Jiang Chenming ilk kez, gevşek bir dilin çok fazla soruna yol açmasının ne anlama geldiğini anladı. Mo Lingqiu'nun malzemeleri gizlice sakladığını söylediğinden beri görmezden geliniyordu. O günden bu yana birkaç gün geçmişti.
Görüntülü arama oyununun etkileri hâlâ çok güçlüydü. Mo Lingqiu'nun top namlusu Jiang Chenming'in sözleri yüzünden ateşlenmişti ve nadiren görülen bir durum olarak biraz kızgın hissetti. Aksi takdirde utangaç olduğu söylenebilirdi.
Ertesi gün Jiang Chenming yatağının üzerine bir karton kutu içinde bir sürü dağınık eşyanın atılmış olduğunu gördü.
Mo Lingqiu geceleri uyurken Jiang Chenming'in ana yatak odasına girmesine bile izin vermiyordu.
Jiang Chenming sevgi dolu kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeği hazırlamayı hiç bırakmadı.
Mo Lingqiu'nun dersi olduğunda, ofisine atıştırmalıklar gönderir ve öğle yemeği zamanı geldiğinde, ona götürmek için yemek hazırlama girişiminde bulunurdu. Mo Lingqiu akşam eve geldiğinde Jiang Chenming onun sırtını ve omuzlarını ovuyor, sahip olduğu her şeyi ona göstermek istiyordu.
Kızgın olmasına rağmen, bu Jiang Chenming'in affedemeyeceği kadar büyük bir öfke değildi. Öfkesi yatıştıktan sonra Mo Lingqiu meseleyi nasıl çözeceğini bilemedi.
Sanki onun düşüncelerini görebiliyormuş gibi, Jiang Chenming Mo Lingqiu'ya lezzetli bir yemek ısmarlayabilmek için bir restoranda yer ayırtma girişiminde bulundu.
Söylemeye gerek yok, ikisi sanki hiçbir şey olmamış gibi çabucak barıştı. Ancak Jiang Chenming yine de halledilmesi gereken işlerle ilgilendi ve Mo Lingqiu'yu utandıracak tuhaf şeyler bırakmadı.
" Öğretmen Mo, önümüzdeki hafta sonu boş musun?"
Mo Lingqiu gözlerini telefonuna baktığı yerden kaldırdı. "Sorun nedir?"
"Ailemle yemek yiyelim mi?" diye sordu Jiang Chenming. "Ailem uzun zamandır seni bekliyor ve yeni yıldan beri seni görmediklerini söylediler."
Mo Lingqiu bir süre düşündü. Hafta sonu için planladığı bir şey olsa bile hepsini ertelerdi ama şu an için boştu. "...Tamam."
Mo Lingqiu ve Jiang Chenming bir sonraki hafta sonu için Jiang ailesiyle akşam yemeğini ayarladıkları sırada, o hafta Perşembe gecesi Mo Lingqiu'nun ailesi aniden Şehir A'ya döndü.
İkisinin de Mo Lingqiu'nun evinde kalmak gibi bir planları yoktu ama yine de bir göz atmak için uğradılar.
Mo Lingqiu ikisinin kalıcı olarak işaretlendiğinden hiç bahsetmedi. Bunu söyledikten sonra Han Ying'in onları hemen dışarı çıkmaya ve meseleyi halletmek için evlilik cüzdanı almaya zorlayacağından korkuyordu. Ancak şimdi Han Ying ve kocası etrafta olduğuna göre, Mo Lingqiu artık bunu saklayamayacağını biliyordu.
Han Ying ve Mo Songchen %100 uyumluluk oranına sahip feromon uzmanlarıydı. Uzun yıllar süren evliliklerinden sonra, doğal olarak kalıcı işaretler konusunda derin bir anlayışa sahiptiler. Aslında, kalıcı ve geçici işaretler arasındaki ayrım konusunda daha net olamazlardı.
Dördü lezzetli yemeklerle dolu masanın etrafına oturdu. Yemeğe başlamadan önce Han Ying soru sormaya hazırdı.
Nihayetinde Jiang Chenming öne geçti ve yüksek sesle "Amca ve teyze, lütfen Mo Lingqiu'yu bana emanet edin!" diye konuştu.
Hem Han Ying hem de Mo Songcheng bir an için afalladı, yemek çubukları ellerinde dondu kaldı, hareket edip etmeyeceklerini bilemediler. Sonunda çubukları yavaşça yere bıraktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...