Gece yarısıydı. Mo Lingqiu odaya girerken saçlarını sildi. Jiang Chenming çoktan banyo yapmıştı ve yatağın yanında oturmuş telefonuna bakıyordu.
Mo Lingqiu'nun içeri girdiğini görünce hemen ayağa kalktı. "Öğretmen Mo, saçını kurutmana yardım edeyim."
Mo Lingqiu tepki veremeden Jiang Chenming onu yakaladı ve sandalyeye oturttu.
Vızzz. Kurutma makinesinin sesi odayı doldurdu. Mo Linqiu'nun uykusu geldi, gözleri yarı kapalı bir halde sürükleniyordu.
Jiang Chenming, parmakları Mo Lingqiu'nun yumuşak saçlarının arasından geçerken huzursuzlandı. Siyah saçları yumuşak ve parlaktı; dışarı çıkmadan önce saçlarına fön çekmesi, hatta biraz balmumu sürmesi gerekmesine şaşmamalıydı.
Jiang Chenming bunları düşünürken, aniden bu gecenin birbirleriyle tanıştıklarından beri kızgınlığın etkisi olmadan birlikte uyuyacakları ilk gece olduğunu hatırladı.
Her zaman kendinden emin olan Jiang Chenming biraz gergin hissetti. Mo Lingqiu'nun saçını kurutmaya odaklanmadan önce fön makinesinin sesi altında hafifçe öksürdü.
Mo Lingqiu aniden gözlerini açtı. Kapının altındaki boşluğa baktı; bir gölge bir o yana bir bu yana hareket ediyordu ve sonunda kapının önünde durdu.
İç çekti. Her zamanki gibi annesi 'kulak misafiri' olduğu gerçeğini örtbas etmeye bile çalışmıyordu.
Jiang Chenming Mo Lingqiu'nun ne çok uzun ne de çok kısa olan saçlarını taradı ve neredeyse kuruduğunu hissetti. Fön makinesini kapattı ve bir kenara koydu. O daha konuşamadan biri kapıyı çaldı.
Mo Lingqiu olduğu yerde donup kalmış olan Jiang Chenming'e baktı. Açmak için kapıya doğru yürürken, "Annem geldi." diye açıkladı.
Odanın dışında, Han Ying sol elinde güzelce kesilmiş meyvelerden oluşan bir tabak taşıyor ve aşağıya sarkan uzun saçlarını düzeltiyordu. "Girebilir miyim?"
"Biz uyumaya gidiyoruz." Mo Lingqiu annesine boyun eğmedi.
Han Ying dudaklarını büzdü ve bütün meyve tabağını onun eline tıkıştırdı. "Sıkıcı."
Mo Lingqiu ancak kapıyı kapatıp kilitledikten sonra rahatladı ve kendi odasına dönmeden önce oturma odasının ışıklarının kapandığını gördü.
"Teyze bize meyve vermeye mi geldi?" Jiang Chenming ona yardım etmek için geldi.
""Evet," dedi Mo Linqiu, annesinin yüzünü kurtarmasına yardım ediyormuş gibi meyveleri masanın üzerine bırakarak. Eğer Jiang Chenming annesinin onlara meyve verme bahanesiyle kulak misafiri olmaya geldiğini bilseydi, nasıl tepki vereceğini merak ediyordu.
"Öğretmen Mo, bunu alın." Jiang Chenming bir kürdanı armuda batırdı ve Mo Lingqiu'ya uzattı.
Armut gerçekten çok tatlıydı. Mo Lingqiu farkında olmadan onu bitirdi. Geri kalanı Jiang Chenming tarafından yenildi.
İkisi birbiri ardına odadan çıktı, biri kâseyi yıkarken diğeri dişlerini fırçalamaya gitti. Dişlerini fırçalamak için ikinci sırada olan Mo Lingqiu odasına döndüğünde kapıyı içeriden kilitledi.
Jiang Chenming onun hareketleri karşısında şaşırdı ama bir şey sormadı.
Birbirlerine sırtlarını döndüler. Ne düşünüyor olurlarsa olsunlar, saat o kadar geç olmuştu ki hızla rüyalarına daldılar.
Jiang Chenming ertesi sabah saat 5'te uyandı. Birkaç yıl önce yoğun bir eğitim aldığında, her zaman sabah erkenden uyanırdı. O günlerde biraz daha geç kalksa da, özellikle oturma odasından sesler duyulduğunda ara sıra erken kalkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's So Sweet After Class (BL) Novel
RomanceTAMAMLANDI ✓ Mo Lingqiu iki yıl önce A Üniversitesi'nde Çin Dili Profesörü olarak işe alınmıştı. Yakışıklı görünümü sayesinde okulda popüler olmuş ve onunla flört etmek isteyen sayısız omega olmuştu. Beden Eğitimi bölümünün prensi olarak Jiang Chenm...