Bölüm 57-Final

281 28 16
                                    


Jiang Chenming çok yapışkandı. Mo Lingqiu sonunda dudakları açık, kızarmış ve şişmiş halde karpuz buzunu kendi üzerine uyguladı.

"Sonra gidelim mi?" Kollarını kavuşturup Mo Lingqiu'nun görünüşüne bakarken Jiang Chenming'in kalbi fena halde kaşınıyordu.

Mo Lingqiu gözlerini kısarak ona baktı, hâlâ kırmızı olan dudaklarını ovuşturdu ve çantasından kabul konuşmasını çıkardı.

Mo Lingqiu konuşmasını önce bilgisayarda yazmış ve daha sonra düzenlemeden önce çıktısını almıştı. Okurken düzeltme yaptığı için birkaç sayfalık A4 kâğıt çok eski görünüyordu.

"Yüksek sesle okuma, sadece kafanın içinde sessizce oku." Jiang Chenming yüksek sesle okursa Mo Lingqiu'nun ülserinin iyileşmeyeceğinden korkuyordu.

Mo Lingqiu mırıldandı. Kanepeye oturup kelime kelime okudu. Şimdiden mükemmel bir şekilde okuyabiliyordu ama yine de sahnede biraz gergin olacağını biliyordu, özellikle de tüm okuldan öğretmenlerin ve öğrencilerin önünde olacağı için. Titiz olmak daha iyiydi.

Öğleye doğru Mo Lingqiu, Jiang Chenming ile birlikte A Üniversitesine geri döndü. Jiang Chenming oda arkadaşlarına yetişmek için yurda dönerken Mo Lingqiu da ceketini asmak için ofisine gitti.

Takdir töreni, tüm öğretmen ve öğrencileri alabilecek şekilde okulun oditoryumunda yapılacaktı. Çok büyük bir gösteri olacaktı. Takdir edilecek tüm öğretmenler sahne arkasındaki salonda sabit koltuklarda toplanırken, onlar için ikindi çayı hazırlandı.

Yaz mevsimi olmasına rağmen, takdir edilecek öğretmenler hâlâ resmi üniformalar giyiyordu. Mo Lingqiu ütülü siyah bir takım elbise giymişti.

Ceketini astıktan sonra Mo Lingqiu oditoryuma gitmeden önce kafeteryada yemek yemeye gitti.

Törenden sorumlu öğrenci konseyi oditoryumda harıl harıl çalışmaya başlamıştı bile. Mo Lingqiu, açılmış siyah pirinç ekmeğiyle dolu kutuların yerde yarı boş bir şekilde durduğunu görünce, herkesin yemek yemeye gitmemiş olabileceğini düşündü.

"Öğretmen Mo, buradasınız." Bazı öğrenciler Mo Lingqiu'yu fark etti ve ona yolu göstermek için koşarak geldi. "Benimle gelin."

"Herkes geldi mi?" Mo Lingqiu en son gelen kişi olduğu için endişeliydi.

"Buraya ilk gelen sizsiniz." Öğrenci gülümsedi. "Öğretmenim, salonda biraz oturup dinlenin. Daha sonra bazı ayarlamalar yaptıktan sonra, metninizin üzerinden geçebilir ve prova yapabilirsiniz."

Mo Lingqiu başını salladı. "Tamam."

Boş salona gidip oturdu ve el yazmasını okumaya devam etti. Birbiri ardına diğer öğretmenler de geldi ve salon yavaş yavaş doldu.

Jiang Chenming oditoryuma vardığında Mo Lingqiu sahnenin kenarındaki kanatlarda duruyordu. Soğuk yüzü ifadesizdi ama Jiang Chenming onun hâlâ biraz gergin olduğunu görebiliyordu.

Mo Lingqiu'nun ruhsal durumunu etkilememek için Jiang Chenming en uzak köşeye oturdu. Onu bulmak için salona dönmeden önce provanın bitmesini bekledi.

"Öğretmen Mo, ülserin acıyor mu?" Jiang Chenming, Mo Lingqiu'nun daha önce sahnedeyken durmaması gereken birkaç noktada durakladığını fark etti.

"...Mn." Mo Lingqiu sabah hiçbir şey söylememişti çünkü bunun kendisini fazla etkileyeceğini düşünmemişti. Konuştuktan sonra yanağının iç tarafındaki ülser dişlerine çarptı ve fena halde acıdı.

Jiang Chenming onunla birlikte salonun yanındaki şu anda kullanılmayan odaya doğru yürüdü. Biraz daha karpuz buzu sürmesine yardım etti ve ardından getirdiği kiviyi soydu.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin