Bölüm 46

241 34 0
                                    


Bahar Kampüsü Galası için hazırlıklar eğitim yılının başlamasından bir hafta sonra başladı ve Mart ortasındaki resmi gösteriye kadar devam ederek öğrencilere yarım aylık bir çalışma süresi bıraktı.

Ancak, Bahar Kampüsü Galası için programlar başlangıçta belirlenmedi. Bunun yerine, her bölüm tarafından hazırlanıyor ve sahneye çıkmalarına izin verilmeden önce Öğrenci Konseyi tarafından seçilmeleri gerekiyordu. Nihai seçime etkinlikten bir hafta önce karar verildi. Seçim süreci biraz acımasız olsa ve programların elendiğini görmek talihsiz olsa da, hepsi galanın en iyi şekilde sunulması içindi.

Mo Lingqiu'nun Çin Dili Bölümü, kulağa ilham verici ve heyecan verici gelen bir okuma hazırladı. İçerik bizzat bölüm öğrencileri tarafından hazırlanmış, pozitiflik ve motivasyon temalarını içerecek şekilde kaleme alınmıştı. Öğrenci konseyi üyeleri arasında çok popülerdi ve hiç şüphesiz seçildi.

Jiang Chenming'in Beden Eğitimi Bölümü iki gösteri gönderdi: biri model yürüyüşü, diğeri ise serbest stil rap gösterisiydi. Beden Eğitimi Bölümü öğrencilerinin hepsi oldukça iyi vücutlara sahipti ve gösterinin kendisi de çok havalıydı. Hatta kıyafetler Tasarım Bölümü ile işbirliği içinde el yapımı olarak hazırlandı ve farklı bölümler arasındaki bağlantıyı gözler önüne serdi. Başarılı bir şekilde seçildi. Ancak, serbest rap gösterisinin performansı biraz tutarsızdı ve temayla pek uyumlu değildi. Sonuçta elendi.

Jiang Chenming sunucu olduğu için elenme ile yüzleşmek zorunda kalmadı. Diğer üç sunucuyla birlikte yarım aydır prova yapıyordu, bu nedenle gala gününe kadar senaryoyu çoktan ezberlemişti.

"Giriş sınavı için bile bu kadar ezberlememiştim," dedi Jiang Chenming, elindeki buruşuk senaryoyu sallarken Mo Lingqiu ile şakalaşarak.

"Güzel." Mo Lingqiu ciddi bir yüz ifadesiyle elini kaldırdı ve ona başparmağıyla onay verdi.

Jiang Chenming ileri doğru hareket etti. "Öğretmen Mo, bana bir öpücük ver. Daha sonra sahneye çıkacağım."

Mo Lingqiu dudaklarını büzdü ve hafifçe kızardı. Önündeki adam siyah bir takım elbise, parlak ayakkabılar giyiyordu ve gülümsemelerle dolu yakışıklı bir görünüme sahipti, ancak aynı zamanda utanmazca konuşuyordu ve Mo Lingqiu'nun ona karşı koyamamasına neden oldu.

Mo Lingqiu elini kaldırdı ve Jiang Chenming'in kravatını nazikçe çekerek onu daha da yaklaştırdı. Dudakları Jiang Chenming'inkileri kapladığı anda, Jiang Chenming öne geçti ve Mo Lingqiu'nun başının arkasını tutarak öpücüğü derinleştirdi.

Jiang Chenming'in yardımcı sunucuları kapıyı itip içeri girdiklerinde, salonda yaşanan ateşli sahneyi şaşkınlıkla izlediler.

Diğer erkek sunucu hemen tepki verdi ve iki kadın sunucuyu hızla odadan uzaklaştırarak çıkarken kapıyı kapattı.

Ancak, kapı büyük bir gürültüyle çok hızlı bir şekilde kapandı ve tutkulu öpüşmelerine dalmış olan Mo Lingqiu ve Jiang Chenming'i ürküttü.

Jiang Chenming Mo Lingqiu'nun başının arkasını yarım tutarak ayağa kalktı ve kapalı kapıya baktı. Ardından kravatını çekerek Mo Lingqiu'yu kucağına aldı ve onu tuvalet masasına oturtup tekrar öptü.

Mo Lingqiu giysilerini eline aldı. Gözlerinin kenarları kızarmıştı ve gözlükleri bir noktada Jiang Chenming tarafından çıkarılıp bir kenara bırakılmıştı.

Ensesindeki bezeler nihayet ılık bir sıcaklıkla sarılıp dişlerle ısırıldığında, Mo Lingqiu bir homurtuyu bastırdı ve içgüdüsel olarak feromonlarını çekmek için Jiang Chenming'in kollarına yaslandı.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin