Jisung'tan ve zihnindeki seslerden
Nefret.
Korku.
Üzüntü.
Aşk.
Benliğim, adına duygu denilen bu dört duvar arasında sıkışık. Kaçamam, saklanamam.
-Elbette kaçamazsın.
Evet, kaçamam. Buyum çünkü.
Neyim ben? Saf nefretim, aynı zamanda da sevgisi sonsuzluğa uzanacak bir aşık, aşkın kendisiyim ben. Korku, gözlerimi açtığımda dönüştüğüm kişiye ve kaybedeceğimi bildiğim benliğime hissettiğim duygu. Üzüntü ise varoluşum kadar sürekli olan ve ruhumun temelinde yatan gerçek kişiliğim.
Neyim ben?
-Hasta. Hastasın sen Jisung.
Doğru, hastayım.
-Minho yüzünden, onun yüzünden hastasın!
Ben... Minho yüzünden mi? Hayır, hayır Minho suçsuz. Annem. Annem öyle olduğumu söylediği için hastayım.
-Annen hep haklıydı.
Annem beni istemedi.
-Minho yüzünden.
Minho bir şey yapmadı ki. Minho... Minho! Ben Minho'yu terk ettim, yine. Senin yüzünden! Ben-ben istemedim bırakmak. Neler söyledim ben ona... Ölecekti! Az daha ölecekti!
-Ölmeliydi.
Sus! Sus, hayır, hayır, hayır! Ölmemeli. O... O beni hep yaşattı, ben onu öldüremem. Ölmemeli, benim biricik aşkım ölmemeli. Ona neler dedim... Ben değil, ben değildim o. Sendin! Sen yaptın, sen terk ettin, sen sebep oldun buna.
-Çünkü ikiniz de ölmeyi hak ediyorsunuz.
Hayır, hayır, hayır! Biz... Biz çok güzeliz. Ölmemeliyiz. Minho, Minho yaşamalı! Ben değil belki ama o yaşamalı. Senin yüzünden, sus artık, her şey senin yüzünden!
-Hatırla Jisung, annenin söylediklerini düşün. Haklı değil miydi o? Minho konusunda da haklı çıkmadı mı?
Değil... Bu kez haklı değil.
-Hatırla dedim!
Bana... Bana Minho'nun ailesi öğrendiğinde onu evden atacaklarını söyledi, evet.
-Yalnız ölmeye mahkumsunuz, dedi. Hatırla Jisung, Minho ailesini terk etmedi! Yalan söyledi sana, üzülme diye yalan söyledi. Ailesini o terk etmedi Jisung, evden atıldı. Annenin söylediklerini düşün.
Bir gün ayrıldığımızda çok geç olacağını, ailelerimize geri dönemeyeceğimizi, Minho'nun benim yüzümden yapayalnız kalacağını söyledi.
-Haklıydı. Hep haklıydı.
Ben hasta değildim, haksızdı.
-Hastaydın Jisung, bir erkekle ilişki kurduğun için hastaydın. İyileştin. Artık Minho yok, iyisin.
İyi miyim?
Değilim, Minho'suz değilim. Minho da iyi değil, senin yüzünden aşkım acı çekiyor! Ölmek... Ölmek istedi o, öldürdün sen onu! Nefes alsa bile yaşayamaz ki artık, neler dedim ben ona, öldürdüm onu. Senin yüzünden hepsi, senin suçun!
-Ölmeyi hak etti. Tıpkı senin gibi. Onunlayken sen de ölmeyi hak ediyordun. Hatırlasana, annen seni de mahvediyordu öyle. Minho'yu öptüğün gün tam da öptüğün yeri nasıl kestiğini hatırlamıyor musun? Elmacık kemiğinin üstündeki yara izini nasıl unutursun? Hak ettiğin için yapmıştı annen, Minho da hak etti, sen de bu yüzden yaptın aynısını ona. Sana aşık olduğu sürece ölmeyi de hak ediyor, hasta o. Hasta!
Hayır... Hayır, sus artık! Sus!
-Haklı olduğumuzu biliyorsun Jisung.
Hayır. Aşk masumdur, bizi kirletmez. Minho'ya aşık olduğum için hasta değilim. Annem... Annem haksızdı. Ben yaptıklarının hiçbirini hak etmedim. Minho da senin yaptıklarını hak etmiyor!
-Jisung-
Sus! Sus dedim sana, dinlemeyeceğim seni. Ne zaman seni dinlesem Minho'ya zarar veriyorsun. Ben aşığım ona, senin nefretin aşkıma engel olamaz! Sen nefretsin, ben aşığım. Minho'ya yaklaştıramazsın nefretini.
-Jisung!
Hayır, susacaksın. Bu kez izin vermeyeceğim yerime geçmene. Sen Minho'yu kırıp mahvettin, ben toparlayacağım.
-Hastasın sen, hâlâ hastasın!
Değilim! Sen... Sen benim zihnimdeki bir yabancısın sadece. Bunlar benim düşüncelerim değil. Neden annem gibi konuşuyorsun? Sus!
-Çünkü annen haklıydı Jisung.
Hayır. Hayır değildi, değil. Ben hasta değilim. Minho'ya aşık olmam yanlışsa neden sarıldığımda çok doğru hissediyorum?
-Hasta-
Sus! Susacaksın, susturacağım seni. Ben bu değilim, beni kontrol etmene izin vermeyeceğim. Benim aşkımın duvarı yıkamayacağın kadar büyük, geçemezsin aşkımı! Fakat bir gün ben seni yeneceğim, aşkımın duvarı altında ezeceğim seni. Sen susacaksın, aşkım konuşacak.
Minho'nun yaşam kaynağı benim, ölümüne sebep olmayacağım.
Sen susacaksın ve ben açtığın yaraları saracağım.
Ben hasta değilim, Minho yanlış değil, biz iyiyiz.
Sen susacaksın, çünkü biz çok güzeliz.
---
bölüm bi garip oldu ama umarım anlamıssınızdır???
hemen altta jisung'un bakıs acısından bir bölüm daha var kaydırın hemenn 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
limbo | minsung
Fanfictionlee minho kendi yaptığı şarkıyla katıldığı seçmeleri geçer ve yıllar önce ayrıldığı eski sevgilisi han jisung ile aynı grupta olmayı kesinlikle beklemiyordur. . minsung, hyunlix . . #minsug 3! #hyunlix 3! #minho 2! #jisung 1! #leeknow 1!