Mo Lingqiu içgüdüsel olarak kabul etmiş olsa da, sıra bunu yapmaya geldiğinde nasıl yapacağını bilmiyordu.
Jiang Chenming onun her zamanki halinden çok farklı olarak paniklemesini izledi ve güldü. "Öğretmen Mo, sana öğretmemi ister misin?"
"...Kapa çeneni." Mo Lingqiu ona ters ters baktı ve tamamen sinirlenmiş görünüyordu.
Jiang Chenming gülümsedi. "Komodinin çekmecesinden bir şeyler çıkar ve onları kullan."
Mo Lingqiu yapmaya çalıştığı şeyi bıraktı. Tableti bir kenara fırlattı ve çekmeceyi açarak doğrulup oturdu.
Jiang Chenming ekrandan, Mo Lingqiu'nun giydiği bir beden büyük beyaz gömleğin kameranın önüne sarkarak güzel manzaranın çoğunu engellemesini izledi.
Çekmece açıldı ve Mo Lingqiu içinde gördüğü şey karşısında dondu kaldı. Eli yanmış gibi irkilerek geri çekildi.
"Jiang Chenming! Bunların hepsini ne zaman aldın?" Mo Lingqiu kızgınlıkla sordu. Ne kadar soğuk olursa olsun, yine de sinirliydi. Yüzü hem utançtan hem de öfkeden kızarmıştı.
Jiang Chenming hemen açıkladı: "Bunları dışarıda başka şeyler alırken aldım. Onları daha sonra kullanabileceğimizi düşündüm..."
Mo Lingqiu artık onunla konuşmak istemiyordu. Görüntülü aramayı kapattı ve tableti bir çırpıda yere bıraktı.
Telefonun diğer ucundaki Jiang Chenming ekranının aniden karardığını gördü ve gülse mi ağlasa mı bilemedi. Bilgisayarına geçti ve başka bir görüntülü arama başlattı.
Mo Lingqiu'nun telefonu açması uzun zaman aldı, eskisinden çok daha sakin görünüyordu.
"Ne?"
Jiang Chenming Mo Lingqiu'nun zayıflığından yararlandı. " Öğretmen Mo, bana söz verdin. Sözünden dönemezsin."
Mo Lingqiu dudaklarını büzdü, doğrulup oturdu ve başka hiçbir şeyi umursamadan çekmeceden bir şeyler aldı.
...............
"Öğretmen Mo, uslu ol ve gidip banyo yap. Yarın öğleden sonra döneceğim."
"Ayın dördünde dönmeyecek misin?" Mo Lingqiu'nun aklı başına gelmişti ve şaşkınlıkla ona baktı.
"Daha fazla beklemek istemiyorum, seni özledim." Jiang Chenming Mo Lingqiu'dan ayrılmayı hiç istemiyordu.
Mo Lingqiu ne diyeceğini bilemeyerek kızardı.
Jiang Chenming onu birkaç kez daha duş almaya ve sonra uyumaya ikna etmeye çalıştı. "Çarşafları değiştirme. Onlarla yarın ilgileneceğim. Benim odamda uyu."
"...Mn." Mo Lingqiu o kadar uykuluydu ki banyoya girerken ayakları sürükleniyordu.
Jiang Chenming banyoya sıçrayan suyun sesini dinledi. Çok geçmeden Mo Lingqiu duştan çıktı ve elinde tableti ve cep telefonuyla misafir odasına gitti.
Jiang Chenming onun yatışını izledi ve nazikçe iyi geceler diledi.
Ertesi öğleden sonra, Mo Lingqiu hâlâ kitap okurken, Jiang Chenming tıpkı söylediği gibi aceleyle geri döndü.
Tam ana yatak odasını temizlemek için kolları sıvamak üzereyken, odanın zaten temiz olduğunu gördü.
"Ben... Ben hepsini temizledim." Mo Lingqiu her şeyi olduğu gibi bırakmaya cesaret edemedi. Bir gece önce çarşafları çamaşır makinesine atmış ve gece boyunca bırakmadan önce temiz olması için Simmons yatağının üzerine bir şeyler serpmişti.
Jiang Chenming eğildi ve ona bir öpücük verdi. "Sana yiyecek bir şeyler getirdim."
"Ne?" Mo Lingqiu elinde olmadan Jiang Chenming'in elindeki çantaya baktı. Kokusunu çoktan almıştı ve ne olduğunu aşağı yukarı tahmin edebiliyordu.
"Şişler." Jiang Chenming atıştırmalık sokağından aldığı şişi çıkardı. İyi paketlenmişti. Çantayı açtı ve Mo Lingqiu'nun önüne koydu.
Mo Lingqiu'nun keyfi yerindeydi, ifadesi çok daha yumuşaktı.
"Erken ayrılman gerçekten iyi mi?" Yemeğini yerken, Jiang Chenming'in eğitimi hakkında duyduğu küçük endişeden kurtulamıyordu.
"Sabah iki maç vardı ve öğleden sonra ayrılmadan önce bir tane daha izledim. Yeterince gördüm." Jiang Chenming ona baktı. "Ve bunun gibi resmi yarışmalar için videolar sağlıyorlar, böylece daha sonra her zaman izleyebilirim."
"Oh." Videoyla ilgili endişelenecek bir şey yoktu.
Jiang Chenming aniden bir şey hatırlar gibi oldu. Komodine doğru yürüdü, çekmeceyi açtı ve içindeki orijinal eşya yığınının yerinde olmadığını gördü.
Şok olmuştu ve aklına tek bir olasılık geldi. "...Hepsini attın mı?"
Mo Lingqiu ona cevap vermek istemedi. "...Sana söylemeyeceğim."
Jiang Chenming boğuk bir kahkaha atarak Mo Lingqiu'nun önünde çömeldi. "Öğretmen Mo, bana söyle... onları kendin için kullanmak üzere gizlice sakladın mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...