Mo Lingqiu'nun sabah bulantıları, özellikle yeni dönem başladığında oldukça ciddiydi. Bazen ofiste otururken aniden midesi bulanıyor ve rahatsız oluyordu.
Genellikle sevdiği yiyecekleri yemek istemiyordu; tavuk, ördek veya balık gördüğünde, sadece kokusu bile midesini bulandırıyordu.
Jiang Chenming onun için endişeleniyordu. Her gün antrenmandan sonra Güney Kampüse koşuyordu. Çalışkanlığı nedeniyle, Üniversite forumundaki öğrenciler onun hakkında konuşmak için çok zaman harcadılar.
Aynı zamanda, orada "Tıklayanların hepsi savaşçıdır, anlatılması gereken iki kişinin hikayesi" başlıklı sıcak bir gönderi vardı.
Yükleyici:
Öncelikle yumruğumu diğer elimle birleştirerek gönderiye tıklayan tüm hanımefendilere ve beyefendilere seslenmek istiyorum. Hepiniz saygıya layık savaşçılarsınız.
Şöyle ki: bu yükleyici bir süredir Öğretmen Mo ile etkileşim halinde. Bir zamanlar ona hayrandım ve onu çok severdim, ancak Beden Eğitimi Departmanından onu ve Jiang Okul Prensini öğrendikten sonra, bu ev sahibi onu kararlı bir şekilde bıraktı.
Bu ev sahibi ve Öğretmen Mo "eski tanıdıklar" oldukları için, bu ev sahibi Öğretmen Mo'yu da iyi tanıyor.
Ve sırf onu iyi tanıdığım için, son zamanlarda bazı garip şeyler keşfettim.
Birincisi: Öğretmen Mo baharatlı yiyecekleri, özellikle de atıştırmalık sokağındaki birkaç baharatlı şiş tezgahını her zaman sevmiştir, ancak son zamanlarda onu orada görmedim, bu biraz anormal.
İkincisi: Öğretmen Mo dönemin başından beri üniversitenin kafeteryasında yemek yemiyor. Tutumlu kişiliği ve diğer insanları rahatsız etmekten korkması nedeniyle, Öğretmen Mo her zaman sık sık kafeterya ziyaretçisi olmuştur. Oraya gelmeyeli tam bir ay oldu. Bu mantıksız ve çok anormal.
Üçüncüsü: Jiang Okul Prensi, yağmur çamur demeden her gün Öğretmen Mo'ya yemek getiriyor. Çok etkilendim. Ve Öğretmen Mo bugünlerde gömlek giymiyor! Bazen ofisinin önünden geçerken Jiang Okul Prensi'nin ona "Hasta mısın?" ya da "Hâlâ kusacak gibi hissediyor musun?" diye sorduğunu duyuyorum. Kalbim çarpmaya başladı. Bu basit değil, son derece anormal.
Yani, özetlemek gerekirse: Korkutucu bir fikrim var, kanıtımız yok ve söylemeye cesaret edemiyoruz.
1K: Birinci kat çok eski zamanlardan beri yükleyiciye aittir, yukarı, gelip benimle oynayacak iki savaşçıya ihtiyacım var...
2K: Çok uzun, okumak istemiyorum.
3K: Çok uzun +1, peki sonuç ne? Söylemeyeceksen güle güle.
4K: Önceki iki savaşçı, lütfen kalın, bu kadar aceleyle gitmeyin!
5K: Yani hamile mi?
6K: ? ? ? Üst kat çok cesur.
7K: Doğru mu yanlış mı? Kim hamile?
8K: 7. Kat, ayılın. Burada sadece bir Omega var, başka kim hamile olabilir?
......
9K: ...5. Kat'a hayranlık duymak zorundayım. Sevgili kardeşim ve ben de aynı şeyi düşündük. ...]
O andan itibaren Üniversite'nin forumu kaosa sürüklendi ve Mo Lingqiu'nun hamilelik haberi gittikçe daha geniş bir alana yayıldı. Çok geçmeden Mo Lingqiu'nun kulaklarına ulaştı.
Uzun boylu ve yapılı iki Alfa olan Yang Sheng ve Liao Nan, Mo Lingqiu'nun ofisinde duruyordu. Canlı ve dışa dönük Yang Sheng yüksek sesle sordu, "Öğretmen Mo! Hamile misiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...