Fan Nian hamile kaldığından beri bir sorunla karşı karşıyaydı.
Aslında ilk başta fark etmemişti ama bir gün kıyafetlerinin açıklanamaz bir şekilde ıslak olduğunu fark etti.
Yedi aylık yuvarlak karnıyla banyoda durdu, kıyafetlerini kaldırdı ve bir süre aynanın karşısında dikkatle inceledi. Baktıkça daha da garip olduğunu hissetti. Jiang Junshen'in kendisi için ayarladığı aile doktorunu aramak için cep telefonunu çıkarmak üzereydi ki kapının itilme sesiyle irkildi.
Fan Nian'ın banyoda çıplak ayaklarla durduğunu gören Jiang Junshen'in zaten ciddi olan kaşları daha da ciddileşti, "Yine mi ayakkabılarını giymiyorsun?"
Yakalanan Fan Nian birkaç kez beceriksizce güldü ve Jiang Junshen'in onu eğitmeye geleceğinden korkarak geri çekildi.
Jiang Junshen zaten uzun boyluydu, elini uzattığında Fan Nian'ı çekti, diğer elini arka dizine koydu ve onu taşıdı.
Odaya döndüklerinde, Jiang Junshen ondan yatağın kenarına oturmasını istedi, ayaklarını silmek için sıcak bir havlu aldı, sonra bacaklarını taşıdı ve battaniyenin altına soktu.
"...Sıcakladım." Fan Nian biraz mağdurdu, Eylül ayında hava pek serin değildi ve sürekli bir battaniyeye sarılmak biraz fazlaydı.
"Kendini sıcak tut. Doktor sana bunu söylemedi mi? Dizlerin iyi değil. Hastalık kaparsan çok kötü olur." Jiang Junshen onun için bacaklarını ovdu.
Aslında, Fan Nian'ın kendi çocuğuna hamile kalması kolay değildi ve ikisinin feromonları yüksek bir uyum oranına sahip olmadığından, Fan Nian hamilelik sırasında çok acı çekti.
İlk olarak, sabah bulantıları başladı, gece gündüz kusuyordu ve hafif rahatsız edici bir koku aldığında öğürmek için banyoya koşuyordu. Daha sonra, uykusuzluktan muzdarip oldu. Bütün gece genellikle iki ya da üç saatten az dinleniyordu ve enerjisi çok fazla tüketiliyordu. Baldırı için de aynısı geçerliydi. Çok fazla yürüyemiyordu. Sadece yürüyüşe çıkıyor ve geri döndüğünde ertesi gün baldırı şişmiş oluyordu.
Doktor bunun ödem olduğunu ve muayeneden sonra yanlış bir şey olmadığını söyledi, ancak Jiang Junshen bunu gördüğünde üzgün hissetti.
Daha okul yıllarından beri Fan Nian onun yüzünden haksızlığa uğramıştı ve şimdi birlikte oldukları halde hâlâ haksızlığa uğruyordu.
"Bu akşam ne yemek istersin?"
Fan Nian bir an dondu ve dudaklarını büktü: "Ne istersem yiyebilir miyim?"
"Bugünlük evet."
Bundan önce Jiang Junshen, Fan Nian için yemek pişirmek ve onun istediklerini pişirmenin yanı sıra hamileliğe uygun yiyecekler yapmak için özel olarak yemek pişirme becerilerini öğrenmişti. Fan Nian karnındaki küçük atanın kolay bulunmadığını biliyordu, bu yüzden gelişigüzel yemeye cesaret edemedi. Jiang Junshen ne yaparsa onu yedi. Jiang Junshen'in inisiyatif alıp ona sorması ve bugünkü gibi "evet" demesi için pek fazla fırsat yoktu.
"Tavada kızartılmış çörek." Fan Nian uzun süre tereddüt etti ama nispeten sağlıklı bir yiyecek seçti. "Tamam." Jiang Junshen tereddüt etmeden kabul etti.
Daha sonra Fan Nian yatağa oturup oyun konsolunda oynarken Jiang Junshen tavada kızarmış çöreği pişirmek için mutfağa gitti. Etin kıyılmasından hamurun yapılmasına ve çöreğin sarılmasına kadar her şeyi kendi başına yaptı.
Bitireli iki saat olmuştu, Fan Nian açlıktan çığlık atıyordu ve bir paket kuru meyveyi çiğnemeyi bile bitirmişti.
"Yemek vakti geldi." Jiang Junshen yatak odasına doğru yürüdü ve Fan Nian'ı taşıdı.
Fan Nian yere inmek için mücadele etti: "Ben... Ben kendi başıma yürüyebilirim."
"Daha az yürü, bacaklarındaki ödem geçmemiş." Jiang Junshen onu yemek masasına taşıdı ve fikrini söylemeden oturdu.
Fan Nian ödemden dolayı biraz kızarmış olan baldırına baktı ve "Çirkin mi?" diye sormadan edemedi.
"...Ne?" Sirke dökmekte olan Jiang Junshen bir an için afalladı, neden bahsettiğini anlayamadı.
"Baldır, ödem değil mi?" Fan Nian suratını astı, "Çirkin mi görünüyor?"
"Saçmalama." Jiang Junshen ona biraz daha sirke dökerek azarladı, "100 kilo şişman olsan bile seni seviyorum."
Fan Nian onun tarafından eğlendirildi: "100 kilo kadar şişman olmak istemiyorum."
"Ye, aç değil misin? Bugün daha çok ye."
"Mn." Fan Nian altın rengi ve kabarık tavada kızartılmış çöreğe baktı, iştahı kabardı ve bir oturuşta yedi tane yedi.
Akşam olduğunda, Fan Nian yatmadan önce sindirimini tamamlayamamıştı, uykusuzlukla birleşince Jiang Junshen'i sohbet etmeye sürükledi: "Sence bir oğlumuz mu olacak yoksa bir kızımız mı?"
"İkisi de bana uyar." Jiang Junshen'in umurunda değildi, çünkü bu onun ve Fan Nian'ın çocuğuydu.
İkili cinsiyet testi için hastaneye gidebilirdi ama bunu yapmamayı tercih ettiler çünkü kız ya da erkek olması fark etmez, iyi eğitimli ve şımartılmış olmalıydılar.
"O halde gelecekte Omega ya da Alfa olarak farklılaşacağını düşünüyor musun?" Fan Nian bir süre düşündü, "Umarım Alfa olur."
Jiang Junshen onun söylediklerini duyduğunda, lisede Omega olmasıyla ilgili kalbindeki düğümün henüz çözülmediğini düşündü: "Lisedeki düşüncelerin yüzünden mi?"
Fan Nian bir an için afalladı: "Ha?"
"Bunu lisede söylememiş miydin? Bir Alfa olarak farklılaşmak ve sonra eve döndüğünde bir eşle evlenmek istiyordun."
Fan Nian uzun süre Jiang Junshen'e baktı ve yüzündeki duygunun tam olarak doğru olmadığını fark etti, bu yüzden aniden gülümsedi ve "Kıskandın mı?" dedi.
"... Evet." Jiang Junshen kollarını Fan Nian'a doladı, "Seni öpmeme izin ver."
Fan Nian daha konuşamadan Jiang Junshen onun dudaklarına yapıştı. Nemli bir öpücükten sonra Fan Nian'ın arzuları kışkırtıldı.
Bacak bacak üstüne atıp bir süre oyalandıktan sonra, "Bunu yapmak istiyor musun?" diye sordu.
"İstemek mi?" Jiang Junshen ona baktı.
Fan Nian kızardı: "Önümüzdeki altı ay boyunca kızışma olmayacak..."
Bir Omega hamile kaldıktan sonra, yedinci ayda, doğumdan yaklaşık üç ay sonrasına kadar kızgınlık otomatik olarak dururdu ve kişinin fiziğine bağlı olarak daha uzun sürebilirdi.
Jiang Junshen hiçbir şey söylemedi, arkasını döndü ve Fan Nian'ı kollarının arasına aldı.
SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...