özel bölüm 1'

1.2K 106 157
                                    

Beklenmedik bir anda aşık oldum sana.
Tatlı olduğunu düşündüm, bebeğim.
İşlerime odaklanamadım, ah neden ki?

Gözlerimin parladığından emin olmamı sağlayacak gözlerle bakıyorsun bana, sevgilim. Şarkımızı yüzlerce kişinin önünde özgürce söyleyebilmemiz ruhunu iyileştiriyormuş gibi huzurlusun, sesimi dinlerken kapanmaya çalışan ancak senin ısrarla üstümden ayırmadığın gözlerinden anlıyorum. Çok mutluyum. Sen bana böyle güzel bakarken nasıl olmam ki? Önceden ayrılığımız bize ilham olurken şimdi aşkımıza yazdığımız şarkıyı söylüyoruz; mutlu olmasam hakaret olmaz mı dudaklarındaki gülümsemeye?

Bu oldukça büyük bir sorun, neden aklımda onlarca düşünce dönüyor?
Bitmek bilmeyen bu düşünceler beni her gece uyanık tutuyor.
Her gün seninle, tatlı bir yolculuk. Kalbimin etrafı çiçeklerle dolu.
Bahar gizlice kalbime girdi ve ben heyecandan donakaldım.

Seslerimizin uyumu zaten yıllardır solmayan gülümsememizi daha da genişletiyor. Birbirimiz için yaratılmışız, uyumumuzu taklit bile edemez kimse. Konser alanında yankılanan seslerimiz bile birbirine sarılırken biz uzak duramayız birbirimizden.

Arka plan için pembe renk anahtarı etrafı çevreliyor.
Aşk o kadar sezgiseldir ki her şeyi değiştirir.
Tipik bir aşkın başlangıcı, her ne kadar hepsini bilsem de, üzücü
Sana düştüm ve umutlarımı yeniden yeşerttim.

İlerliyorum sana doğru. Bundan sonraki sözleri gözlerinin içine bakarak söylemek istiyorum. Sıcak bir tebessümle elini uzatıyorsun bana, sıkıca tutuyorum, birleşen ellerimizdeki yüzüklerimizden alamıyorum gözlerimi. İnanamıyorum o an bir kez daha. Kaç yıl geçmiş o günlerin üstünden? On sekiz yaşında hayatının aşkını kaybeden Minho ne kadar eskide kalmış? Kavuşmamızın altıncı, evliliğimizin ise birinci yılında o acı çeken Minho... İyileşti. İyiyiz Jisung, biz artık çok iyiyiz.

Böyle şeyleri daha önce de gördüm
Ama yine de donup kalıyorum.
Buna alışık değilim, acı verdiğini biliyorum.
Ama gerçekten çok fena istiyorum seni.

Yıldönümümüzde aşkımıza yazdığın bu şarkıyı şimdi seslendirebilmek sonunda bir şeyleri başardığımızı hissettiriyor bana. El eleyiz sevgilim, her şeye ve tüm zorluklara rağmen birlikteyiz. Hiçbir şey geçememiş aşkımızın önüne. Benim sözlerim biterken dolu gözlerim senden bir saniye bile ayrılmıyor. Ve sen kendi kısmına başlarken elini uzatıp elmacık kemiğimin üstündeki neredeyse yok olmuş izi okşadığında dayanamıyorum, ilk damlam akıyor.

Bu fragmanı olmayan bir drama.
Tekrar tekrar başa sardı ve vurgulandı.
Yukarı ve aşağı, nefes kesen bir hız treni.
Gel ve yaklaş, sadece ikimiziz.

Dinliyorum seni, adımlarımı bedenlerimiz bir oluncaya dek atıyorum sana doğru. Kendimize yarattığımız, etrafı aşktan duvarlarla çevrili o dünyada yalnızız artık. Alınlarımızı birleştirdiğimizde soyutlanıyoruz, gerçekten de sadece biz varız şimdi.

Birlikte bir romantik komedi filmi çekeriz...
İt ve çek, tek bir hatada her şey biter.
Önüne ve arkana bak, dikkatlice yaklaş.
Yaklaş, bu yalnızca bir oyun değil.

Elimi beline atıp daha da çekiyorum seni kendime. Bu an öyle özel ve unutulmaz ki her bir anın tadını çıkarmak ister gibi yavaş hareketlerimiz. Gözlerin gülerek bakıyorsun bana, seni öpmek için şarkının bitmesini beklemek giderek zorlaşıyor. Güzelsin, aşkımsın ve hayatım olmuşsun Han Jisung.

Hadi başlayalım, endişeliyim ve düzgün düşünemiyorum.
Sana kucak dolusu kozmos çiçeği* vereceğim.
Seni seviyorum, sadece senin yanında olmak istiyorum.
Kollarımı sana dolayacağım.

limbo | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin