Objął nie w talii a ja się w niego wtuliłam było mi tak dobrze mogłabym się do niego tak przytulać bez końca. Aż niestety musieliśmy się od siebie lekko oderwać ale jeszcze Patryk trzymał mnie w talii.
W: Mogę dziś siedzieć z tobą na lekcjach?
P: Oczywiście że tak. Bartek siedzi z Faustyna więc Jasne że tak.
W: DziękujęPrzytulila mnie i poszliśmy do klasy.
Na lekcji polskiego
N: Dzień dobry
Wszyscy: Dzień dobry
N: Jak wspomniałam dziś powiem wam jak będziecie robić ten plakat miłości będą to pary męsko damskie.
Więc podaję :
Patryk I Wiktoria
Faustyna i Bartosz Kubicki
Bartosz Laskowski i Hania
Oraz Julita i OlwierSzept Wiki i Patryka
P: U kogo się spotykamy?
W: Możemy dziś u ciebie?
P: Okej Jasne
To o 16 U mnie.
W: Tak
P: Jesteśmy umówieni
W: Oczywiście.Myśli Patryka
Dzisiaj jej to powiem mam nadzieję że się zgodzi
CZYTASZ
Szkoła
RomanceW klasie, w której jest prawie całe genzie dochodzi nowa uczennica. Patryk,który do nowych uczniów jest nastawiony bardziej złośliwie. Jest on złośliwy dla tej nowej dziewczyny lecz po krótkim czasie zdarzy się sytuacja nie do uwierzenia. Jak się...