Bölüm 26

329 42 0
                                    


Mo Lingqiu bütün sabah boyunca uyudu. Baş dönmesiyle gözlerini açtığında, Jiang Chenming'in yatağın yanında oturmuş telefonuna baktığını fark etti. Parmakları hızla ekrana dokundu. Mo Lingqiu onun kiminle konuştuğunu merak etti.

"Ben..." Mo Lingqiu konuşmaya çalıştı. Sesinin genizden geldiğini fark etti ve bir kez burnunu çekti. Grip olmuştu.

Jiang Chenming, Mo Lingqiu'nun sesini duyunca bakışlarını hemen telefonunda mesaj gönderdiği yerden Mo Lingqiu'ya çevirdi. "Öğretmenim, uyandın mı? Daha iyi hissediyor musun?"

Mo Lingqiu başını salladı. Grip belirtileri hâlâ ciddiyetini koruyordu. Sadece bir sabah olmuştu. Burnu yanıyordu ve sadece nefes almak bile zordu.

Jiang Chenming ateşini kontrol etmek için avucunu alnına koydu. Neyse ki ateşi yoktu. "Öğretmen Mo, senin için ilaç hazırlayacağım."

Mo Lingqiu dudaklarını büzdü ve karamsar bir şekilde "tamam" cevabını verdi. Son zamanlarda çok sık hastalanıyordu. Acaba egzersiz yapmayı ihmal ettiği için miydi?

Jiang Chenming odaya sıcak bir kap ve bir düzine hap taşıdı. "Dr. Fan bu ilacı ben istedikten sonra yazdı."

"...Teşekkür ederim." Mo Lingqiu havalı bir ses tonuyla konuştu.

"Daha sonra, hâlâ sıcakken iç." Jiang Chenming sıcak kâseyi yatağın başucundaki masanın üzerine koydu. "Öğretmen Mo, bu akşamki Mala Güveç planlarımızın iptal edilmesi gerekebilir."

Mo Lingqiu'nun ifadesi başlangıçta soğuktu. Jiang Chenming'in söylediklerini duyunca battaniyenin içindeki elleri kumaşı sıkıca kavradı.

Jiang Chenming onun aniden mutsuz olduğunu fark etti ve hemen onu yatıştırmaya çalıştı. "Kendini daha iyi hissettiğinde dışarı çıkıp otantik Mala Güveç yeriz."

Mo Lingqiu bir dakika boyunca düşündü. Tutuşunu gevşeterek masadaki ilaç kâsesini aldı ve bir dikişte içti.

"Öğretmenim, son zamanlarda sık sık hastalanıyorsun. Biraz endişeliyim, bu yüzden Doktor Bao Wen'i aramak için telefonunu kullandım." Jiang Chenming ciddiyetle, "Doktor Bao Wen bunun bir süre önce sahip olduğun dengesiz feromonların yan etkileri olabileceğini söyledi." dedi.

"Mn." Mo Lingqiu başını salladı. Bu habere hiç şaşırmamıştı. Böyle yan etkiler olabileceğini az çok biliyordu.

"Dr. Bao Wen endişelenmemen gerektiğini söyledi. Her zamanki gibi egzersiz yapın." Jiang Chenming mesajı net bir şekilde iletti.

"Mn." Mo Lingqiu gerçekten de gripten kurtulduktan sonra günlük rutinine dönmeyi planlıyordu. Her gece koşuya çıkacaktı. Eğer gevşemeye devam ederse, vücudu olması gerekenden daha çabuk yaşlanacaktı.

Jiang Chenming devam etti: "Bundan sonra ben de seninle geleceğim. Hadi koşuya çıkalım."

"Ondan önce... Ben okul kampüsünde koşmam." Mo Lingqiu başlangıçta genellikle koşu yaptığı yerin birbirleriyle ilk kez tanıştıkları yer olduğunu itiraf etmek istedi ama sonunda sözlerini değiştirdi.

"Sorun değil. Ben de seninle gelebilirim."

"Tamam." Mo Lingqiu itiraz etmedi. Onunla gelmek istemesi sorun değildi. Hatta koşu sırasında kendisine eşlik eden biri olacağı için, ilk karşılaşmalarındaki gibi garip durumlarla karşılaşmaktan da kaçınacaktı.

Mo Lingqiu hasta olduğu için sadece hafif ve tatsız yemekler yiyebiliyordu. Jiang Chenming bir sebze çorbası yaptı ve mümkün olduğunca hafif olması için patates kızarttı.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin