To wszystko zależy odemnie. Byłem bardzo wkurzony na Faustyne. Wikusia sobie tylko żartowała a ona wzięła to zabardzo na poważnie. Najchętniej to bym się wogule do niej nie odzywał ale to moja siostra nie będę się z nią wiecznie kłucić. Myślałem nawet żeby się przeprowadzić ale stwierdziłem że nie chce opuszczać tego domu najwyżej Faustyna się kiedyś wyprowadzi stąd. Będziemy mieli wtedy cały dom dla siebie. Stałem jeszcze chwilę nad łóżeczkiem, ale po chwili jednak stwierdziłem że pójdę coś zjeść. ( był wieczór) Zszedłem na dół do kuchni.
I zrobiłem sobie jedzienie. Gdy szedłem na górę do pokoju ztrzymala mnie Fautyna, która wróciła do domu.F: Patryk proszę porozmawiajmy.
P: Nie mamy o czym
F: Mamy
P: Jak mam rozmawiać o takich rzeczach. Wika tylko sobie żartowała a ty to wzięłaś na poważnie. Wiesz Co ona chciała siebie zrobić przez ciebie. Płakała i mówiła że nie chce jej się żyć. Chciała się pociąć!!! Normalnie szok narazie nie chce z tobą rozmawiać.
F: Co ale Patryk
P: Powiedziałem że nie chce z tobą rozmawiać narazie muszę ochłonąć!Faustyna stała jeszcze na dole a ja poszedłem na górę do Wiki. Zauważyłem że już nie spała.
P: Nie spisz ?
W: Nie
P: Obudziłem cie przez to moje darcie
W: No
P: Przepraszam skarbie ale musiałem się na nią wydrzeć. A mała nie płakała?
W: Nie spokojnie słonko śpi sobie słodko.
P: To dobrze. Faustyna ostatnio się zmieniała nie sądzisz?
W: Trochę bardziej nerwowa jest i rozdrażniona. Bardzo łatwo ją zdenerwować.
P: Dobra to już tam jej sprawa ale dopilnuje że cie przeprosi Kochanie. Nie ma prawa podnieść głosu o.taką głupotę.
W: Kiedyś będę musiała z nią pogadać ale napewno nie w tych dniach.
P: Spokojnie nie spiesz się ona się będzie fochać i tyle.
W: Kocham Cię
P: Ja ciebie teżPrzytulili się I poszli się wykąpać najpierw Wiczka a potem Patryk. Gdy się ogarnęli to Wika nakarmila małą I odpalili film. W trakcie oglądania Wika zasnęła czyli standard. A potem po wyłączeniu filmu Patryk.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Szybka informacja dla was. Rozdziały w tej książce będą się pojawiały co około 2-3 dni a w tej drugiej co tydzień może mniej zobaczymy jak się wyrobię.
CZYTASZ
Szkoła
RomansaW klasie, w której jest prawie całe genzie dochodzi nowa uczennica. Patryk,który do nowych uczniów jest nastawiony bardziej złośliwie. Jest on złośliwy dla tej nowej dziewczyny lecz po krótkim czasie zdarzy się sytuacja nie do uwierzenia. Jak się...