Dziś już mieliśmy wszystko dla naszego maluszka. Byłam już w 7 miesiącu ciąży. Narzekałam na wszystko. Jak typowa kobieta.
Wika ostatnio strasznie zaczęła narzekać że jest beznadziejna I niepotrzebna.
Właśnie grałem sobie na konsoli na telewizorze i weszła bardzo zła Wika.
W: Jestem niepotrzebna
P: Ejejej kotuś to nie prawda kto ci takich głupot nagadał
W: Przemek
P: Co kiedy.
W: Jak szłam byłam przed chwilą w sklepie dwa domu dalej.
P: Misia czemu mi nie mówiłaś to bym z tobą poszedł.
W: Nie chciałam Ci głowy zawrac bo i tak masz dużo problemów przezemnie.
P: Misia nie mów że mam problemy przez ciebie nie mam problemów. To nic dziwnego że się o ciebie martwię. Jesteś w ciąży nosisz moje dziecko. Więc to normalne że martwię że o to by się wam nic nie stało. Powtórzę Ci to poraz kolejny i będę powtarzać dopóki tego nie zrozumiesz. Jesteś moją narzeczoną i nikt nie ma prawa cie skrzywić. Jak kiedyś spotkam Przemka to się z nim rozprawie zeby zrozumiał że ciebie nie wolno obrażać.Wika się rozpłakała tpo tych słowach.
P: Hej Misia nie płacz chodź tu do mnie.
Wika weszła do niego Na kolana i się w niego wtuliła.
W: Jak mam nie płakać jak mam najlepszego narzeczonego i najlepszego ojca dla mojego dziecka. Jesteś najlepszą osobą na świecie. Gdyby nie ty to bym mieszkała Na ulicy. Gdybyś się nie pojawił w moim życiu to nie byliśmy razem. I Gdyby nie nie ty to byśmy nie byli rodziną. Jesteśmy już rodziną bo jesteśmy narzeczeństwem a za 2 miesiece nasza maleńka córeczka przyjdzie na świat.
Kocham Cię Patryku Baranie.
P: Kocham Cię Wiktorio Baran.Wika się uśmiechnęła I się w niego bardziej wtuliła.
Od Autorki
Dziś jeszcze zamierzam zrobić jeden lub dwa rozdziały. Przepraszam że ten jest taki krótki ale jest zrobiony na szybko. Zrobię jeszcze dwa prawdopodobnie.
CZYTASZ
Szkoła
RomanceW klasie, w której jest prawie całe genzie dochodzi nowa uczennica. Patryk,który do nowych uczniów jest nastawiony bardziej złośliwie. Jest on złośliwy dla tej nowej dziewczyny lecz po krótkim czasie zdarzy się sytuacja nie do uwierzenia. Jak się...