Bölüm 3

557 61 0
                                    


Jiang Chenming'i dışarı gönderdikten sonra Mo Lingqiu banyoya girdi ve banyo suyunu hazırladı. Vücudunun her yerinde oluşan terin yapışkanlığı kendisini çok rahatsız hissetmesine neden oldu.

Küvete oturduğunda ve ılık su vücudunu örttüğünde, Mo Lingqiu uzun süre sonra rahat bir nefes aldı.

Bu gece çok fazla şey olmuştu ve zihnini toparlayacak zamanı olmamıştı. Şimdi, şampuandan gelen hafif portakal kokusu tüm vücudunu rahatlattı ve zihni çok daha berrak hale geldi.

Gece koşusu sırasında sadece bir alfayla karşılaştıktan sonra etkilenmesi ve kızışmaya başlaması beklemediği bir şeydi. Bunun nedeni, kullandığı omega inhibitörlerinin marketlerde halka açık olarak satılmaması, ailesi tarafından geliştirilen uzun vadeli inhibitörler olmasıydı.

Mo Lingqiu'nun ebeveynleri seçkin ulusal araştırmacılardı ve çoğunlukla feromonlar hakkında araştırma yapıyorlardı. Çoğu zaman evde olmadıkları için Mo Lingqiu küçüklüğünden beri aynı yaştaki diğer çocuklara göre daha bağımsız ve itaatkârdı.

Uzun süreli inhibitörlerin avantajı, yılda bir kez kullanılmasının omega'nın üç ayda bir gerçekleşen kızgınlığının yılda bire dönüşmesine neden olmasıydı. Bununla birlikte, kızgınlığın süresi değişmiyor, tıpkı üç ayda bir meydana gelen kızgınlıklar gibi yedi gün boyunca devam ediyordu.

Mo Lingqiu on sekiz yaşında sınıflandırıldıktan sonra bu uzun süreli inhibitörü kullanıyordu. Garip olan tek şey, bu on bir yıl içinde kızgınlığının hiç ortaya çıkmamış olmasıydı.

İlk başta ailesi vücudunda bir sorun olduğundan endişe etmişti ama uzun süre gözlemledikten sonra her şeyin normal olduğunu görmüşlerdi. Feromonlarında da bir sorun yoktu, bu yüzden bunu sadece bir istisna olarak gördüler ve fiziksel farklılıklarla ilgili bir şey olabileceğini düşündüler.

Bugünkü kızgınlık, kızgınlık dönemindeki bir omega'nın yalnızca kendi cinsel arzularını tatmin etmek isteyeceğini ve kendi canavarca içgüdüsünü takip edeceğini fark etmesini sağladı. Eğer güçlü iradesi olmasaydı, Jiang Chenming'i de kendisiyle birlikte aşağı çekebilirdi.

Bunu düşündüğünde Mo Lingqiu'nun donuk bakışları bir an için değişti, kolunu başlangıçta küvetin yanında bulunan ılık suya soktu ve sonra usulca mırıldandı, "... Jiang Chenming iyiydi."

Beklenmedik bir gece geçiren Jiang Chenming taksiyle okula döndü, yurdun sokağa çıkma yasağından bir saniye önce koşarak içeri girdi, bu yüzden kız arkadaşıyla buluşmak için dışarı çıkan kadın yurt görevlisi tarafından alay konusu oldu.

Jiang Chenming başını ovuşturdu ve kendine bir neden buldu, "Saha bakımdaydı, koşuya çıktım ve yanlışlıkla çok uzağa gittim." Ve neredeyse o gece geri dönemeyecektim.

Tabii ki sadece son cümleyi içinden geçirmeye cesaret edebilmişti.

Beta yurt sorumlusu gülerek, "Her gün antrenman yapıyorsun, bu yüzden senin yüzünden omegalardan almana yardım ettiğim aşk mektuplarını saklamak için bir çekmece yeterli değil" dedi.

Jiang Chenming farkına varmadan, kolları yurt sorumlusunun ona verdiği aşk mektuplarıyla dolmuştu. Bazıları zarf içindeydi, bazıları ise zarf içinde değildi, sadece katlanmışlardı ama aşk mektupları yığınının içinde birçok feromon birbirine karışıyordu.

Yurt sorumlusu bir betaydı, bu yüzden hiçbir şeyin kokusunu alamaması normaldi. Ancak Jiang Chenming yüksek dereceli bir alfaydı, duyuları diğerlerinden çok daha hassastı, karışan feromonlara karşı itici hissetti.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin