Bölüm 34

333 40 0
                                    


"Merhaba." Jiang Chenming odaya girdi ve satın aldığı çiçekleri yanındaki vazoya koyarken gülümsedi. "Ben Öğretmen Mo'nun erkek arkadaşı, Jiang Chenming."

" Seni tanıyorum. Daha önce ders verdiğim birkaç stajyer öğretmen de dahil olmak üzere okuldaki pek çok kişi seni çok seviyor." Profesör Cao, Jiang Chenming ile daha yeni tanışmıştı ve hemen başını belaya sokmuştu.

Jiang Chenming'in ifadesi değişmedi. "Öyle mi? Gözlerimin sadece Öğretmen Mo'da olması çok kötü."

Mo Lingqiu bir elmayı soyarken ona baktı ve sonra soyulmuş elmayı Profesör Cao'ya uzattı. "Öğretmenim, bunu yiyin. Onun saçmalıklarını dinlemeyin."

Profesör Cao gülümsedi ve elmayı aldı ama ağzı Jiang Chenming için konuşuyordu, "Xiao Jiang sadece dürüst davranıyor."

"Evet, sadece dürüst insanlar şeker alır," diye onayladı Jiang Chenming.

Mo Lingqiu ona soyulmuş bir elma daha itti. "Ye."

Jiang Chenming onu almak zorunda kaldı. Yine de büyük bir hevesle yedi.

Daha sonra, Jiang Chenming sohbet etmek için Profesör Cao ile bir süre kaldı. Mo Lingqiu ikisinin gerçekten sohbet edebildiğini fark etti; Jiang Chenming'in iyi kişiliğinden ve güzel konuşmasından bahsetmek boş laftan ibaret değildi.

Görevli doktor daha sonra Profesör Cao'nun vücudunu kontrol etmek için geldi. Kan basıncı her zamanki gibi yüksek olmasına rağmen, hala oldukça enerjikti. Doktor özellikle Profesör Cao'nun neleri kesinlikle yememesi gerektiği konusunda tekrar tekrar başının etini yedi. Profesör Cao onun sözlerini duyunca çok mutsuz oldu ama muhtemelen Jiang Chenming orada olduğu için itiraz etmedi.

"Anladım. Dikkat edeceğim." Yüzü ciddi olan Profesör Cao, doktoruna nihayet sağlık durumunun iyi sayılamayacağını anladığı izlenimini verdi.

Doktor çok rahatlamıştı. "Madem anladınız, o halde iyisiniz. Sizi fazla rahatsız etmeyeceğim. Hastaneye yatışınıza gelince, size gözlem için üç gün daha kalmanızın daha iyi olacağını tavsiye ediyorum. Bundan sonra önemli bir sorun çıkmazsa taburcu olabilirsiniz."

"O zaman üç gün daha kalalım. Zahmet verdiğim için özür dilerim doktor bey," diye cevap verdi Mo Lingqiu hemen.

"Bay Mo, kalış sürenizin uzatılması için gerekli evrak işlerini halletmek üzere benimle gelmek ister misiniz?"

"Evet." Mo Lingqiu ayağa kalktı ve doktorun peşinden dışarı çıktı.

Doktor ofisinde evrak işleriyle uğraşırken, "Bay Mo, bundan sonra daha dikkatli olmalısınız. Daha önce Bay Cao'nun önünde söyleyemediğim bazı şeyler var ama madem buradasınız, size karşı açık sözlü olacağım."

"...Tamam." Mo Lingqiu kendini iyi hissetmiyordu.

"Bay Cao'nun sağlığı her zaman oldukça iyiydi. Yıllık muayenesini de burada yapıyoruz, ancak yüksek tansiyonu zaten eski bir sağlık sorunu. Ayrıca kendisi de yaşlı, dolayısıyla dikkat edilmesi gereken şeylere yine de dikkat edilmeli. Ayrıca yaşlı adamın kendine has bir düşünce tarzı olduğunu biliyorsunuz, bu yüzden daha da dikkatli olmanız gerekecek.

"Evet, anlıyorum." Geçtiğimiz birkaç yıl içinde Mo Lingqiu ne zaman vakit bulsa Profesör Cao'yu görmeye giderdi. Kazara kızgınlığa girdiği için yarım yıldır onu ziyaret etmemişti. Bundan sonra kesinlikle ona daha fazla zaman ayıracaktı.

"Anladığınız sürece sorun yok. Pekâlâ, bunu alın ve ücreti ödemek için ödeme ofisine gidin."

Mo Lingqiu, "Teşekkür ederim doktor," dedi. Sonra elinde tıbbi kayıt defteri ve makbuzla ofisten çıktı.

He's So Sweet After Class (BL) NovelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin