Bir yatakta birlikte uyumak Jiang Chenming'in istediği bir şeydi ama Mo Lingqiu'nun annesi tarafından önerildiğinde kulağa tuhaf geldi.
Ağzını açtı ve beceriksizce gülümsedi. "Sorun değil. Dinlenmek için yurda dönebilirim."
Han Ying gözlerini tekrar kısarak, sanki bunu söylemesini beklemiyormuş gibi tedirgin bir ifadeyle ona baktı.
Mo Lingqiu annesinin düşüncelerini bölerek, "Anne, onu bu gece yurduna geri göndereceğim," diye devam etti.
Han Ying dudak büktü. "Buna gerek yok. Bu gece burada kal. Amcan ve teyzen çok uzun süre burada kalmayacaklar, o yüzden fazla tutucu olma."
"Tamam o zaman." Jiang Chenming'in başka seçeneği yoktu. Bu iki kelime dışında söyleyebileceği hiçbir şey yoktu.
Dördü yemek masasının etrafına oturduğunda, atmosfer daha da garip bir hal aldı.
Han Ying sürekli Jiang Chenming ile konuşuyor ve ona önemsiz sorular soruyor olsa da, Mo Lingqiu içgüdüsel olarak annesinin onu test ettiğini hissetti.
Öte yandan Mo Songcheng, Han Ying için biraz sebze alırken Mo Lingqiu ile ilgilendi. "Son zamanlarda hayat iyi gidiyor mu?"
" Evet."
" Öğrencilerinle iletişim kurarken suratını asma. Artık genç değilsin. Yüz ifadenle onları korkutacaksın."
" Tamam."
"Yarın bazı işleri halletmek için dışarı çıkacağım. Annen evinizi temizlemek için burada kalacak."
"Tamam."
Mutlu bir şekilde sohbet eden Han Ying ve Jiang Chenming'in aksine, baba ve oğlunun konuşması normal ve donuktu, bu da duymak için oldukça sıkıcıydı.
Jiang Chenming Mo Songcheng'e baktı. Konuşmalarını bölmeye cesaret edemedi. Önüne konan mala balığını gizlice Mo Lingqiu'ya doğru itti; bu onun en sevdiği yemeklerden biriydi.
"Xiao Jiang hangi bölümde okuyor? Çin Dili Bölümü mü?" Mo Songchen aniden bakışlarını Jiang Chenming'e çevirdi.
Jiang Chenming'in eli şaşkınlıkla titredi. Tabağı hareket ettirirken neredeyse kontrol edemiyordu. "...Ben Beden Eğitimi Bölümü öğrencisiyim."
"Lingqiu'nun doğrudan öğrencisi olduğunu sanıyordum."
"Hayır." Jiang Chenming gülümsedi. "Oda arkadaşımın kız arkadaşı Çin Dili Bölümünde ders alıyor, ben de bir keresinde oraya gittim. Yurdumdaki yatak çıtaları kırıldı, ben de yurttan taşındım."
"Yatak çıtaların mı kırıldı?" Mo Songcheng gerçekten şok olmuştu.
" Evet... Bizim yurttaki yatakların hepsi masalı ahşap çatı katı yatakları. Çok ağır olduğum için olabilir ama ortadaki iki yatak çıtası kırıldı." Jiang Chenming kendisiyle mizah yoluyla alay etti.
"O zaman okul senin için değiştirmeli. Bu çok tehlikeli." Han Ying de dikkatini ona yöneltti.
"Başvurdum ama henüz sonuçlanmadı." Jiang Chenming gülümseyerek açıkladı: "Oldukça büyük olduğu için okulda yedek parça olmayabilir. Değiştirmek kesinlikle biraz zaman alacaktır. Bunun dışında, ben yerel bir öğrenciyim ve başlangıçta evimde kalmak istedim, ancak evim çok uzak, bu yüzden Öğretmen Mo bir süre burada kalmama izin verdi."
"Hımm, burada kalmak daha uygun. Lingqiu'nun evi de okula yakın." Han Ying başını salladı. Jiang Chenming'in bu kadar kibar ve konuşkan olmasından memnundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...