Okul yeniden yoluna giriyordu. Sevgiyle beslenen Jiang Chenming antrenmanlarda daha enerjikti. Ara sıra yaptığı küçük hatalar tamamen ortadan kalkmıştı ve durumu o kadar iyiydi ki koçu ondan övgüyle söz ediyordu.
Öte yandan, Mo Lingqiu kendini tez yazmaya adadı. Bir konuyu ele aldı ve Yang Sheng ve Liao Nan ile birlikte onlara rehberlik ederek tamamlamaya karar verdi.
1 Mayıs İşçi Bayramı öncesinde Jiang Chenming ve Mo Lingqiu birlikte sahile gitmeye karar vermişlerdi ancak A Şehri ve B Şehri büyük bir ortak basketbol maçı düzenlemişti. Jiang Chenming'in koçu hakem olarak davet edilmişti ve Jiang Chenming'e ufkunu genişletmek için gelmesini önermişti.
"Ben..." Daha önce olsaydı, Jiang Chenming kesinlikle tereddüt etmeden kabul ederdi çünkü sadece ufkunu genişletmekle kalmayacak, aynı zamanda bazı spor piyasası araştırmaları yapma fırsatı da bulacaktı.
Ancak, Qingming Festivali sırasında ciddi bir şekilde dışarı çıkamamasını telafi etmek için Mo Lingqiu ile sahile gitmeyi çoktan kabul ettiğinden, Jiang Chenming'in düşünmek için hâlâ zamana ihtiyacı vardı.
"Sorun değil. İyice düşün ve yarın bana bir cevap ver." Koçu açık fikirliydi; Jiang Chenming'in omzunu sıvazlayarak seçimi onun ellerine bıraktı.
Jiang Chenming ona bolca teşekkür etti ve Mo Lingqiu ile okul kapısında buluşmak üzere ayrıldı.
Mo Lingqiu'nun arabasına bindiğinde, Jiang Chenming koçunun söylediklerini açıkladı, "Öğretmen Mo, hâlâ gidip gitmemeyi düşünüyorum."
"İstersen gidebilirsin." İstedikleri zaman seyahat edebilirlerdi ama hakemlik yapmak ve işi yerinde öğrenmek için çok fazla fırsat yoktu. Mo Lingqiu, Jiang Chenming'in kalbinin sesini dinlemesi gerektiğini düşünüyordu.
Aslında, sadece tereddüt ederek bile, gerçekten gitmek istediği açıktı.
"Sonra, ondan sonra... ondan sonra, tekrar seyahat edeceğiz." Jiang Chenming belli ki Mo Lingqiu'nun gönlünü almaya kararlıydı.
"Tamam." Mo Lingqiu biraz hayal kırıklığına uğramıştı ama artık bir çocuk değildi. Bir yetişkin olarak nasıl karar vereceğini bilmesi gerekiyordu. "B Şehri'nde mi?"
"Evet, ayın 1'inde sabah gideceğiz. Yarışma 2'sinde başlayacak ve 4'ünde öğleden sonra sona erecek," diye açıkladı Jiang Chenming.
Vardiya değişikliği nedeniyle işe geri dönmesi gerekecek olsa da, İşçi Bayramı için beş gün izinle birlikte, bu oldukça kısa ve uzun bir tatildi.
"Tamam." Mo Lingqiu başını salladı.
1 Mayıs sabahı Mo Lingqiu saat sekizde uyandı. Uyandığında Jiang Chenming'in çoktan kahvaltı hazırladığını ve oturma odasında oturmuş uyanmasını beklediğini gördü.
Kahvaltıyı bitirdiklerinde Mo Lingqiu, Jiang Chenming'i koçunun onu beklediği A Üniversitesi'nin kapısına götürdü, etrafında A Şehrini temsil edecek birkaç oyuncu daha vardı.
Jiang Chenming arabadan indi ve hâlâ içeride oturan Mo Lingqiu'ya veda etmek için eğildi. "O zaman ben gidiyorum, Mo Öğretmen. Dönüş yolunda dikkatli ol."
" Tamam."
"Öğretmen Mo, buraya bak."
Mo Lingqiu şaşkına döndü. Başını açık araba penceresinden dışarı çıkardı.
Beklenmedik bir şekilde dudakları öpüldü. Öpücük etraftaki insanlar için görsel bir kör noktada olmasına rağmen, Mo Lingqiu'nun yüzü yine de kızardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...