Part 3 ( Zawgyi )

1.1K 10 0
                                    


" အစ္ကိုေလး ေဆး႐ုံက ဖုန္းလာတယ္ "


" ဖုန္းလိုင္းလႊဲလိုက္ "


" ဟယ္လို ေဒါက္တာ မင္းသူရိန္ထိုက္ေအာင္ ေျပာေနပါတယ္ "


" ေဒါက္တာ ေဆး႐ုံမွာ ေသနတ္ ဒဏ္ရာ နဲ႔ အေရးေပၚ လူနာ ေရာက္ေနပါတယ္ အသည္းတည့္တည့္ကိုတစ္ခ်က္နဲ႔ ေက်ာက္ကပ္ ဘက္မွာလဲ က်ည္ဆံ ေတြ႕ပါတယ္ ‌ေဒါက္တာ ေဘးဘက္ မဟုတ္ဘဲ...."


" ဆရာ အခု လာခဲ့မွာမို႔ လူနာကို ခြဲခန္း သြင္းဖို႔ ျပင္ထားလိုက္ပါ "


အိမ္ေအာက္ကို ခပ္ျမန္ျမန္ ဆင္းလာၿပီး မေန႔က ျပန္လာတဲ့ ဝတ္စုံ အတိုင္းပဲ မလဲမျပဳ ကားေပၚတက္ ခ်က္ခ်င္းေမာင္းလာလိုက္သည္ ။


ေဆး႐ုံသို႔ေရာက္ေသာ္ " ေဒါက္တာ လူနာက အသက္ ( ၁၈ ) ႏွစ္ပါ ခုခ်ိန္ထိ သတိမေမ့ေသးဘူး ေတာင့္ခံထားတယ္ ဆရာ ေမ့ေဆးေပးဖို႔ ေျပာေပမယ္ ထုံေဆးပဲ ေပးၿပီး ခြဲေပးဖို႔ကို အတင္းေတာင္းဆိုေနပါတယ္ ဆရာ လူနာဖိုင္ပါ ဆရာ "


" ဖိုင္ကို ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဓာတ္မွန္ တိုင္းကေတာ့ အေျခအေန ဘယ္လိုမွမေကာင္းႏိုင္ သူေျပာတာလဲ မွန္တယ္ ေမ့ေဆး သာဆို ျပန္ထလာဖို႔ မေသခ်ာတာမို႔ မ်က္စိ မမွိတ္ခ်င္ဘူး တင္းခံ ေနပုံ ပင္ ..."


အခန္းတံခါးဖြင့္လိုက္ၿပီး အေရးေပၚ လူနာ ကုတင္ေပၚမွာ ငယ္ငယ္႐ြယ္႐ြယ္ လူငယ္တစ္ေယာက္နာက်င္မႈေတြ ကို ေဖာ္ျပမေနတဲ့ တည္တည္ ၿငိမ္ၿငိမ္ ကိုအံႀကိတ္ လွဲေလ်ာင္းေနေတာ့


" ဆရာမ ေဆးထိုးအပ္ ျပင္ထားလိုက္ပါ အဝတ္အစားေတြ ညႇပ္ထုပ္ၿပီး လက္ေထာက္ေတြကို အသင့္ျပင္ထားဖို႔ ေျပာလိုက္ပါ "


" လူနာ "


" ကြၽန္ေတာ္ နာမည္ ခြန္စဝ္ေငြအိမ္ထူး ပါ "


" ဟုတ္ကဲ့ ခင္ဗ်ာ အခု လူနာ အေျခအေနက အသက္ဆုံးရႈံးႏိုင္‌ေျခ ( ၇၀ % ) ျဖစ္ေနပါတယ္ အကယ္လို႔ ေမ့ေဆးမပါပဲ ကလီစာ ကို ခြဲရမွာမို႔ ထုံေဆးက ေရာက္ဖို႔ ခဲယဥ္းပါလိမ့္မယ္ ၊ ေသြးဆုံးရႈံးႏိုင္ေျခလဲ မ်ားတာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ခြဲစိတ္မႈ ကို ပူးေပါင္းေပးဖို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္ "

Lost & Found (Complete)Where stories live. Discover now